Ik mis er vast nog wel een paar.quote:
5e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Die OP
gaat hard vandaag trouwens, al het 5e topic of zo?
En dat voor in het weekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Die OP
Ik wilde net zeggen, ik heb nog geen single gezien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
Hey idioten-die-op-zaterdagavond-liever-gaan-posten-dan-met-vrienden-zich-lamzuipen,
ik sluit me bij jullie sekte aan.![]()
hey Tquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
Hey goeierds-die-op-zaterdagavond-liever-gaan-posten-dan-met-vrienden-zich-lamzuipen,
Geen sekte geen idioten, uhh nouja? Er komt toevallig eentje binnen .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
Hey idioten-die-op-zaterdagavond-liever-gaan-posten-dan-met-vrienden-zich-lamzuipen,
Halloquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
ging ons best goed afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik heb nog geen single gezien.
Je mag je wenkbrauwen wel eens borstelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals in Nederland "Het blok"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
kennen jullie ook het programma 'The Block'?
Dit is zo grappig: koppels die samen een appartement moeten verbouwen en dan alle ruzies die erbij komen
het blok in Nederlandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
Dit is zo grappig: koppels die samen een appartement moeten verbouwen en dan alle ruzies die erbij komen
Leuk en scherp..wat voor 1 is het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Seizoen 2 is reedsch bezigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je mag je wenkbrauwen wel eens borstelen.
Leuk oogjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boehahahah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je mag je wenkbrauwen wel eens borstelen.
Ruziesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
Waarom liet je foto 4 weg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is hier nu voor het 2e seizoen in Amsterdam gedraaid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
Raak je nooit geselecteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ruzies. Wij hebben nooit ruzie, ook niet als we klussen, hoef ik me waarschijnlijk ook niet op te geven...
Grofquote:
Waar in Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is hier nu voor het 2e seizoen in Amsterdam gedraaid.
Panasonic lumix FZ5quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leuk en scherp..wat voor 1 is het?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Panasonic lumix FZ5
6 mil pixels
12 keer zoom
Mooi mooi mooi mooiEn ik heb niets hoeven te betalen!!!!
![]()
Dunno, ik wist dat ik iets miste jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom liet je foto 4 weg?
Wel mooie foto's!
3 keer in 14 jaar mag je toch wel nooit noemen denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Raak je nooit geselecteerd
Nooit ruzie? Nooit nooit nooit?
wie betaald er dan wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Panasonic lumix FZ5
6 mil pixels
12 keer zoom
Mooi mooi mooi mooiEn ik heb niets hoeven te betalen!!!!
![]()
Nicequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
3 keer in 14 jaar mag je toch wel nooit noemen denk ik.
na 20 jaar komt het vaker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
3 keer in 14 jaar mag je toch wel nooit noemen denk ik.
Ah dus je ouders hebben een nieuwe camera.quote:
Maar ik gebruik m grotendeels - zeggen ze zelf ook, zolang ik het e e a maar uitleg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah dus je ouders hebben een nieuwe camera.
Kostie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik gebruik m grotendeels - zeggen ze zelf ook, zolang ik het e e a maar uitleg.
ja hoi lotgenootquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
uitleggen dat je naaktfoto's maakt van buurmeisjes en zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik gebruik m grotendeels - zeggen ze zelf ook, zolang ik het e e a maar uitleg.
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
Die OP
479, maar met inruil en dergelijke (100 euro) 1 gig en een tasje 450 geloof ik.quote:
nette prijsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
479, maar met inruil en dergelijke (100 euro) 1 gig en een tasje 450 geloof ik.
die reclame daarvoor op StudioBrussel is ook gaaaaafquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef leonieke het volgende:
lol
Neeheeej,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitleggen dat je naaktfoto's maakt van buurmeisjes en zo?
jaaaaaa?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die reclame daarvoor op StudioBrussel is ook gaaaaaf
Mediamarkt? Leuk prijsje btw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
479, maar met inruil en dergelijke (100 euro) 1 gig en een tasje 450 geloof ik.
ooh, op die manier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeheeej,
Mijn ouders zitten boven de 40, dan is electronica moeilijk uit te leggen.
Zolang zij het e e a er ook mee mogen doen van mij () is het okay.
Ook al wou ik zelfs de helft wel mee betalen
kom je nog op irc?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno, ik wist dat ik iets miste ja![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitleggen dat je naaktfoto's maakt van buurmeisjes en zo?
Over de breuk in de relatie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die reclame daarvoor op StudioBrussel is ook gaaaaaf
ja he.. waarom denk je anders dat ik een eigen camera en computer heb? Niet om te Fokken of zo.quote:
nee johquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja he.. waarom denk je anders dat ik een eigen camera en computer heb? Niet om te Fokken of zo.
"ding dong"quote:
ff webirc aanslingerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom je nog op irc?
wil je ff wat vragen
die zijn idd heel goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
"ding dong"
- "goedendag, ik ben de barst in uw relatie"
-wie?
-"de barst in uw relatie"
-- wie is dat, schat
-"de barst in uw relatie"
-- en wat moet die hier?
-"ik heb gehoord dat u 2 linkerhanden heeft"
-- wie zegt dat?
-"uw vrouw"
-- jamaar, schatje zeg jij dat ik 2 linkerhanden heb?
- ja, maar allez he, ik
-- schatje, maar waarom zeg je dat
en zo ongeveer nog een
Waarom zit jij niet gezellig bij ons op irc?quote:
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
die zijn idd heel goed![]()
Iets van een schoonvader die zich overal mee moeit ofzo
ik probeer nu.. maar ik snap het niet.. ik ben de link kwijt..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet gezellig bij ons op irc?
Ah ok want bij Mediamarkt willen ze er nog wel es wat vanaf gooien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Combi foto's - ik heb m uit Roden,
Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
ondanks de gezelligheid hier, ga ik toch lotto weekend millionairs kijken met oudste
Och germ....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik probeer nu.. maar ik snap het niet.. ik ben de link kwijt..
Doeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
ondanks de gezelligheid hier, ga ik toch lotto weekend millionairs kijken met oudste
Ruziequote:
Hij komt hier af en toe, volgens eigen zeggen op verkeerde momenten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg ligt het aan mij of komt D, hier veel minder dan normaal.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee hoe ik nu op IRC moet komen![]()
zijn hormoontjes kwamen ff ongelegen vanmiddag, en toen is hij weer weggegaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
Geen goede ervaring mee?quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef dolle_hond het volgende:
Wat zijn we netjes hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn hormoontjes kwamen ff ongelegen vanmiddag, en toen is hij weer weggegaan
D?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
Statistieken zijn kennelijk een gevoelig onderwerp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn hormoontjes gieren constant door mijn lijf en ik zit hier toch ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O, Gezellig dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij komt hier af en toe, volgens eigen zeggen op verkeerde momenten.
ja.. je zegt "100 posts" en weg is ie weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Statistieken zijn kennelijk een gevoelig onderwerp.
Beetje jammer...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja.. je zegt "100 posts" en weg is ie weer.
Mwoah verschilt wellicht per vestiging.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een k*t winkel, maar een paar personeelsleden die ergens iets vanaf weten,
Nee ik ook niet...quote:
En dan nog zijn ze vaak niet eens de goedkoopste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mediamarkt is niet voor de service.. alleen halen en betalen.
En wat zegt dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn hormoontjes gieren constant door mijn lijf en ik zit hier toch ook?
Nee hoor, helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik klikte op invoeren en ik WIST dat ik iets verkeerd had gedaan![]()
Over de prijs weet ik het niet, aanbiedingen bevallen me wel. Volgende maand opent er 1 in Eindhoven, hoef ik nog maar 10 minuten te fietsen. Ik wil daar als het mogelijk is een goedkope camera kopen voor ik op vakantie ga.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog zijn ze vaak niet eens de goedkoopste.
In bijna elke andere winkel passen ze de prijs wel aan, als men komt zeiken
dat mediamarkt goedkoper is, mensen willen geen service meer, totdat er iets kapot gaat.
waarinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik momenteel wel goesting heb![]()
In Posten of dat gevogel met Flash?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik momenteel wel goesting heb![]()
Welneequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal nietToch, Es?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Posten of dat gevogel met Flash?
Nee? Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Dure dingen koop ik liever niet bij mediamarkt
Why not?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Posten of dat gevogel met Flash?
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...
Eigenlijk weet ik het zelfs zeker.
Ik ook wel, maar wou het even van het lieve belgje weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ai daar begint het meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Je hebt uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Je bent er blij mee zo te zien.quote:
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Hmz, da's dan wel erg lastigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Kennis van producten verschilt per vestiging denk ik.quote:
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke servicequote:
Je had het voorbereidend werk al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.![]()
aah.. dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke service
quote:
Bij mij werkt dat alleszins nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz, da's dan wel erg lastig. Zin maken geen optie
.
Dat kan best, toch vind ik mediamarkt maar voor een paar dingen goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kennis van producten verschilt per vestiging denk ik.
De pil is waardeloos. Libido van lik me ....., kilo's die eraan vliegen en continue migraine (in mijn geval dan). Ben blij dat ik die rommel niet meer hoef te slikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:28 schreef leonieke het volgende:
En ik moest vroeger altijd 'lachen' met de mensen die beweerden dat je door de pil minder zin had in seks
Mijn reactie was dan keer op keer: nog een geluk voor phille dat ik dan de pil slik
Is het nog zo pril bij hun?quote:
DVD's zeker ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan best, toch vind ik mediamarkt maar voor een paar dingen goed.
dvd en cd's![]()
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
De pil is waardeloos. Libido van lik me ....., kilo's die eraan vliegen en continue migraine (in mijn geval dan). Ben blij dat ik die rommel niet meer hoef te slikken.
we zijn trouwens 2 jaar en 4 maand samenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het nog zo pril bij hun?dat is dan helemaal erg.
@ leonieke dat is toch algemeen bekend dat dat een bijwerking kan zijn??
Bij de man , hakkie tsakkiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?
Neuken tot de stoom eraf slaat, kilo's minder meesjouwen en veel minder medicijnen slikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?
ja ok.. dat wil ik mijn vriendin niet aan doen op d'r 24e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuken tot de stoom eraf slaat, kilo's minder meesjouwen en veel minder medicijnen slikken.
Ik ben gesterilliseerd![]()
Och... Ik was 29quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja ok.. dat wil ik mijn vriendin niet aan doen op d'r 24e.![]()
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?quote:
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?
Hier in België schijnt het niet zo eenvoudig te zijn om zo jong gesteriliseerd te worden
Daar beslis je toch zelf over??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?
Hier in België schijnt het niet zo eenvoudig te zijn om zo jong gesteriliseerd te worden
ah k, want ik denk dat ze zoiets zouden hebben van: stel dat je uit elkaar gaat, je begint een nieuwe relatie, misschien wil je dan nog kinderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).
aah met dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).
Mijn man was 26 toen hij onder het mes ging.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij ons niet zo makkelijk, zeker niet als je jong bent
Nee hoor, niet helemaalquote:
mes??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn man was 26 toen hij onder het mes ging.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn man was 26 toen hij onder het mes ging.
daar wil ik ook ab-so-luut niks over horen nuquote:
Jij hebt liever 2 bakstenen?quote:
Nou lever je zelf het bewijsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar wil ik ook ab-so-luut niks over horen nu
Je weet wel, zitten op een tafel, spuit erin voor gedeeltelijke narcosequote:
d'r zal maar net een aardschok zijn of zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet wel, zitten op een tafel, spuit erin voor gedeeltelijke narcose![]()
klein maar ooo zo scherp mesje, en Tjakkaaaaaaaaaaa
Pat had ook een afspraak staan, toen kon de uroloog door omstandigheden niet (een jaar of 5 geleden), hij moet nu nog een nieuwe afspraak makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar wil ik ook ab-so-luut niks over horen nu
Hij ging naar zijn arts, vroeg dat, arts vroeg vind je je gezin compleetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan mazzel hebt dat je een uroloog hebt gevonden die dat wilde doen.
Wel eerst de handel goed scheren, nare infectie's zijn vast geen pretje op die plekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet wel, zitten op een tafel, spuit erin voor gedeeltelijke narcose![]()
klein maar ooo zo scherp mesje, en Tjakkaaaaaaaaaaa
Dan was er waarschijnlijk meer weg gesneden dan die zaadleiders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
d'r zal maar net een aardschok zijn of zo![]()
wellicht ja..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan was er waarschijnlijk meer weg gesneden dan die zaadleiders.![]()
Je kan vast wel een bal missen, je hebt er toch 2quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
d'r zal maar net een aardschok zijn of zo![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel eerst de handel goed scheren, nare infectie's zijn vast geen pretje op die plek.
Bij mij ook zo een jaar of 7 gelee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij ging naar zijn arts, vroeg dat, arts vroeg vind je je gezin compleet
hij ja, arts vind je gezin dat ook, hij ja, oke , verwijskaart , klaar.
och ja.. waarom nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan vast wel een bal missen, je hebt er toch 2.
heyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef passie66 het volgende:
[..]
Bij mij ook zo een jaar of 7 gelee...
hoi beste mensen![]()
Hai passiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef passie66 het volgende:
[..]
hoi beste mensen![]()
Haha ja hoi Indahquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
jee.. een hele kudde gesteriliseerden hier
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
ik ga hier afsluiten
LOTR zal beginnen op televisie dus iets meer dan drie uurtjes tv zien
Tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef passie66 het volgende:
[..]
hoi beste mensen![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
ik ga hier afsluiten
Tot morgen![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef leonieke het volgende:
ik ga hier afsluiten
Tot morgen![]()
Hoi bEngeltje!quote:
als ik klaar ben, misschienquote:
Jouw reactie op Rene zijn gedrag!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]Evening
Wat had ik nou bij het rechte end?
Hij ook niet,zover ik weet. t was alleen wat blauw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi bEngeltje!
nee ik was ook wel blij dat ik dat heb laten doen ja...en had er eigenlijk weinig last van na die ingreep
anders ik wel, metsel die bakstenen maar op in de buitenmuurquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik klaar ben, misschien
ik heb mijn kanon nog wat langer nodig jah
Tss, tis niet zo dat ze alles weghakken man.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 schatten van kinders en dat is voor mij genoeg geweest...dus, en verders werkt alles nog steeds naar wensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kanon blijft wel werken hoor, alleen schiet je dan losse flodders ipv met scherpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry. Doesn't ring a bellquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jouw reactie op Rene zijn gedrag!
jajajajajquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij ook niet,zover ik weet. t was alleen wat blauw.![]()
Wie zegt dat die nu scherp zietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kanon blijft wel werken hoor, alleen schiet je dan losse flodders ipv met scherp.
Hij heeft een brilletjequote:
Hey dolle! ohnee whoepsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Jaguarized het volgende:
ff trug.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft een brilletje. Hij heeft iig het idee dat hij nu met scherp schiet
.
Tuurlijk wel .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
als ik de usericon van d_h ook nog had gebruikt had niemand door dat ik het was
breng anderen maar niet op ideeënquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
daar zijn bakstenen voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
anders ik wel, metsel die bakstenen maar op in de buitenmuur
Nee klopt...laatst met die aktie was ik ook al zo in de warquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
suc6quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .![]()
Beetje meer vertrouwen in de gcsc posters he.
Ben even met Pebbles uit
Nog meer...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .![]()
Beetje meer vertrouwen in de gcsc posters he.
Ben even met Pebbles uit
Ik kan natuurlijk niet verantwoordelijk zijn voor andermans daden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
breng anderen maar niet op ideeën
welke actie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee klopt...laatst met die aktie was ik ook al zo in de war![]()
Het is hier iig niet koud...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef passie66 het volgende:
Wat is het koud trouwens of ligt dat aan mij?![]()
Weet je dat niet meer die aktie die hier gaande was met dat avatardingetje verwisselen?quote:
kachel aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef passie66 het volgende:
was een goeie actiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee klopt...laatst met die aktie was ik ook al zo in de war![]()
hier niet, terwijl het raam open staatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef passie66 het volgende:
Ja net maar eventjes gedaan..ramen dicht enzo!quote:
Ah op die manier...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat ONZ-users andere mensen na gingen doen
kachel aan? het is nog 14 graden buiten, dan hoeft de verwarming voor mij nog niet aan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja net maar eventjes gedaan..ramen dicht enzo!
Nee niet echt maar zou best kunnen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer die aktie die hier gaande was met dat avatardingetje verwisselen?
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
jeee.. pepernoten! en ze smaken weer lekker!
op tijd in ieder geval.. of te laat, als ze al beschreven warenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.
Haha nee ze is er mooi op tijd mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op tijd in ieder geval.. of te laat, als ze al beschreven waren
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
jeee.. pepernoten! en ze smaken weer lekker!
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselen.
Ah je maakt ze zelf? Dat vind ik echt heel knap! Elk jaar krijgen we ook een paar zelfgemaakte kaarten, jammer dat de 1 wat minder mooi is dan de ander....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselen.
zeg dat wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha nee ze is er mooi op tijd mee.
salami?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!
En die zullen ook wel weer begin december ofzo verstuurd worden...quote:
lijkt me ook heel gek ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.
vorig jaar had ik een nieuw diepte-record, precies 0.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die zullen ook wel weer begin december ofzo verstuurd worden...Ik stuur altijd maar een stuk of 3
Ja dan heb je het beter voor elkaar met regen achter het glasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.
Dat mag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak nog ff een biertje hoor :'0
Maar ja, dat was maar 5 wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja dan heb je het beter voor elkaar met regen achter het glas![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah je maakt ze zelf? Dat vind ik echt heel knap! Elk jaar krijgen we ook een paar zelfgemaakte kaarten, jammer dat de 1 wat minder mooi is dan de ander....
Dat heb ik ook 3 jaar op de Antillen gehad. Heel gek gevoel is dat. Kerst in je korte broek zonder sneeuw en koud weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
lijkt me ook heel gek ja!
zeker met al die kerstliedjes enzo
goed geraden...Salami pizza van Wagner..quote:
owh, die's wel cool.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]Fröbelen met wisselend resultaat.
[afbeelding]
Weinig kans op vrije dagen in die tijd, veel kans op een dag extra werkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die zullen ook wel weer begin december ofzo verstuurd worden...Ik stuur altijd maar een stuk of 3
Dat zonder sneeuw is niet zo bijzonder trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 3 jaar op de Antillen gehad. Heel gek gevoel is dat. Kerst in je korte broek zonder sneeuw en koud weer.
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]Fröbelen met wisselend resultaat.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
goed geraden...Salami pizza van Wagner..![]()
![]()
![]()
"The small country next to the Netherlands?" was het ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, die's wel cool.Zeker met liefde gemaakt, wat misschin nog wel belangrijker is
ik werk in december alle dagen waar ik op kan werken, da's dus maar 1 dag vrij, 2e kerstdag. Bewuste keuze trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Weinig kans op vrije dagen in die tijd, veel kans op een dag extra werken.
Nou misschien niet mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zonder sneeuw is niet zo bijzonder trouwens![]()
Welke stad is dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!
wel makkelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...![]()
geniale tekst trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"The small country next to the Netherlands?" was het ofzo?
Dat kan best mooi zijn hoor, heb ik ook wel gemaakt (heb nog een hele vracht cd's van de gemeente Zaanstad voor dat doel ergens liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is wel even wat mooier dan wat wij vorig jaar kregen. Toen zat er 1 bij waar een cd op was geplakt...![]()
Vond ik ook al. Laatste tijd niet meer zo vaak gezien...quote:
Voor mijn gevoel in ieder geval wel....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar de rest is dus wel bijzonder.
Tsja maar niet echt mooi vond ik....quote:
zeker niet slecht!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
Zoals ik het ga zien eind van het jaar:
[afbeelding]
nee... iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Laatste tijd niet meer zo vaak gezien...
Ik denk alleen dat ik er al erg vroeg moet zijn die dagquote:
nog niet zo'n kaart gehad, ik denk dat ik m in't vuur zou gooien.. smelt zo mooi.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja maar niet echt mooi vond ik....
en oppassen voor rugtassen met een baard en zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik er al erg vroeg moet zijn die dag
Oppassen moet je sowieso wel daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en oppassen voor rugtassen met een baard en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |