hier niet, terwijl het raam open staatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef passie66 het volgende:
Wat is het koud trouwens of ligt dat aan mij?![]()
Ja net maar eventjes gedaan..ramen dicht enzo!quote:
Ah op die manier...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat ONZ-users andere mensen na gingen doen
kachel aan? het is nog 14 graden buiten, dan hoeft de verwarming voor mij nog niet aan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja net maar eventjes gedaan..ramen dicht enzo!
Nee niet echt maar zou best kunnen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer die aktie die hier gaande was met dat avatardingetje verwisselen?
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
jeee.. pepernoten! en ze smaken weer lekker!
op tijd in ieder geval.. of te laat, als ze al beschreven warenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier ook. En mijn moeder kwam nog thuis met kerstkaarten vanmiddag.
Haha nee ze is er mooi op tijd mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
op tijd in ieder geval.. of te laat, als ze al beschreven waren
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
jeee.. pepernoten! en ze smaken weer lekker!
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselen.
Ah je maakt ze zelf? Dat vind ik echt heel knap! Elk jaar krijgen we ook een paar zelfgemaakte kaarten, jammer dat de 1 wat minder mooi is dan de ander....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alweer een stelletje gemaakt, en morgen ben ik vrijwel de hele dag alleen thuis, dus dan kan ik weer rustig knutselen.
zeg dat wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha nee ze is er mooi op tijd mee.
salami?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik go zo even een pizza in de oven...ik ga straks naar de stad stappen!
En die zullen ook wel weer begin december ofzo verstuurd worden...quote:
lijkt me ook heel gek ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.
vorig jaar had ik een nieuw diepte-record, precies 0.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En die zullen ook wel weer begin december ofzo verstuurd worden...Ik stuur altijd maar een stuk of 3
Ja dan heb je het beter voor elkaar met regen achter het glasquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had ik het vorig jaar makkelijker, toen zat ik op Bali met Kerst en Oud en Nieuw. Wel een gekke ervaring trouwens, kerst op een terrasje met 35 graden.
Dat mag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak nog ff een biertje hoor :'0
Maar ja, dat was maar 5 wekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ja dan heb je het beter voor elkaar met regen achter het glas![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah je maakt ze zelf? Dat vind ik echt heel knap! Elk jaar krijgen we ook een paar zelfgemaakte kaarten, jammer dat de 1 wat minder mooi is dan de ander....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |