Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoietsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
Is dat een waarschuwing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuh Tuh Tuh Tuh ! Ofzoiets.
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
maar je ziet er niet zo uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik word ook maar ouder en ouder zeg. Toch voel ik me nog 16
.
NEE! niet te vretenquote:
Dat zeg ik, ik voel me 16quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat een waarschuwing?Zie je me bang zijn?
Wat ben je toch weer kinderachtig![]()
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!kenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:16 schreef Imberr het volgende:
heeft niemand mijn sig trouwens eerder gemerkt?dat staat er nou toch al anderhalve week of 2 weken in ofzo
Op dit tempo nog 274 dagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wel gemerkt. me toen afgevraagd hoelang we nog moesten lijden en toen maar weer verder gegaan emt fok!ken![]()
naar een verjaardag van een oma (en verder ehm niets)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:29 schreef saaw het volgende:
iemand nog leuke plannen voor vandaag?
laten we hopen dat imberr een postslet word. kan niemand haar acount hacken en dan keiveel posten op haar account ??quote:
een weekendje logeren doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Er komen wat familie leden een weekendje logeren doen.
wie bent u??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef IFASS het volgende:
Ook goeiemorgen allemaal![]()
Net terug van fitness, lekker begin van je zaterdagochtend![]()
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wie bent u??
ik deed dat eerst ook altijd maar geen geld meer voor. miss volgend jaar als ik op kamers ga weer.
Gij lurkerd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:38 schreef IFASS het volgende:
[..]
Las altijd wel mee, dus ik dacht, laat ik ook maar eensch wat mee gaan blaten![]()
Hier is het gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouwe lul, wat doe je hier nog dan?
ik bekenquote:
Mooi underding trouwensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
Niet de slowchat, het forumquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
Wat is er nou leuk aan lurcken is een slowchat!!!!
Motivatie om te beginnen is altijd lastig ja, maar als je er eenmal een beetje in zit vind je het fijn ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens gaan fitnessen
ben te lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |