Nee? Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Dure dingen koop ik liever niet bij mediamarkt
Why not?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Posten of dat gevogel met Flash?
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...
Eigenlijk weet ik het zelfs zeker.
Ik ook wel, maar wou het even van het lieve belgje weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ai daar begint het meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Je hebt uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Je bent er blij mee zo te zien.quote:
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Hmz, da's dan wel erg lastigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Kennis van producten verschilt per vestiging denk ik.quote:
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke servicequote:
Je had het voorbereidend werk al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.![]()
aah.. dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke service
quote:
Bij mij werkt dat alleszins nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz, da's dan wel erg lastig. Zin maken geen optie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |