Toch best vermakelijk. Leuk dat we een kijkje hebben gekregen bij zo'n visafslag. Mensen deden leuk mee, zijn in hun waarde gelaten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
wel de minste tot nu toe denk ik. Er waren niet zoveel grappen of humor...
Ja was dat niet gebeurd waren ze met hun hoofd in een emmer levende palingen gestopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Toch best vermakelijk. Leuk dat we een kijkje hebben gekregen bij zo'n visafslag. Mensen deden leuk mee, zijn in hun waarde gelaten.
Dat heb je wel gelijk in dat er nu wat minder humor was/of grappen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:46 schreef Repeat het volgende:
wel de minste tot nu toe denk ik. Er waren niet zoveel grappen of humor...
Dat komt in november uit heb ik begrepenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:47 schreef Patch het volgende:
Lees net in dit topic dat er werkelijk een dvd uitkomt !
![]()
Koefnoen uitzendingen zijn daar niet terug te vinden. De laatst uitgezonden aflevering staat een paar dagen op avro.nl maar verder is er niks meer terug te vinden. Iets met uitzendrechten ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:30 schreef Repeat het volgende:
ik zoek de uitzending van koefnoen waar ze zo goed in nagedaan worden, maar deze staat als enige niet op uitzendinggemist.nl lijkt wel
iemand die een linkje heeft, of die hem heeft ofzo?
quote:Waar gaan ze heen?
De Talpa-mailbox is de afgelopen weken bijna uit zijn voegen geknapt door alle reacties van Geer en Goor-liefhebbers. Wat zorgde ervoor dat wij urenlang door de mails zaten te spitten? De vraag waar zij de mannen graag een keer 'Over de Vloer' zouden willen zien.
Na zorgvuldig telwerk hebben wij hier de voorlopige Top 5 van suggesties waar de toppers volgens de inzenders naartoe moeten.
TOP 5
1 Het leger
2 Een bejaardentehuis
3 Een school
4 De afvalverwerking
5 Een studentenhuis
Heb jij een beter idee? Stuur dan je suggestie in! Wie weet sturen we de mannen wel naar de plek die jij hebt voorgesteld.
Het legerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Afvalverwerking spreekt mij niet zo aan, de rest lijkt mij wel weer leuk
Nee, daar waren ze niet !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:54 schreef Patch het volgende:
Heb niet alle afleveringen gezien, maar waren ze al bij verstandelijk gehandicapten?
dat geluid van die bmw 6!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:42 schreef zijle het volgende:
Haha, ja mek-crocket zoietsGorden reed ook wel lekker schofterig hard weg bij z'n huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |