weet ik maar nja het komt nog wel een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef IFASS het volgende:
[..]
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ook![]()
quote:
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben de hele dag alleen thuis
Wie komt er langs?
smileypostsquote:
Lekker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuis
En gezond eten dat ik nu doequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lekker he
Was deze zomer ook 2 weken alleen
echt superideaal
Rukken en neuspeuterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef IFASS het volgende:
zo, wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
kijk maar uitquote:
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef saaw het volgende:
ik ga vandaag de badkamer schoonmaken, mn fiets repareren en heel veel zuipen
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedselquote:
Ja broodjes hamburger was ook favorietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
ehm ja hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?
Ik ga morgen pizza etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
heb wel wijn gemaakt vorig jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga zelf bier brouwen...
Als profielwerkstuk ofzo![]()
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
heb wel wijn gemaakt vorig jaar
maar is niet zo heel interessant
en ik heb mn profielwerkstuk al af dus ga er niet helemaal nog 1 maken
Tosties eet ik eigenlijk maar weinig. Daar heb je brood voor nodig en die haal ik nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja broodjes hamburger was ook favoriet
en tosties
Met je profielwerktstuk bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
watvoor profiel doe je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
natuur en techniek is leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:54 schreef brainster het volgende:
Natuur... en waarcshijnlijk ga ik voor Natuur & Gezondheid
[sub]Tenzij jullie hele goede redenen hebben om Natuur en techniek te doen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
Slaap zacht (alweer)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
[..]
natuur en techniek is leuk!
wiskunde b2 en natuurkunde 2 zijn makkelijker dan de 1 vakken, en bio2 is moeilijk
maargoed ik ben er weg mee
doeii
Ik heb antigeluid gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef B_BOY het volgende:
natuur en techniek doe ik ook. btw mijn profielwerkstuk gaat over koelingen van computers (de vakken natuurkunde en informatica gecombineerd)
Ja, de hele directie stond erbij...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ik heb antigeluid gekozen.
dat filmpje, die presentator moet zich achteraf zoooo lullig gevoeld hebben![]()
auw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
tsja, dat was dan het einde van mijn carriere.. mijn televisiecarriere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
Ja iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Fwnk het volgende:
Ik zit nog met tranen in me ogen
Toen ineens die gast met die /ultrazware stem kwam
Jij hebt die vragen ook op GoT gepost prutserquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef B_BOY het volgende:
aha anti-geluid ook interresant maarja je kunt het niet over alles doen he.
www.profielwerkstuk.nl.tt
das de site die ik ervan heb gemaakt. alleen nietmeer up-to-dat ik zal hem eens updaten.
Ik doe dit jaar over kernfusie. Hopelijk langs bij een kernreactor enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
ik ben weg
ik had mn profielwerkstuk over neutrino's, best interessant
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
zullen we tmf nadoen ik zeg een stelling en jullie reageren erop. (of is dit heel erg breezah)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |