Dat kan best, toch vind ik mediamarkt maar voor een paar dingen goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kennis van producten verschilt per vestiging denk ik.
De pil is waardeloos. Libido van lik me ....., kilo's die eraan vliegen en continue migraine (in mijn geval dan). Ben blij dat ik die rommel niet meer hoef te slikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:28 schreef leonieke het volgende:
En ik moest vroeger altijd 'lachen' met de mensen die beweerden dat je door de pil minder zin had in seks
Mijn reactie was dan keer op keer: nog een geluk voor phille dat ik dan de pil slik
Is het nog zo pril bij hun?quote:
DVD's zeker ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan best, toch vind ik mediamarkt maar voor een paar dingen goed.
dvd en cd's![]()
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
De pil is waardeloos. Libido van lik me ....., kilo's die eraan vliegen en continue migraine (in mijn geval dan). Ben blij dat ik die rommel niet meer hoef te slikken.
we zijn trouwens 2 jaar en 4 maand samenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het nog zo pril bij hun?dat is dan helemaal erg.
@ leonieke dat is toch algemeen bekend dat dat een bijwerking kan zijn??
Bij de man , hakkie tsakkiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?
Neuken tot de stoom eraf slaat, kilo's minder meesjouwen en veel minder medicijnen slikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ik even onbeschoft een persoonlijke vraag mag stellen?
ja ok.. dat wil ik mijn vriendin niet aan doen op d'r 24e.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuken tot de stoom eraf slaat, kilo's minder meesjouwen en veel minder medicijnen slikken.
Ik ben gesterilliseerd![]()
Och... Ik was 29quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja ok.. dat wil ik mijn vriendin niet aan doen op d'r 24e.![]()
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?quote:
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?
Hier in België schijnt het niet zo eenvoudig te zijn om zo jong gesteriliseerd te worden
Daar beslis je toch zelf over??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wilden ze dat dan zo vroeg doen?
Hier in België schijnt het niet zo eenvoudig te zijn om zo jong gesteriliseerd te worden
ah k, want ik denk dat ze zoiets zouden hebben van: stel dat je uit elkaar gaat, je begint een nieuwe relatie, misschien wil je dan nog kinderenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).
aah met dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
De gyneacoloog was wel met me eens dat mijn gezin compleet was (normaal zijn ze hier ook niet zo heel makkelijk hoor).
Mijn man was 26 toen hij onder het mes ging.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij ons niet zo makkelijk, zeker niet als je jong bent
Nee hoor, niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |