Hij had het shirt gehad. Voor zover ik weet is het niet ergens in productiequote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik ook ik ook, heb al een beetje rondgekeken maar kan hem nog nergens vinden.
Hij heeft er geen kracht meer voor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Voorlopig is dat uitgesteld.
IVM Gordon's ziekte !
Hij moet van de dokter veel rusten en mag voorlopig niet werken.
Hij heeft reuma en huidziekte..
Nee tochquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar hadden Geer & Goor ook niet een knallende ruzie?
Geweldig is die!! Ik zag het op tv toen hij het anhad, de letters zijn (natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Joling en z'n nieuwe shirt
JAAA !!! Met van die glitterlettersquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Jayhawk het volgende:
misschien kunnen we wat met fokkers regelen. Wat tshirts laten maken..
Misschien wel via het management van Gerard, ik weet anders ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef Jayhawk het volgende:
ik heb er geen verstand van hoe en waar te bestellen. Wie wil dit op zich nemen?
7 maart jaquote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef Patch het volgende:
wanneer komt het weer? Exacte datum?
Met de stem van Freddie Mercury er in gemixt.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Adelante het volgende:
dinsdag 7 maart weer... it's a beautifull dayyyyy
Zal het toeval zijn ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef EmjaY het volgende:
Dat voorstukjeDat Gordon die jas draagt met echt bont terwijl ze naar een zeehondengedoe gaan
![]()
"Zeehondjes, ik kan ze wel doodknuppe.. ehh, knuffelen"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef EmjaY het volgende:
Dat voorstukjeDat Gordon die jas draagt met echt bont terwijl ze naar een zeehondengedoe gaan
![]()
Dat zou goed kunnen dat ze zaterdag de herhaling laten zien !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Loesje29 het volgende:
Wordt het weer op zaterdagavond (dat was het toch?) herhaald eigenlijk dit seizoen?
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR vond ik ook mooier klinken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Loesje29 het volgende:
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR leek zo lekker spontaan te komen en een eigen leven te gaan leiden. Ik moet er vanaf lijkt nu zo... opgedrongen als nieuwe spreuk![]()
Was ook zo spontaan, net als: "wat een armoe"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR vond ik ook mooier klinken.![]()
Ze hebben een nieuwe kreet dat had Gordon overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was ook zo spontaan, net als: "wat een armoe"Ik moet ervan af snap ik ook niet zo in dit concept? Waar vanaf? Van de "opdrachten"? Van het bedrijf waar ze zijn? Alsof ze een nieuwe kreet moesten bedenken of zo??
ik hou het lekker bij: ik heb er geen kracht meer voor....![]()
Ja, dat had ik ook al. En ik vind hem geeneens leuk. Dus ze kunnen er beter mee kappen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Loesje29 het volgende:
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR leek zo lekker spontaan te komen en een eigen leven te gaan leiden. Ik moet er vanaf lijkt nu zo... opgedrongen als nieuwe spreuk![]()
Uitgesproken als: Wat een arremoe..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Loesje29 het volgende:
Owja, WAT EEN ARMOE! was ook zo een heerlijke uitspraak![]()
![]()
![]()
Die houden we er ook in, net als ik heb er geen kracht meer voor. Die nieuwe uitspraak die ons duidelijk opgedrongen wordt... dat wordt m niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |