geil hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij hebt die vragen ook op GoT gepost prutser
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geil he
sterker nog ik ben nog bij een tweaker thuis geweest voor een interview (over phase change koeling btw)
wel een psycholoog achteraf bezocht mag mij hopen?quote:
Je moet het hier zwaar hebben op Fok!quote:
Klopt enzo, maar volwassenen schijnen er ook vaak moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:03 schreef B_BOY het volgende:
WTF?!?!?! hoe kom ik op het idee, maarre nou ja dan toch maar een stelling.
Pubers hebben geen respect voor hun medemens.
\quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:06 schreef IFASS het volgende:
[..]
wel een psycholoog achteraf bezocht mag mij hopen?![]()
Dat werkt perfect jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\
op het terras heel veel bier achterover gegooid (dat heeft hetzelfde effect: "je weet er naderhand niets meer van")
Neuu, heb daar ook huiskameraccess enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:07 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je moet het hier zwaar hebben op Fok!![]()
Is dat leuk enzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neuu, heb daar ook huiskameraccess enzo
ja maar hier als tweaker zitte is toch uitgezeken worden. (in PUB valt hetwel mee)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Daar moet je toch 50 serieze posts voor hebben ? Dan kan ik er over 80 jaar mischien ook wel inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar moet je toch 50 serieze posts voor hebben ? Dan kan ik er over 80 jaar mischien ook wel in
Wil je daar niet in neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??
ik ben blij dat ik hier op fok! zo overal in mag..
behalve in het keldertje maarja daar hoef ik toch niet in..
Je mag trouwens ook niet in oldbie (mits dat nog bestaat) en in de crew dingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whahaha, is dat egt zo??
ik ben blij dat ik hier op fok! zo overal in mag..
behalve in het keldertje maarja daar hoef ik toch niet in..
oke oke. jkij wint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag trouwens ook niet in oldbie (mits dat nog bestaat) en in de crew dingen
Ik mag daar ook nergens in hoorquote:
Dat is al meer als genoeg accesquote:
smakelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is al meer als genoeg acces
Ik ga even ontbijten (hamburgers) tot straks
Gisternacht nog een bakje foe yang hai (of hoe je het ook speltquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb vannacht nog aan de magnetron cheeseburgers van de albert heijn gezeten die zijn lekker![]()
![]()
![]()
Pizza op dit tijdstip?quote:
eenschquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef B_BOY het volgende:
als je gezopen hebt en je hebt honger is alles wat enigszins kauwbaar is lekker.
Die eet ik ook vaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb vannacht nog aan de magnetron cheeseburgers van de albert heijn gezeten die zijn lekker![]()
![]()
![]()
fotows van je kamer voor en na?? zijn die er al? heb ik ze gemist??quote:
nee zijn er nog niet, camera is leeg, is nu ana het opladenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fotows van je kamer voor en na?? zijn die er al? heb ik ze gemist??
'T zal wel aan de zaterdagochtend liggen, maar op dit moment heb ik dus echt _geen_ zin in alles wat maar in de buurt van snacks komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die eet ik ook vaak
Nu ben ik echte hamburgers aan het bakken in de pantoch lekkerder
En de broodjes zijn zometeen ook vers uit de oven .
Tot straks
ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef saaw het volgende:
[..]
nee zijn er nog niet, camera is leeg, is nu ana het opladen
het is heel gek want het lijkt een stuk ruimer nu maar ik heb niets weggedaanquote:
na een nacht zuipe feeste en andere troep naar binnen werken moet je ff afkicken he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef IFASS het volgende:
[..]
'T zal wel aan de zaterdagochtend liggen, maar op dit moment heb ik dus echt _geen_ zin in alles wat maar in de buurt van snacks komt![]()
mag ik er ook een??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef IFASS het volgende:
*verderkauwt op van die wilhelmina pepermuntjes ^_^
eensch, maar dan vreet ik vaak iets van pepermunt/mentos wegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
na een nacht zuipe feeste en andere troep naar binnen werken moet je ff afkicken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |