*Aangeeft enzoquote:
Gewoon als lunch. Altijd op zaterdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jawel tis hoogstens apart te noemen.
Doe mij maar een pizza om een uur of 11 savonds, veel lekkerderquote:
men das beter, student of woon je bij je ouders?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gewoon als lunch. Altijd op zaterdag
Das apartigheidquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:30 schreef saaw het volgende:
[..]
het is heel gek want het lijkt een stuk ruimer nu maar ik heb niets weggedaan
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawaiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef IFASS het volgende:
[..]
Doe mij maar een pizza om een uur of 11 savonds, veel lekkerder![]()
Bij mn ouders gewoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men das beter, student of woon je bij je ouders?
toevallig was het net ook een hawaiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawai![]()
gezichtsbedrog, lichtere kleuren, spiegels, verborgen ruimte dus een stuk kamer afscheiden door een dressoir dan lijkt je kamer ook groter want je hebt dan "2"kamersquote:
Mwah, heb liever iets van pepperoni (als het maar heet is, als in: kruiden)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pizza is altijd lekker. vooral pizza hawai![]()
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met pizza als ontbijt/lunch?
of lasagna
of iets anders willekeurigs dat je kunt eten
ik eet echt alles, wat maakt het nouweer uit watvoor tijd op de dag het is.
al heb ik midden in de nacht trek in pasta, als het kan maak ik het rustig hoor
Vind ik dus ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
of lasagna
Inderdaad... als het te eten, maakt het niet uit hoelaat het is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef saaw het volgende:
of lasagna
nja ik heb dus ook niets geverfd of meer spiegels ofzo, ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gezichtsbedrog, lichtere kleuren, spiegels, verborgen ruimte dus een stuk kamer afscheiden door een dressoir dan lijkt je kamer ook groter want je hebt dan "2"kamers
als je tog lekker leeft in je hokje,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik heb dus ook niets geverfd of meer spiegels ofzo, ik snap er niets van
mja is wel best zo
idd, gooi ook weleens af en toe een pizza in de oven om een uur of 1 snachts, ouders volgende ochtend: smaakte het? ik:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.
(dag en nacht ritme aanpassen eten wanneer je wilt heerlijk)
mijn ouders zijn er aan gewend want ik doe dat altijd al dus ze vinden het prima en er is meestal ook zat in huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja men ouders beginnen dan altijd te zeiken. ik ben blij als ik op kamers woon.
(dag en nacht ritme aanpassen eten wanneer je wilt heerlijk)
Hoe bedoel je nu welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je nu wel een leuke TT hebt: ga je gang
mijn oudes merken het amper nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:37 schreef IFASS het volgende:
[..]
idd, gooi ook weleens af en toe een pizza in de oven om een uur of 1 snachts, ouders volgende ochtend: smaakte het? ik:![]()
Maar khoud me toch liever aan vaste ritmes, wat fijner![]()
*aangeeftquote:
ik vind ritme's niet overrated maarja ik ben dan ook slagwerkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn oudes merken het amper nog
maar ik vind ritme's een beetje overrated. slaapritme oke maar eten moet je gewoon doen als je honger hebt
Slaapritme heb ik ook al niet echt. Het wisselt nogalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn oudes merken het amper nog
maar ik vind ritme's een beetje overrated. slaapritme oke maar eten moet je gewoon doen als je honger hebt
thnq m8quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef IFASS het volgende:
[..]
*aangeeft
Nog 4 te gaan, nog iemand?![]()
(die dingen vreet je echt aan 1 stuk weg)
ijsthee en pizza de droom van de pubers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Fwnk het volgende:
Zooo, en ijsthee.
Whehe, heb ik gelukkig weinig last vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:42 schreef Ayaxola het volgende:
Als ik wakker word en ik ga naar beneden 's nachts merken ze het altijd
Me ma is ook altijd nog wakker als ik thuis kom na het uitgaan
mijn slaapritme wisselt ook nogal maar ik moet wel gewoon naar school dus als ik later ga slapen, slaap ik ook gewoon korter, want uitslapen zit er niet inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Slaapritme heb ik ook al niet echt. Het wisselt nogal
Je vergeet het mooie meisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ijsthee en pizza de droom van de pubers.
Ik hoef eigenlijk maar 2 dagen in de week dus ja, kan meestal wel uitslapen alleen wordt ik sowieso wel vroeg wakker van de herrie in de straatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:43 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn slaapritme wisselt ook nogal maar ik moet wel gewoon naar school dus als ik later ga slapen, slaap ik ook gewoon korter, want uitslapen zit er niet in
gelukkig heb ik maar 5 uurtjes slaap nodig om te kunnen functioneren, maar slapen is zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |