haiiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Fwnk het volgende:
Sorry
Hallo Lieve Imberrr
Alles goed?
Heb je een plezante nacht gehad?
Lekker geslapen?![]()
![]()
432, maar ik was die dag ook gewoon naar college geweest dus het had makkelijk veel hoger kunnen zijnquote:
Ja hoor...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
n normaal hallo was ook leuk geweest hoor
![]()
[..]
yupmet jou??
Primaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
haii
jaa, met jou?
ja ook, jij?
dat zekeret toi?
[afbeelding]
ik weet niet hoeveel ik er per dag heb. zal ik eens kijken wat ik gisteren had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef Gizmore het volgende:
Ik had er 95 en dat is best veel als je bedenkt dat ik in totaal maar anderhalf uur op Fok! heb gezeten gisteren
leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Ja hoor...
* brainster gaat over 9 dagen naar Londen
mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Prima
Ja, lekker geslowchat
Heeerlijk
[afbeelding]
Ik heb er zelfs meer dan jij en ben hier nog niet half zo lang. Dat geld helemaal voor imberrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef B_BOY het volgende:
ik sta der niet eens in. ik wil eigenlijk wel bij de top 1000 van meeste posts op fok! dan heb ik nog wel wat posts nodig denk ik.
ik begon als lurker. toen werd ik een poster die kwam voor de nuttige inbreng, toen had ik af en toe nog een nuttige inbreng en toen werd ik vooral slowchatterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs meer dan jij en ben hier nog niet half zo lang. Dat geld helemaal voor imberr
Doe gewoon 3 SC topics tegelijk. Jaguarized haalt er vaak genoeg de dagetappe meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
donderdag had ik er trouwens 70, en ik moet ongeveer 6900 posts hebben om in de top 1000 te komen. en ik heb er nu bijna 5900 dus ik moet er nog 1000 halen. ow dat duurt met 70 posts per dag vee te lang dus er moet vandaag veel gepost worden. alleen komt dat er toch niet van want vanaf vier uur ben ik weer afwezig en dan kom ik miss zondagochtend nog ff langs en dan pas maandag ofzo weer...
Ik ben ook als lurker en langzame poster begonnen hoor. Ik begon pas eind mei een beetje mee te doen zeg maarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik begon als lurker. toen werd ik een poster die kwam voor de nuttige inbreng, toen had ik af en toe nog een nuttige inbreng en toen werd ik vooral slowchatter
jullie zijn vooral slowchatters die niets te doen hebben![]()
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe gewoon 3 SC topics tegelijk. Jaguarized haalt er vaak genoeg de dagetappe mee
Drie verschillende slowchats bijhouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?
Kan ook, maar dan ben je aan het baggeren. Nee in andere subforaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
drie topics tegelijk? hoe bedoel je dat? drie keer sc pub openen en dan om en om in eentje posten?
PubSC, GCSC en nog een SCquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn de meeste dingen niet die je doet. Ik vind t anders best wel te doen, in meer dan 1 SC tegelijk postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:55 schreef B_BOY het volgende:
smakelijk imber, nee drie slowchats vind ik teveel van het goede ik wil namelijk wel een beetje volgen wat er in een slowchat gebeurt. en wat kunnen die posts me nou interreseren dat is echt niet iets om op je cv te schrijven hoor..
achjah ieder zijn eigen ding ik heb het ook nog druk met andere zaken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn de meeste dingen niet die je doet. Ik vind t anders best wel te doen, in meer dan 1 SC tegelijk posten
yupquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Gizmore het volgende:
Imberr, ga je echt doen wat in je sig staat?
Maar wat moeten we dan zonder jou hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupdenk t wel iig..
vind t n mooi getal om mee te stoppen
![]()
ja, Imberrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar wat moeten we dan zonder jou hierOf kom je terug onder een qloon?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Imberr het volgende:
ik ga wat etentot straks of vanavond ofzo
![]()
Ja ik vroeg het me al een week af en keek ook hoeveel je er hadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
jawel, maar niet echt over nagedacht ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:18 schreef RaymanNL het volgende:
GADVERDAMME
doe ik lekker een ppaar plakjes snij worst op me brood, ZIT ER WEER ZIEK VEEL KNOFLOOK OP
Niet te vreten
kutboni![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |