Wat zijn we netjes hèquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn hormoontjes kwamen ff ongelegen vanmiddag, en toen is hij weer weggegaan
D?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg ligt het aan mij of komt D, hier veel minder dan normaal.
Statistieken zijn kennelijk een gevoelig onderwerp.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn hormoontjes gieren constant door mijn lijf en ik zit hier toch ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O, Gezellig dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij komt hier af en toe, volgens eigen zeggen op verkeerde momenten.
ja.. je zegt "100 posts" en weg is ie weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Statistieken zijn kennelijk een gevoelig onderwerp.
Beetje jammer...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja.. je zegt "100 posts" en weg is ie weer.
Mwoah verschilt wellicht per vestiging.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis een k*t winkel, maar een paar personeelsleden die ergens iets vanaf weten,
Nee ik ook niet...quote:
En dan nog zijn ze vaak niet eens de goedkoopste.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mediamarkt is niet voor de service.. alleen halen en betalen.
En wat zegt dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn hormoontjes gieren constant door mijn lijf en ik zit hier toch ook?
Nee hoor, helemaal nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik klikte op invoeren en ik WIST dat ik iets verkeerd had gedaan![]()
Over de prijs weet ik het niet, aanbiedingen bevallen me wel. Volgende maand opent er 1 in Eindhoven, hoef ik nog maar 10 minuten te fietsen. Ik wil daar als het mogelijk is een goedkope camera kopen voor ik op vakantie ga.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog zijn ze vaak niet eens de goedkoopste.
In bijna elke andere winkel passen ze de prijs wel aan, als men komt zeiken
dat mediamarkt goedkoper is, mensen willen geen service meer, totdat er iets kapot gaat.
waarinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik momenteel wel goesting heb![]()
In Posten of dat gevogel met Flash?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ik momenteel wel goesting heb![]()
Welneequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal nietToch, Es?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Posten of dat gevogel met Flash?
Nee? Waarom?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Dure dingen koop ik liever niet bij mediamarkt
Why not?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Posten of dat gevogel met Flash?
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Irl gevogel is toch een stuk leuker dan virtueel gevogel lijkt me...
Eigenlijk weet ik het zelfs zeker.
Ik ook wel, maar wou het even van het lieve belgje weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ai daar begint het meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Je hebt uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Je bent er blij mee zo te zien.quote:
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb mijn speakerset en printer er gekocht...Nooit problemen mee gehad...
Hmz, da's dan wel erg lastigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dat wel maar er is altijd wel één die geen zin heeft de laatste tijd![]()
![]()
Kennis van producten verschilt per vestiging denk ik.quote:
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke servicequote:
Je had het voorbereidend werk al gedaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik mijn digitale camera. Naar binnen, vragen of iemand die wil pakken, afrekenen en naar huis, was nog geen 10 minuten binnen.![]()
aah.. dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Betaal net zo lief iets meer voor wat meer persoonlijke service
quote:
Bij mij werkt dat alleszins nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz, da's dan wel erg lastig. Zin maken geen optie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |