Hou je van bokken/lammetjes?quote:
Ik was een tijdje weg van Fok, nu weer lekker rellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik krijg het niet voor elkaar
@JM was jij geband ofzo? Of had je de beschaafde wereld een tijdje verlaten? Je was zo afwezig tot voor kort![]()
Hé, er zijn nu getuigen. Daarvóór foto's ter beschikking stellen leek me ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nu nog een boek om het in te stoppen en je ben al bijna geloofwaardig![]()
Je bent geen 14-jarig breezersletjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Fotoboek van pberends
Pas op: !Hunkalert!
Leg uit? Ik ben hier te dom voor, vrees ik.quote:
Ik zal wel vragen of je mee mag. En of-ie ook voor jou betaalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ga jouw date niet doen, verwacht en hoop ik.
Daarvoor zul je zijn aangewezen op mogelijke foto's van DrWolffenstein..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Nu nog eentje, maar dan iets duidelijker. Dan volgt Floripas vanzelf wel.
D'r is verdomme een meet vanavond man, waar jij verwacht werd. Ik werd ernstig teleurgesteld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Monidique het volgende:
Is er vanavond nog wat te doen?
Maar waarom ben jij dan eerder weggegaan, die andere blaat de hele dag al dat ze een date heeft, jij hebt er een rokje voor aangetrokken, komt uit de contreien, etc..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
D'r is verdomme een meet vanavond man, waar jij verwacht werd. Ik werd ernstig teleurgesteld.
Waar wás je, M?
![]()
Logischquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Haha, de hele dag.
Ik heb hem net afgebeld.
M'n broertje heeft bijna nooit een sik, maar op deze foto toevallig welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bent geen 14-jarig breezersletje
leuke broer heb jij ook. Zitten die Tom Waitssikjes in de familie?
Tsja, ik heb thuis een lekkere vent, en in de stad 5 fok!=POL'ers. Moeilijk, moeilijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij dan eerder weggegaan, die andere blaat de hele dag al dat ze een date heeft, jij hebt er een rokje voor aangetrokken, komt uit de contreien, etc..
Jammer, want ik vind ze grappig. Ze doen me dus denken aan Tom Waits, en ik ben gek op Tom Waits.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
[..]
M'n broertje heeft bijna nooit een sik, maar op deze foto toevallig wel.
En aan Frank Zappa. Ik ben ook gek op Frank Zappa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jammer, want ik vind ze grappig. Ze doen me dus denken aan Tom Waits, en ik ben gek op Tom Waits.
Toch niet zo oud dat je je een oppasmoeder waant?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik heb thuis een lekkere vent, en in de stad 5 fok!=POL'ers. Moeilijk, moeilijk.
Bovendien ben ik a) te vroeg opgestaan om het later te maken (03.20u vanochtend. Twintigoverdrie ja!) en b) te oud![]()
Als jij te oud bent, ben ik vast ook te oud.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik heb thuis een lekkere vent, en in de stad 5 fok!=POL'ers. Moeilijk, moeilijk.
Bovendien ben ik a) te vroeg opgestaan om het later te maken (03.20u vanochtend. Twintigoverdrie ja!) en b) te oud![]()
En hoe oud ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als jij te oud bent, ben ik vast ook te oud.
Om de avond met ons door te brengen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Haha, de hele dag.
Ik heb hem net afgebeld.
Er gaat geen belletje rinkelen. Nee dus, ik waan me geen oppasmoeder. Ik ben het zelfs niet. Goddankquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Toch niet zo oud dat je je een oppasmoeder waant?
Wellicht wel het effect, maar niet de reden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Om de avond met ons door te brengen?![]()
Generalissime?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef JanMichiel het volgende:
Die gasten op MTV zijn echt helemaal gek.
Wel, meissie, dan ben ik een stúk ouder dan jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Net dichter bij de dertig gekomen dan ik bij de twintig was.
Met jezelf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar een biertje drinken en een spelletje spelen.
Nou, het waren meer jongens dan mannen, naar mijn smaak. Maar dat kan aan mijn leeftijd liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef Floripas het volgende:
Hee, sigme, waren er ook nog leuke mannen bij?
Nee, die jongen met de hanenkam en dat gestoorde vrouwtje die gaan trouwen. De Barkers.quote:
Als je als vrouw een eisprong hebt, dan word je horny as hell. Dan bespring alles dat er langskomt, ga je korte rokjes dragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los, lonken maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef JanMichiel het volgende:
Zeg, eentje voor de vrouwen:
Er lag laatst zo'n vrouwentijdschrift op de tafel, met een vrouw en een tekstwolkje waar in stond: " Ik voel me heel erg goed en erg vruchtbaar".
Is het belangrijk voor vrouwen dat je je vruchtbaar voelt, en hoe voelt dat dan?
Niet geheel relevant, maar wel goed uitgelegd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je als vrouw een eisprong hebt, dan word je horny as hell. Dan bespring alles dat er langskomt, ga je korte rokjes dragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los, lonken maar.
Geen herkenning hier, sorry. Ik ben niet erg vrouwig vrees ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef JanMichiel het volgende:
Zeg, eentje voor de vrouwen:
Er lag laatst zo'n vrouwentijdschrift op de tafel, met een vrouw en een tekstwolkje waar in stond: " Ik voel me heel erg goed en erg vruchtbaar".
Is het belangrijk voor vrouwen dat je je vruchtbaar voelt, en hoe voelt dat dan?
Oh lieve hemel, dat doe ik 25 dagen per maandquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je als vrouw een eisprong hebt, dan word je horny as hell. Dan bespring alles dat er langskomt, ga je korte rokjes dragen met niks eronder, een bloot schoudertje, een stukje buik, haar los, lonken maar.
Gatver.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh lieve hemel, dat doe ik 25 dagen per maandHeb ik springerige eieren denk je
![]()
This is how we do, je wéét toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
ovulatie vertaald voor iemand die 50cent luistert![]()
Je ziet er vrouwig genoeg uit op je foto.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen herkenning hier, sorry. Ik ben niet erg vrouwig vrees ik![]()
Uiterlijk, meid, uiterlijk. Innerlijk is alles anders.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je ziet er vrouwig genoeg uit op je foto.
Ik heb ze niet gevraagd naar leeftijd, maar op één na schat ik ze dichter bij de 20 dan bij de 30. Nou ben ik geen goeie schatter, sizzler is mischien ook wel 25(+).quote:Hoe oud waren ze dan wel niet?
Transgenderproblemen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiterlijk, meid, uiterlijk. Innerlijk is alles anders.
[..]
Waren er nog negers bij?quote:Ik heb ze niet gevraagd naar leeftijd, maar op één na schat ik ze dichter bij de 20 dan bij de 30. Nou ben ik geen goeie schatter, sizzler is mischien ook wel 25(+).
Geen probleem.quote:
Nee, daar waren ze echt te bleek voor.quote:[..]
Waren er nog negers bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |