Dan is het goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar Talena had deze verzonnen hoor!
Dat heeft dingetje gedaan, hoe heet ze ookalweer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:56 schreef Intrepidity het volgende:
Waar zijn alle oude topics geblevenEn wie is dat nieuwe webicon
Ik moet maar niet meer gaan slapen snachts, ik mis vanallesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat heeft dingetje gedaan, hoe heet ze ookalweer?
En die met die tiet is K-rin
Hoelaat is het gewordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:58 schreef saaw het volgende:
ik en ZO brakff wat eten en dan terug mn bedje in
we hebben trouwens gisteravond mn kamer veranderd, tis best leuk zo, maak vanmiddag wel fototje
werkelijk geen ideequote:
En zo'n geniaal idee om je kamer overhoop te halen komt ook zo 's nachts ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:01 schreef saaw het volgende:
[..]
werkelijk geen idee
rond 3 uur hier thuis aangekomen
toen mn hele kamer overhoop gegooid en veranderd enzo, toen een film gekeken en in slaap gevallen
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:02 schreef brainster het volgende:
[..]
En zo'n geniaal idee om je kamer overhoop te halen komt ook zo 's nachts ofzo
Mja... was het leuk?
Ik verheug me nu al op de foto'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk
de leukste ideeen komen altijd snachts
en het was leuk ja
Picsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk
de leukste ideeen komen altijd snachts
en het was leuk ja
quote:
Slaap zachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:15 schreef saaw het volgende:
maa rik ga nu eerst weer een dutje doen
dag
Lees nou is wat ik schrijf:quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:58 schreef brainster het volgende:
Ik had zin om alleen het vorige topique erin te zetten, maar ik heb nks met de wiki gedaan hoor
haiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Fwnk het volgende:
Sorry
Hallo Lieve Imberrr
Alles goed?
Heb je een plezante nacht gehad?
Lekker geslapen?![]()
![]()
432, maar ik was die dag ook gewoon naar college geweest dus het had makkelijk veel hoger kunnen zijnquote:
Ja hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
n normaal hallo was ook leuk geweest hoor
![]()
[..]
yupmet jou??
Primaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
haii
jaa, met jou?
ja ook, jij?
dat zekeret toi?
[afbeelding]
ik weet niet hoeveel ik er per dag heb. zal ik eens kijken wat ik gisteren had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Ik had er 95 en dat is best veel als je bedenkt dat ik in totaal maar anderhalf uur op Fok! heb gezeten gisteren
leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja hoor...
* brainster gaat over 9 dagen naar Londen
mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Prima
Ja, lekker geslowchat
Heeerlijk
[afbeelding]
Ik heb er zelfs meer dan jij en ben hier nog niet half zo lang. Dat geld helemaal voor imberrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef B_BOY het volgende:
ik sta der niet eens in. ik wil eigenlijk wel bij de top 1000 van meeste posts op fok! dan heb ik nog wel wat posts nodig denk ik.
ik begon als lurker. toen werd ik een poster die kwam voor de nuttige inbreng, toen had ik af en toe nog een nuttige inbreng en toen werd ik vooral slowchatterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs meer dan jij en ben hier nog niet half zo lang. Dat geld helemaal voor imberr
Doe gewoon 3 SC topics tegelijk. Jaguarized haalt er vaak genoeg de dagetappe meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
donderdag had ik er trouwens 70, en ik moet ongeveer 6900 posts hebben om in de top 1000 te komen. en ik heb er nu bijna 5900 dus ik moet er nog 1000 halen. ow dat duurt met 70 posts per dag vee te lang dus er moet vandaag veel gepost worden. alleen komt dat er toch niet van want vanaf vier uur ben ik weer afwezig en dan kom ik miss zondagochtend nog ff langs en dan pas maandag ofzo weer...
Ik ben ook als lurker en langzame poster begonnen hoor. Ik begon pas eind mei een beetje mee te doen zeg maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik begon als lurker. toen werd ik een poster die kwam voor de nuttige inbreng, toen had ik af en toe nog een nuttige inbreng en toen werd ik vooral slowchatter
jullie zijn vooral slowchatters die niets te doen hebben![]()
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe gewoon 3 SC topics tegelijk. Jaguarized haalt er vaak genoeg de dagetappe mee
Drie verschillende slowchats bijhouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?
Kan ook, maar dan ben je aan het baggeren. Nee in andere subforaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?
PubSC, GCSC en nog een SCquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn de meeste dingen niet die je doet. Ik vind t anders best wel te doen, in meer dan 1 SC tegelijk postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef B_BOY het volgende:
smakelijk imber, nee drie slowchats vind ik teveel van het goede ik wil namelijk wel een beetje volgen wat er in een slowchat gebeurt. en wat kunnen die posts me nou interreseren dat is echt niet iets om op je cv te schrijven hoor..
achjah ieder zijn eigen ding ik heb het ook nog druk met andere zaken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn de meeste dingen niet die je doet. Ik vind t anders best wel te doen, in meer dan 1 SC tegelijk posten
yupquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Gizmore het volgende:
Imberr, ga je echt doen wat in je sig staat?
Maar wat moeten we dan zonder jou hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupdenk t wel iig..
vind t n mooi getal om mee te stoppen
![]()
ja, Imberrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat moeten we dan zonder jou hierOf kom je terug onder een qloon?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Imberr het volgende:
ik ga wat etentot straks of vanavond ofzo
![]()
Ja ik vroeg het me al een week af en keek ook hoeveel je er hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
jawel, maar niet echt over nagedacht ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
GADVERDAMME
doe ik lekker een ppaar plakjes snij worst op me brood, ZIT ER WEER ZIEK VEEL KNOFLOOK OP
Niet te vreten
kutboni![]()
Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoietsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
Is dat een waarschuwing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoiets.
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
maar je ziet er niet zo uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
NEE! niet te vretenquote:
Dat zeg ik, ik voel me 16quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat een waarschuwing?Zie je me bang zijn?
Wat ben je toch weer kinderachtig![]()
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
Op dit tempo nog 274 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!ken![]()
naar een verjaardag van een oma (en verder ehm niets)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
laten we hopen dat imberr een postslet word. kan niemand haar acount hacken en dan keiveel posten op haar account ??quote:
een weekendje logeren doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.
wie bent u??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef IFASS het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal![]()
Net terug van fitness, lekker begin van je zaterdagochtend![]()
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie bent u??
ik deed dat eerst ook altijd maar geen geld meer voor. miss volgend jaar als ik op kamers ga weer.
Gij lurkerd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef IFASS het volgende:
[..]
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blaten![]()
Hier is het gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
ik bekenquote:
Mooi underding trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
Niet de slowchat, het forumquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
Wat is er nou leuk aan lurcken is een slowchat!!!!
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
weet ik maar nja het komt nog wel een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef IFASS het volgende:
[..]
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ook![]()
quote:
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben de hele dag alleen thuis
Wie komt er langs?
smileypostsquote:
Lekker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuis
En gezond eten dat ik nu doequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lekker he
Was deze zomer ook 2 weken alleen
echt superideaal
Rukken en neuspeuterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef IFASS het volgende:
zo, wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
kijk maar uitquote:
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef saaw het volgende:
ik ga vandaag de badkamer schoonmaken, mn fiets repareren en heel veel zuipen
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedselquote:
Ja broodjes hamburger was ook favorietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
ehm ja hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?
Ik ga morgen pizza etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
heb wel wijn gemaakt vorig jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga zelf bier brouwen...
Als profielwerkstuk ofzo![]()
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
heb wel wijn gemaakt vorig jaar
maar is niet zo heel interessant
en ik heb mn profielwerkstuk al af dus ga er niet helemaal nog 1 maken
Tosties eet ik eigenlijk maar weinig. Daar heb je brood voor nodig en die haal ik nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja broodjes hamburger was ook favoriet
en tosties
Met je profielwerktstuk bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
watvoor profiel doe je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
natuur en techniek is leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:54 schreef brainster het volgende:
Natuur... en waarcshijnlijk ga ik voor Natuur & Gezondheid
[sub]Tenzij jullie hele goede redenen hebben om Natuur en techniek te doen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
Slaap zacht (alweer)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
[..]
natuur en techniek is leuk!
wiskunde b2 en natuurkunde 2 zijn makkelijker dan de 1 vakken, en bio2 is moeilijk
maargoed ik ben er weg mee
doeii
Ik heb antigeluid gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef B_BOY het volgende:
natuur en techniek doe ik ook. btw mijn profielwerkstuk gaat over koelingen van computers (de vakken natuurkunde en informatica gecombineerd)
Ja, de hele directie stond erbij...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ik heb antigeluid gekozen.
dat filmpje, die presentator moet zich achteraf zoooo lullig gevoeld hebben![]()
auw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
tsja, dat was dan het einde van mijn carriere.. mijn televisiecarriere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
Ja iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Fwnk het volgende:
Ik zit nog met tranen in me ogen
Toen ineens die gast met die /ultrazware stem kwam
Jij hebt die vragen ook op GoT gepost prutserquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef B_BOY het volgende:
aha anti-geluid ook interresant maarja je kunt het niet over alles doen he.
www.profielwerkstuk.nl.tt
das de site die ik ervan heb gemaakt. alleen nietmeer up-to-dat ik zal hem eens updaten.
Ik doe dit jaar over kernfusie. Hopelijk langs bij een kernreactor enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
ik ben weg
ik had mn profielwerkstuk over neutrino's, best interessant
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
zullen we tmf nadoen ik zeg een stelling en jullie reageren erop. (of is dit heel erg breezah)
geil hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij hebt die vragen ook op GoT gepost prutser
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geil he
sterker nog ik ben nog bij een tweaker thuis geweest voor een interview (over phase change koeling btw)
wel een psycholoog achteraf bezocht mag mij hopen?quote:
Je moet het hier zwaar hebben op Fok!quote:
Klopt enzo, maar volwassenen schijnen er ook vaak moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef B_BOY het volgende:
WTF?!?!?! hoe kom ik op het idee, maarre nou ja dan toch maar een stelling.
Pubers hebben geen respect voor hun medemens.
\quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef IFASS het volgende:
[..]
wel een psycholoog achteraf bezocht mag mij hopen?![]()
Dat werkt perfect jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\
op het terras heel veel bier achterover gegooid (dat heeft hetzelfde effect: "je weet er naderhand niets meer van")
Neuu, heb daar ook huiskameraccess enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je moet het hier zwaar hebben op Fok!![]()
Is dat leuk enzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neuu, heb daar ook huiskameraccess enzo
ja maar hier als tweaker zitte is toch uitgezeken worden. (in PUB valt hetwel mee)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar moet je toch 50 serieze posts voor hebben ? Dan kan ik er over 80 jaar mischien ook wel inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar moet je toch 50 serieze posts voor hebben ? Dan kan ik er over 80 jaar mischien ook wel in
Wil je daar niet in neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??
ik ben blij dat ik hier op fok! zo overal in mag..
behalve in het keldertje maarja daar hoef ik toch niet in..
Je mag trouwens ook niet in oldbie (mits dat nog bestaat) en in de crew dingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??
ik ben blij dat ik hier op fok! zo overal in mag..
behalve in het keldertje maarja daar hoef ik toch niet in..
oke oke. jkij wint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag trouwens ook niet in oldbie (mits dat nog bestaat) en in de crew dingen
Ik mag daar ook nergens in hoorquote:
Dat is al meer als genoeg accesquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al meer als genoeg acces
Ik ga even ontbijten (hamburgers) tot straks
Gisternacht nog een bakje foe yang hai (of hoe je het ook speltquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb vannacht nog aan de magnetron cheeseburgers van de albert heijn gezeten die zijn lekker![]()
![]()
![]()
Pizza op dit tijdstip?quote:
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef B_BOY het volgende:
als je gezopen hebt en je hebt honger is alles wat enigszins kauwbaar is lekker.
Die eet ik ook vaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb vannacht nog aan de magnetron cheeseburgers van de albert heijn gezeten die zijn lekker![]()
![]()
![]()
fotows van je kamer voor en na?? zijn die er al? heb ik ze gemist??quote:
nee zijn er nog niet, camera is leeg, is nu ana het opladenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fotows van je kamer voor en na?? zijn die er al? heb ik ze gemist??
'T zal wel aan de zaterdagochtend liggen, maar op dit moment heb ik dus echt _geen_ zin in alles wat maar in de buurt van snacks komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die eet ik ook vaak
Nu ben ik echte hamburgers aan het bakken in de pantoch lekkerder
En de broodjes zijn zometeen ook vers uit de oven .
Tot straks
ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef saaw het volgende:
[..]
nee zijn er nog niet, camera is leeg, is nu ana het opladen
het is heel gek want het lijkt een stuk ruimer nu maar ik heb niets weggedaanquote:
na een nacht zuipe feeste en andere troep naar binnen werken moet je ff afkicken he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef IFASS het volgende:
[..]
'T zal wel aan de zaterdagochtend liggen, maar op dit moment heb ik dus echt _geen_ zin in alles wat maar in de buurt van snacks komt![]()
mag ik er ook een??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef IFASS het volgende:
*verderkauwt op van die wilhelmina pepermuntjes ^_^
eensch, maar dan vreet ik vaak iets van pepermunt/mentos wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na een nacht zuipe feeste en andere troep naar binnen werken moet je ff afkicken he.
*Aangeeft enzoquote:
Gewoon als lunch. Altijd op zaterdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jawel tis hoogstens apart te noemen.
Doe mij maar een pizza om een uur of 11 savonds, veel lekkerderquote:
men das beter, student of woon je bij je ouders?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon als lunch. Altijd op zaterdag
Das apartigheidquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef saaw het volgende:
[..]
het is heel gek want het lijkt een stuk ruimer nu maar ik heb niets weggedaan
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawaiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef IFASS het volgende:
[..]
Doe mij maar een pizza om een uur of 11 savonds, veel lekkerder![]()
Bij mn ouders gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men das beter, student of woon je bij je ouders?
toevallig was het net ook een hawaiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawai![]()
gezichtsbedrog, lichtere kleuren, spiegels, verborgen ruimte dus een stuk kamer afscheiden door een dressoir dan lijkt je kamer ook groter want je hebt dan "2"kamersquote:
Mwah, heb liever iets van pepperoni (als het maar heet is, als in: kruiden)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawai![]()
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met pizza als ontbijt/lunch?
of lasagna
of iets anders willekeurigs dat je kunt eten
ik eet echt alles, wat maakt het nouweer uit watvoor tijd op de dag het is.
al heb ik midden in de nacht trek in pasta, als het kan maak ik het rustig hoor
Vind ik dus ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
of lasagna
Inderdaad... als het te eten, maakt het niet uit hoelaat het is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
of lasagna
nja ik heb dus ook niets geverfd of meer spiegels ofzo, ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gezichtsbedrog, lichtere kleuren, spiegels, verborgen ruimte dus een stuk kamer afscheiden door een dressoir dan lijkt je kamer ook groter want je hebt dan "2"kamers
als je tog lekker leeft in je hokje,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik heb dus ook niets geverfd of meer spiegels ofzo, ik snap er niets van
mja is wel best zo
idd, gooi ook weleens af en toe een pizza in de oven om een uur of 1 snachts, ouders volgende ochtend: smaakte het? ik:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.
(dag en nacht ritme aanpassen eten wanneer je wilt heerlijk)
mijn ouders zijn er aan gewend want ik doe dat altijd al dus ze vinden het prima en er is meestal ook zat in huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.
(dag en nacht ritme aanpassen eten wanneer je wilt heerlijk)
Hoe bedoel je nu welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je nu wel een leuke TT hebt: ga je gang
mijn oudes merken het amper nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef IFASS het volgende:
[..]
idd, gooi ook weleens af en toe een pizza in de oven om een uur of 1 snachts, ouders volgende ochtend: smaakte het? ik:![]()
Maar khoud me toch liever aan vaste ritmes, wat fijner![]()
*aangeeftquote:
ik vind ritme's niet overrated maarja ik ben dan ook slagwerkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn oudes merken het amper nog
maar ik vind ritme's een beetje overrated. slaapritme oke maar eten moet je gewoon doen als je honger hebt
Slaapritme heb ik ook al niet echt. Het wisselt nogalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn oudes merken het amper nog
maar ik vind ritme's een beetje overrated. slaapritme oke maar eten moet je gewoon doen als je honger hebt
thnq m8quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
*aangeeft
Nog 4 te gaan, nog iemand?![]()
(die dingen vreet je echt aan 1 stuk weg)
ijsthee en pizza de droom van de pubers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Fwnk het volgende:
Zooo, en ijsthee.
Whehe, heb ik gelukkig weinig last vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik wakker word en ik ga naar beneden 's nachts merken ze het altijd
Me ma is ook altijd nog wakker als ik thuis kom na het uitgaan
mijn slaapritme wisselt ook nogal maar ik moet wel gewoon naar school dus als ik later ga slapen, slaap ik ook gewoon korter, want uitslapen zit er niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Slaapritme heb ik ook al niet echt. Het wisselt nogal
Je vergeet het mooie meisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ijsthee en pizza de droom van de pubers.
Ik hoef eigenlijk maar 2 dagen in de week dus ja, kan meestal wel uitslapen alleen wordt ik sowieso wel vroeg wakker van de herrie in de straatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn slaapritme wisselt ook nogal maar ik moet wel gewoon naar school dus als ik later ga slapen, slaap ik ook gewoon korter, want uitslapen zit er niet in
gelukkig heb ik maar 5 uurtjes slaap nodig om te kunnen functioneren, maar slapen is zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |