Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoietsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
Is dat een waarschuwing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoiets.
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
maar je ziet er niet zo uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
NEE! niet te vretenquote:
Dat zeg ik, ik voel me 16quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat een waarschuwing?Zie je me bang zijn?
Wat ben je toch weer kinderachtig![]()
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
Op dit tempo nog 274 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!ken![]()
naar een verjaardag van een oma (en verder ehm niets)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
laten we hopen dat imberr een postslet word. kan niemand haar acount hacken en dan keiveel posten op haar account ??quote:
een weekendje logeren doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.
wie bent u??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef IFASS het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal![]()
Net terug van fitness, lekker begin van je zaterdagochtend![]()
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie bent u??
ik deed dat eerst ook altijd maar geen geld meer voor. miss volgend jaar als ik op kamers ga weer.
Gij lurkerd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef IFASS het volgende:
[..]
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blaten![]()
Hier is het gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
ik bekenquote:
Mooi underding trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
Niet de slowchat, het forumquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
Wat is er nou leuk aan lurcken is een slowchat!!!!
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
weet ik maar nja het komt nog wel een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:40 schreef IFASS het volgende:
[..]
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ook![]()
quote:
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben de hele dag alleen thuis
Wie komt er langs?
smileypostsquote:
Lekker hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben al sinds dinsdag alleen thuis
En gezond eten dat ik nu doequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lekker he
Was deze zomer ook 2 weken alleen
echt superideaal
Rukken en neuspeuterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:43 schreef IFASS het volgende:
zo, wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
kijk maar uitquote:
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:44 schreef saaw het volgende:
ik ga vandaag de badkamer schoonmaken, mn fiets repareren en heel veel zuipen
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedselquote:
Ja broodjes hamburger was ook favorietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
ehm ja hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef brainster het volgende:
[..]
Is er wel eens een dag dat je niet zuipt?
Ik ga morgen pizza etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pizza, ragout, shoarma, hamburgers en nog wat meer van dit soort snel klaar voedsel
heb wel wijn gemaakt vorig jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga zelf bier brouwen...
Als profielwerkstuk ofzo![]()
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef saaw het volgende:
[..]
heb wel wijn gemaakt vorig jaar
maar is niet zo heel interessant
en ik heb mn profielwerkstuk al af dus ga er niet helemaal nog 1 maken
Tosties eet ik eigenlijk maar weinig. Daar heb je brood voor nodig en die haal ik nooitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja broodjes hamburger was ook favoriet
en tosties
Met je profielwerktstuk bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
watvoor profiel doe je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar beginnen... enige suggesties voor een onderwerp?
natuur en techniek is leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:54 schreef brainster het volgende:
Natuur... en waarcshijnlijk ga ik voor Natuur & Gezondheid
[sub]Tenzij jullie hele goede redenen hebben om Natuur en techniek te doen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:48 schreef Fwnk het volgende:
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
OMFG ik ging kapot
Slaap zacht (alweer)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
[..]
natuur en techniek is leuk!
wiskunde b2 en natuurkunde 2 zijn makkelijker dan de 1 vakken, en bio2 is moeilijk
maargoed ik ben er weg mee
doeii
Ik heb antigeluid gekozen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:57 schreef B_BOY het volgende:
natuur en techniek doe ik ook. btw mijn profielwerkstuk gaat over koelingen van computers (de vakken natuurkunde en informatica gecombineerd)
Ja, de hele directie stond erbij...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:59 schreef IFASS het volgende:
[..]
Ik heb antigeluid gekozen.
dat filmpje, die presentator moet zich achteraf zoooo lullig gevoeld hebben![]()
auw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
tsja, dat was dan het einde van mijn carriere.. mijn televisiecarriere.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, de hele directie stond erbij...
En ja, toen werd ik op staande voet ontslagen!
Ja iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Fwnk het volgende:
Ik zit nog met tranen in me ogen
Toen ineens die gast met die /ultrazware stem kwam
Jij hebt die vragen ook op GoT gepost prutserquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef B_BOY het volgende:
aha anti-geluid ook interresant maarja je kunt het niet over alles doen he.
www.profielwerkstuk.nl.tt
das de site die ik ervan heb gemaakt. alleen nietmeer up-to-dat ik zal hem eens updaten.
Ik doe dit jaar over kernfusie. Hopelijk langs bij een kernreactor enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:55 schreef saaw het volgende:
ik ben weg
ik had mn profielwerkstuk over neutrino's, best interessant
Jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:02 schreef B_BOY het volgende:
zullen we tmf nadoen ik zeg een stelling en jullie reageren erop. (of is dit heel erg breezah)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |