quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Joling & Gordon op dvd
[afbeelding]
Gordon tegen Linda: "Ik had me natuurlijk ook helemaal vol kunnen laten spuiten met botox net zoals jij. Ik heb alleen onder mijn armen laten spuiten. (...) --------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Mediakrant
"Pffff, daar heb ik geen kracht meer voor!"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga zaterdag naar de herhaling kijken.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:21 schreef UFOtje het volgende:
[..]
"Pffff, daar heb ik geen kracht meer voor!"![]()
Ik heb Koefnoen stukje gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:44 schreef Repeat het volgende:
heb gisteravond ook koefnoen gezienwat geweldig zeg, zo enorm goed nagedaan, ook dat lachen van joling met zn hand voor zn borst enz
![]()
Geweldig tochquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Alweer geweldige kijkcijfers:
939.000 kijkers en een marktaandeel van 14.5 %
Net vanavond tegen een collega:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het toch erg grappig weer...ik neem die uitdrukkingen zelfs over
vanavond ofzo is de uitgebreide reportage en the making of die reclame bij shownieuws als het goed isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:43 schreef mark_03 het volgende:
Zag gister in Shownieuws in een flits een item over een commercial met G&J. Iemand die het ook gezien heeft?
Waar maken ze reclame voor dan? Medicijnen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
vanavond ofzo is de uitgebreide reportage en the making of die reclame bij shownieuws als het goed is
Knor dacht ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar maken ze reclame voor dan? Medicijnen?.
Je zat gewoon op 'm te geilen, graftakquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
vuile bloedhond! moet ik met mn reuma achterin die traktor
Ja, voorlopig de laatste afleveringquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:03 schreef Repeat het volgende:
dit keer dan echt de laatste '(
zeker kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |