quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is bijzonder?
Dat kun je zelf toch wel bedenken? Zeldzaam, apart. Duur en snel doen het ook goed.
.
R'damquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:51 schreef -Eddow- het volgende:
Niet in delft toch ?Herman
In de randstad komt ie blijkbaar wel veel voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen foto's toch te plaatsen he
Kom op man, een Ford Probe
dat is de gefacelifte Mondeo. idd niet bijzonder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
Waarschijnlijk niet echt superbijzonder maar deze Mondeo had wel hele vette achterlichten.![]()
[afbeelding]
Ik ben gefrustreerd over de SP omdat jan Marijnissen de SP is. De standpunetn zijn goed, maar het is teveel op 1 persoon gericht. Daarom ben ik overgestapt naar de FNPP, ook links, maar regionaal, en zonder worstendraaiers uit Oss.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef JJasperO het volgende:
Alex. Kun je mij eens uitleggen waar die frustratie vandaan komt in je SP?
Je hebt een nogal onvriendelijke toon, misschien dat je dat kunt wijzigen.
Hey dit is toch bij SEP? Voetbalclub? Daar mocht ik pas nog een stukje rijden in een gekietelde Clio Williamsquote:
Nee is bij de golfclub bij het einde van de A4quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef chiren het volgende:
[..]
Hey dit is toch bij SEP? Voetbalclub? Daar mocht ik pas nog een stukje rijden in een gekietelde Clio Williams![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand van die paupers daar een Bentley kan betalen![]()
Omdat ik er nog een x langs wilquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef MI55ILLE het volgende:
mooie pimp BMW (nieuwste 7-serie), waarom heb je die maybach zijn kenteken gecensureerd?
De kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alexxxxx, dat is de eerste zinnige post die ik je zie maken in de Gespot!-reeks
Zelfs dat gekke busje mag er nog tussen staan
Als je dit nou zo vasthoudt, ben je op de goeie weg!
hijskranendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef blup het volgende:
lol die pics van je zijn zeker zondag gemaakt met die hijskranen dag daaro.. ligt naast mn huis
kon helaas niet gaan, was bij mn vriendin
Lekker belangrijk, vanuit me huis zie ik enkel extreem veel hijskranen uitsteken..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hijskranendag
en dat staat gewoon boven de post waar ik ze heb gemaakt, plus onder iedere foto
je vriendin lag zeker met jouw hijskraantje te spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef blup het volgende:
lol die pics van je zijn zeker zondag gemaakt met die hijskranen dag daaro.. ligt naast mn huis
kon helaas niet gaan, was bij mn vriendin
houd alsjeblieft die kinderlijke opmerking voor je, je bent nota bene 25quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vriendin lag zeker met jouw hijskraantje te spelen![]()
Auto's met een Antilliaans kenteken mogen hier 3 maanden mee rijden in Nederland. De One Happy Island kentekens zien er wel geinig uit. Laatst stond hier een Jeep uit Curacao, met Bon Bini kenteken. Auto's worden vanuit de Antillen per boot naar Nederland getransporteerd door mensen die gaan emigreren/immigreren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef sander89 het volgende:
Zag vandaag een auto met een nummerbord van ArubaZal die overgevlogen zijn ofzo of met de boot of zullen ze gewoon in nederland die nummerborden er opgeschroeft hebben? Op de foto valt het net te lezen wat er staat. had namelijk effe snel met me mob de foto gemaakt.
http://img214.imageshack.us/my.php?image=dsc000332hb.jpg
Ja dus en WTF is je punt. Al ben ik 85 dan maak ik die uitdrukking nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:07 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
houd alsjeblieft die kinderlijke opmerking voor je, je bent nota bene 25![]()
Kom, kom, vanwaar die aggressie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dus en WTF is je punt. Al ben ik 85 dan maak ik die uitdrukking nog.
En kinderlijk? Lekker belangrijk knul![]()
ik doe en zeg wat ik wil en als je het niet aan staat rot je of op. Of je leest er lekker overheen
ja negens om. Maar ik wilde dit ooit een keer doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kom, kom, vanwaar die aggressie?
Jongen, dat slaat echt nergens op! Je moet gvd een keer normaal doen, dat gezeik van jou altijd, ik word er strontziek vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja negens om. Maar ik wilde dit ooit een keer doen
Tijdje geleden in Knokkequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
Eddow, waar had je die 745Li gespot?
leer eens foto's makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef tho_Omas het volgende:
[afbeelding]
Puike SL
[afbeelding]
DB9
[afbeelding]
Carrera Turbo
[afbeelding]
Moeilijk te zien, maar het is een Mustang GT
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een SLR
Whehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:41 schreef alsem het volgende:
Koop peen digitale camera. En kijk eens naar het schermpje voor je op het knopje drukt. Enne: sta stil als je een foto maakt. Want het is gewoon zonde dat als je zulke mooie auto's ziet als jij, dat er geen goede foto van isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wheheja mijn telefoon is nogal traag enzo.
Maandje geleden ben ik met een behoorlijke camera op pad geweest,zie hier:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef deliberator het volgende:
Ssang Yong tuner. ze pimpen alles waar maar wat mercedes/chrysler techniek in zit denk ik zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[oftopic]Wat een neppe autogespot logo's[/offtopic]
Is Brabus SsangYong importeur of zo?
Gave foto'sgave oto's
Zwitserland, kanton Sankt Gallen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:04 schreef MI55ILLE het volgende:
omg wat doet die vent met z'n auto in Leeuwarden, welk land kwam ie vandaan trouwens?
quote:De Nederlandse automatiseringsmiljonair Rinse Strikwerda kan er op bogen de duurste productieauto ter wereld te hebben. Strikwerda telde 1,5 miljoen euro neer voor zijn Mercedes GLK GTR en heeft verder onder meer de beschikking over een eigen vliegtuig, de Gulfstream 2000, en een eigen vliegveld, het Zwitserse St. Gallen-Altenrhein.
Volgens de omstanders was hij op bezoek bij de plaatslijke Rabo.... Vast ff een investering checken ofzo....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:56 schreef -Eddow- het volgende:
Super tof !! enig idee wat die er deed ???
ff in je GTR heen en weerquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef Eric82 het volgende:
[..]
Volgens de omstanders was hij op bezoek bij de plaatslijke Rabo.... Vast ff een investering checken ofzo....
Jawellll.... Strikwerda is een redelijk bekende "rijke" hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
TERING gewoon een Nederlander![]()
Hij staat volgens mij niet in de Quote 500.
Ik zeg dat we de nieuwe eigenaar hebben gevonden van de bugatti die de 400 moet gaan halen
Er is er 1 verkocht in nederland en de koper wenst anoniem te blijven.
En volgens mij wist niemand van het bestaan van deze auto die in haden is van een Nederlander die in zwitserland woont?
Ssang yongquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:32 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is dat? Een Kia?
En die vleugel.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat moet ik me bij dit balletje voorstellen?
[afbeelding]
Is het gewoon een extreem korte pook? Ik ben niet zo bekend met de CLK GTR AMG hoeveel afkortingen kan een auto hebben
Niemand?quote:
De rest wat 'k op de foto heb gezet, staat in de wachtrij bij AutoGespot.com...quote:
Bron: rdw.nl dusquote:Kenteken Info
14-HH-NZ
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info FERRARI
Handelsbenaming Info 360; 360 SPIDER F1
Kleur(en) Info Grijs
Brandstof Info Benzine
Aantal cilinders Info 8
Cilinderinhoud Info 3586 cm3
Aantal zitplaatsen Info 2
Aantal staanplaatsen Info N.v.t.
Massa ledig voertuig Info 1.425 kg
Maximum massa voertuig Info 1.730 kg
Massa rijklaar Info 0 kg
Laadvermogen Info N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd Info 0 kg
- geremd Info 0 kg
- oplegger geremd Info N.v.t.
- autonoom geremd Info N.v.t.
- middenas geremd Info N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland Info 18 juli 2001
Datum eerste toelating Info 18 juli 2001
Datum aanvang tenaamstelling Info 23 februari 2005
Vervaldatum APK Info 18 juli 2006
Whahhahaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:47 schreef achla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem er nie uitzien![]()
Das een H3, geen H2quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Personenwagens die ik 2 oktober jongstleden heb gespot bij de veemarkthallen in Utrecht, bij de Mack en Speciaal Transportdag:
[afbeelding]
Merk en type: Hummer H2
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 02-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Wil je ze ff ergens anders posten dan bij MSN? MSN is kut en aldus zie ik slechts kruisjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef lipje het volgende:
mijn spots:
recent op vakantie:
[afbeelding]
een nieuwe Mustang
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droomauto, helaas niet van de voorkant
![]()
[afbeelding]
lees ook de text achterop de klep
[afbeelding]
[afbeelding]
Lelijk gepimpte bak, welke is het eigenlijk? Iets van Kia, want dat stond op het stuur..
en alweer een zaterdagje of 30 geleden...
[afbeelding]
[afbeelding]
een trouwauto, uiteraard een Amerikaan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
een oude Jaguar, ik dacht een MKIII
MSN groups zou al beter zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Wil je ze ff ergens anders posten dan bij MSN? MSN is kut en aldus zie ik slechts kruisjes.
Vector? W8 Twin Turbo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef multatuli het volgende:
Ik weet dat ik eigenlijk een foto moet posten, maar die heb ik niet en ik wil zo graag weten wat ik nou gezien heb dat ik jullie, kenners, om advies vraag.
Afgelopen dinsdag op de Prins Hendrikkade kwam een auto langsrijden die ik nog nooit gezien had. Van een Ferrari of een Porsche kijk ik niet meer op, maar dit kende ik echt niet en ik kan hem ook nergens vinden op het net.
Het was volgens mij geen carkit, want het leek me een aluminium carrosserie. De voorkant heb ik nooit gezien, de zijkant leek qua wat wel op een deLorean of sommige maserati's uit de late zeventiger jaren. Dus heel laag, vrij hoekige vormgeving, niet zo smooth als de meeste moderne sportwagens. Meest kenmerkend was de krankzinnig grote spoiler. Qua maat en hoogte vergelijkbaar met de McLaren F1.
Zilverkleurige auto (aluminium leek me, maar ik kan me vergist hebben). Hij reed vrij snel langs op een meter of vijftig. Nog nooit zoiets gezien, zeer spectaculair, maar ik heb dus geen idee qua merk.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Qua algemene look een beetje Tomaso, oudere, hoekige Lamborghini's (spoiler a la Countach), maar dan toch echt anders. Als autofiel zit het me al bijna een week dwars, vandaar deze oproep. Weet je een merk dat wel zoiets gebouwd zou kunnen hebben dan help je me al geweldig. Heb je hem ook gezien (NL kenteken!) dan zou dat helemaal helpen.
www.putfile.com wellicht?quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:58 schreef alsem het volgende:
[[url=http://img26.imageshack.us/img26/6637/spa05187mh.th.jpg]afbeelding][/URL]
uit londen, carrera, quattroporte en 7 serie, ik heb nog een filmpje van een phanthom die wegrijd, waar kan ik die uppen?
valt wel mee, kom ik weleens, zag laatst in londen een enzo, f40 en een f50 rijden en nog vele andere bakkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:18 schreef IntroV het volgende:
Je zou eens een dagje op de Champs Elyssée in Parijs moeten doorbrengen.
Daar zie je alles: Ferrari's, Aston Martins, Lamborghini's etc.
Die Kia is een Carnivalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:11 schreef lipje het volgende:
Hopelijk zijn de plaatjes zo wel gefixed.![]()
Die is van Strikweda geloof ik toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:31 schreef masterjoost87 het volgende:
door mij gespot op exoticspotter.com, een clk gtr in leeuwarden..
[afbeelding]
veel exclusiever dan dat wordt t niet..
Hij hoeft niet per se in Zwitserland te wonen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
TERING gewoon een Nederlander![]()
Hij staat volgens mij niet in de Quote 500.
Ik zeg dat we de nieuwe eigenaar hebben gevonden van de bugatti die de 400 moet gaan halen
Er is er 1 verkocht in nederland en de koper wenst anoniem te blijven.
En volgens mij wist niemand van het bestaan van deze auto die in haden is van een Nederlander die in zwitserland woont?
DAt van die bugatti;s wist ik ja. Ooit nog eens een discussie over gehad met tim koronel. Hij wist leuk op TV te vertellen dat er maar 1 bugatti EB110 supersport in nederland was en dat hij daar in mocht rijden. Een blauwe. Toen ik hem mailde dat er nog een grijze in nederland was kreeg ik een arrogant mailtje terug met de vraag of ik wel wist wat het verschil tussen een EB110 was en een EB110 super sport. Toen heb ik terug gemaild van ja ik weet dit en van de supersport zijn er maar 24 want er is er 1 uitgefikt van de 25. En heb even wat foto's mee gemaild. En toen kreeg ik opeens een net mailtje terug dat ik helemaal gelijk had dat er 2 in nederland zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij hoeft niet per se in Zwitserland te wonen hoor.
Dat een Nederlander (Strikwerda) die CLK-GTR had was vrij bekend dacht ik zo en dat je als vermogend Nederlander je auto niet in Nederland koopt vanwege de BPM lijkt me ook niet echt onbekend, Zwitserland wordt vaak gekozen.
Zo is er ook een Nederlander met een Enzo op Zwitsers kenteken, scheelt je zo'n dikke 2 ton.
Bovendien telt Nederland een aantal autofielen die interesse hebben in écht exlcusief materiaal dus zou het mij niet verbazen als er een paar Bugatti's besteld worden, die veelal in garages zullen verdwijnen.
klopt maar dat is oud nieuws. Die zelfde eigenaar heeft overgens ook de bugatti supersport en een Pagani zonda. Plus nog wat andere leuke auto'squote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:21 schreef stijgende_ster het volgende:
En in één van die Enzo's heeft toch die Ferrarigast gereden? Die toen dat filmpje op Fok! postte. Maar die reed trouwens ook op garagekenteken.
dat is officeel een tijdelijk kenteken.. meestal gebruikt om te importeren/exporteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Wel deze maar dit is volgens mij een export kenteken toch?
Waar staat die waggie? In een normale woonwijk zo te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Wel deze maar dit is volgens mij een export kenteken toch?
Bij mij in de buurt staat weleens een Lambo Gallardo. Is dat bijzonder? *vrij onwetend is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt maar dat is oud nieuws. Die zelfde eigenaar heeft overgens ook de bugatti supersport en een Pagani zonda. Plus nog wat andere leuke auto's
Ik sprak laatst iemand die een Lambo diablo roadstar had staan. Paars met gele bekleding. Rijden maar van dat type 3 a 4 rond in nederland. Ook zeer speciaal die wagen. Is toch leuk om te weten dat zo iets in nederland rond rijd. Deze auto staat zo ver ik dat begrepen heb wel op kenteken.
Het instapmodel van lambo. Maar zeker wel leuk hoor. Ik zie hem helaas niet zo vaak. Nou ja bijna niet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt staat weleens een Lambo Gallardo. Is dat bijzonder? *vrij onwetend is.
Nou denk dat dit bij een bedrijf is. Want dat lijkt er wel op zo rechts op de foto gezien. En ik zie achter op de foto een leuke Jaguar XJ staanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:08 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waar staat die waggie? In een normale woonwijk zo te zien.
Lijkt dus op een vrij duur restaurant!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef -Eddow- het volgende:
In Maarssen
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=3d00de91
Niet heel bijzonder, en wist niet dat ik ze ooit nog zou posten, dus er is weinig op te zien.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:17 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
[afbeelding]
Vandaag in Den Haag
Meer foto's op www.autogespot.com
Gaat het ook wel eens fout bij AutoGespot.com? Ik heb m'n foto's van een SLR vorige week woensdag ge-upload, maar 'k heb hem nog niet zien staan... Net opnieuw gedaanquote:
Komt omdat ie dubbel gespot was in amsterdam, dan is het beleid zo dat ie niet gepost wordt,de db9(?) dacht ik is wel eropgezetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
-foetsie-
25-9 de clubspecials op Zandvoortquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef zappa29 het volgende:
Van een tijdje geleden, een oud fordje
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef Boink het volgende:
[..]
Komt omdat ie dubbel gespot was in amsterdam, dan is het beleid zo dat ie niet gepost wordt,de db9(?) dacht ik is wel eropgezetb
Je postbus-adres moet officieel in het land zijn waar jij je kenteken-platen van opschroeft, maar mij zou het niet verbazen dat als machtig industrieel/zakenman of whatever alles te regelen is. Auto's van sommige VIP's komen ook niet voor in het RDW-register zoals ook het koningshuis dat heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAt van die bugatti;s wist ik ja. Ooit nog eens een discussie over gehad met tim koronel. Hij wist leuk op TV te vertellen dat er maar 1 bugatti EB110 supersport in nederland was en dat hij daar in mocht rijden. Een blauwe. Toen ik hem mailde dat er nog een grijze in nederland was kreeg ik een arrogant mailtje terug met de vraag of ik wel wist wat het verschil tussen een EB110 was en een EB110 super sport. Toen heb ik terug gemaild van ja ik weet dit en van de supersport zijn er maar 24 want er is er 1 uitgefikt van de 25. En heb even wat foto's mee gemaild. En toen kreeg ik opeens een net mailtje terug dat ik helemaal gelijk had dat er 2 in nederland zijn.
En zo dacht ik ooit te horen gekregen te hebben dat er ook nog 2 enzo's in nederland zijn in prive verzameling die niet via de officiele kanalen zijn gekomen. ( inporteur dus maar later gekocht )
Of dit klopt weet ik helaas niet.
Dat van die Mercedes wist ik dus niet dat er 1 van in bezit was van een Nederlander![]()
MAar het is toch zo dat er een woonadres moet zijn in zwitserland voor je een auto op kenteken kan zetten. En daar zitten dacht ik ook strenge regels aan verbonden anders gaat iedereen zijn/ haar auto in het buitenland verzekeren.
Geen van de Enzo's in nederland staat op kenteken zo ver ik weet. Die rijden alleen maar op garage platen toch?
Ah oke op die fietsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je postbus-adres moet officieel in het land zijn waar jij je kenteken-platen van opschroeft, maar mij zou het niet verbazen dat als machtig industrieel/zakenman of whatever alles te regelen is. Auto's van sommige VIP's komen ook niet voor in het RDW-register zoals ook het koningshuis dat heeft.
Natuurlijk hebben veel rijke mensen in Nederland een postadres in Liechtenstein, Luxemburg, Zwitserland en Andorra, zij het huizen, zij het gestationeerde Holdings of BV-tjes. Met geld en invloed is alles te regelen.
Voor de fiscus is het vaak en drama om dat soort zaken uit te pluizen, de kosen van onderzoek wegen niet tegen de baten op en dus ontspringen velen de dans.
Maar ik ken een Enzo die gewoon Zwitserse platen heeft en eigenlijk altijd in Nederland staat, helaas wordt er vrijwel nooit in gereden.
Zoek die hummer eens op op rdw?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:54 schreef -Eddow- het volgende:
Hummer H2
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/6558/dsc081873jg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Audi S8
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/1498/dsc081899pt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jaguar XKR Convertible
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/7286/dsc081929fz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mercedes Benz C32 CDI AMG
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/5331/dsc081937lp.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img412.imageshack.us/img412/4950/dsc081949cz.th.jpg]afbeelding][/URL]
En je punt is blupquote:Voertuigsoort Personenauto
Merk HUMBER
Handelsbenaming H2
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 0 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 2.880 kg
Maximum massa voertuig 3.500 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 650 kg
- geremd 3.000 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 24 januari 2004
Datum eerste toelating 2 januari 2003
Datum aanvang tenaamstelling 22 september 2004
Vervaldatum APK 2 januari 2006
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je postbus-adres moet officieel in het land zijn waar jij je kenteken-platen van opschroeft, maar mij zou het niet verbazen dat als machtig industrieel/zakenman of whatever alles te regelen is. Auto's van sommige VIP's komen ook niet voor in het RDW-register zoals ook het koningshuis dat heeft.
Natuurlijk hebben veel rijke mensen in Nederland een postadres in Liechtenstein, Luxemburg, Zwitserland en Andorra, zij het huizen, zij het gestationeerde Holdings of BV-tjes. Met geld en invloed is alles te regelen.
Voor de fiscus is het vaak en drama om dat soort zaken uit te pluizen, de kosen van onderzoek wegen niet tegen de baten op en dus ontspringen velen de dans.
Maar ik ken een Enzo die gewoon Zwitserse platen heeft en eigenlijk altijd in Nederland staat, helaas wordt er vrijwel nooit in gereden.
dat scheelt je ff ruim 8 maanden met de APKquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef ook_gek het volgende:
Datum eerste afgifte Nederland 24 januari 2004
Datum eerste toelating 2 januari 2003
Datum aanvang tenaamstelling 22 september 2004
Vervaldatum APK 2 januari 2006
Is dat toevallig de zilvergrijze Enzo van Peter van Merkesteijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:35 schreef Elgigante het volgende:
Kenny Brown is een tuner voor allerlei Amerikaans spul.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Ford F150 GT Kenny Brown Supercharged
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: lijkt een speciale uitvoering te zijn, kan iemand hier iets meer over vertellen?
Die van Merkesteijn staat ondertussen al weer te koop bij munsterhuis: 738.000 euri excl. Btw/Bpmquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat toevallig de zilvergrijze Enzo van Peter van Merkesteijn?
Ik weet dat de Enzo van John Bosch op Luxemburgse platen staat. Die van Frits Kroymans is gewoon niet geregistreerd. Van Fred Tito weet ik het niet en die van Marijn van Rijn (van het beruchte filmpje) is eveneens niet geregistreerd. En waar Peter Maronier de zijne bewaart, zou ik ook niet weten.
Die Hummer woont bij de Landrover dealer aan de aalsterweg duss...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef blieblie het volgende:
Ik zag laatst zo een gruwelijk foute/gave H2.
Ik durfde alleen geen foto te maken omdat de kerel die achter het stuur zat een beetje groot en breed was EN erg boos keek.
Maar het was in Eindhoven op de Aalsterweg, zwarte Hummer, huge zwarte velgen (20 inch of groter. Wat 17-18 inch op een normale auto doet, had hier hetzelfde effect op een hummer), geblindeerde ramen en 4 uitlaten. Echt... dat ding was way fout.
*baalt nog steeds*
Nee, het is een rode Enzo, alleen de naam van de bezitter staat niet in je lijstje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat toevallig de zilvergrijze Enzo van Peter van Merkesteijn?
Ik weet dat de Enzo van John Bosch op Luxemburgse platen staat. Die van Frits Kroymans is gewoon niet geregistreerd. Van Fred Tito weet ik het niet en die van Marijn van Rijn (van het beruchte filmpje) is eveneens niet geregistreerd. En waar Peter Maronier de zijne bewaart, zou ik ook niet weten.
Aan het huis te zien spaart de eigenaar Rollie's?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:55 schreef -Eddow- het volgende:
Rolls Royce Silver Shadow
[[url=http://img470.exs.cx/img470/2995/pict20985ls.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/3851/pict20993km.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rolls Royce Cloud 1
[[url=http://img470.exs.cx/img470/448/pict21020hs.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/9535/pict21036ps.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/6995/pict21059gn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img470.exs.cx/img470/432/pict21040uo.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/8349/pict21075ch.th.jpg]afbeelding][/URL]
Rolls Royce Saloon
[[url=http://img470.exs.cx/img470/3260/pict21005lc.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/9875/pict21015tw.th.jpg]afbeelding][/URL]
BMW M3 Cabriolet
[[url=http://img470.exs.cx/img470/2963/pict21097uq.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img470.exs.cx/img470/7416/pict21105ly.th.jpg]afbeelding][/URL]
Geen idee denk verschillende eigenaren.. Ze stonden alledrie om dat vijvertje heenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:58 schreef Rio het volgende:
[..]
Aan het huis te zien spaart de eigenaar Rollie's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |