De rest wel? Ik verwacht een iconografische exegese.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mij niet op de gevoelige plaat heeft weten vast te leggen..![]()
Jawel, maar dit is gewoon 'n muziekie, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:30 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Kan je ook echt latijn spreken?
Jij bent ook een vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom? Wee'k niet, de diepere oorzaken zou je Finder_elf moeten vragen als hij weer geconnect is.
Ik vermoed het omdat ik niet gemerkt heb dat hij me geflitst heeft.
Misschien vond hij dat je geen gerokte meisjes hoort te fotograferen?
Maar mogelijk heeft hij me onopgemerkt toch weten te vereeuwigen, 't zou kunnen![]()
Handig als je de Paus nog eens ontmoet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is gewoon 'n muziekie, hoor.
Nou, als ik dát kan voorkomen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Handig als je de Paus nog eens ontmoet.
Hij heeft wel een foto gemaakt, en hij heeft nog de hele avond. Ik denk dat hij weet wat er van hem verwacht wordt, dus hij zal vast z'n best doen, zeker als hij zijn kans mij vast te leggen gemist heeftquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
De rest wel? Ik verwacht een iconografische exegese.
quote:dit soort teksten gaat produceren:
[..]
ook weer zo'n bullshit bewering. Electronica is van prim akwaliteit en iedereen kan het kopen.
een elsevier is trouwne sook neit duur, ene nrc ook niet.
Het ligt er maar nbet aan waar jepriorititen liggen.
Wordt het een playstation en de sigaretten of kie sje het nrc.
Ik weet het. Maar ik krijg het niet voor elkaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sigme, er is hier duidelijk behoefte aan genderspecifieke avatars.![]()
ik ook, in kleurquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
De rest wel? Ik verwacht een iconografische exegese.
George-Butters zal inmiddels zijn vingers wel aflikken. Maar even serieus, er is hier niemand vrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
Komen de vrouwtjes ook naar de POL-meet?
Learn from da master, grashoppa, and one day you will be like leaf in wind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij heeft wel een foto gemaakt, en hij heeft nog de hele avond. Ik denk dat hij weet wat er van hem verwacht wordt, dus hij zal vast z'n best doen, zeker als hij zijn kans mij vast te leggen gemist heeft![]()
PS Floripas, wat heb je die arme McCarthy aangedaan dat hij
[..]
![]()
Kan ik dat ook ergens leren![]()
Deze kortgerokte dame was erquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
Komen de vrouwtjes ook naar de POL-meet?
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
George-Butters zal inmiddels zijn vingers wel aflikken. Maar even serieus, er is hier niemand vrouw natuurlijk.
Je bent wel trots op je rokje, he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze kortgerokte dame was er. Waar was jij?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
George-Butters zal inmiddels zijn vingers wel aflikken. Maar even serieus, er is hier niemand vrouw natuurlijk.
Nu nog een boek om het in te stoppen en je ben al bijna geloofwaardigquote:
Jij eerst. Volgens mij ben jij gewoon een 14-jarig breezahsletje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Proove it, Floripas, open een fotoboek.
Fotoboek van pberendsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij eerst. Volgens mij ben jij gewoon een 14-jarig breezahsletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |