quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:De persoon die voor me heeft gepost heeft een auto gepost die ik stom en niet speciaal vind!
Ja en? Hij of zij vond hem blijkbaar wel speciaal. Daarin kun je van mening verschillen. Gewoon je mond dicht houden.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is bijzonder?
Dat kun je zelf toch wel bedenken? Zeldzaam, apart. Duur en snel doen het ook goed.
.
R'damquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:51 schreef -Eddow- het volgende:
Niet in delft toch ?Herman
In de randstad komt ie blijkbaar wel veel voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie manier om je eigen foto's toch te plaatsen he
Kom op man, een Ford Probe
dat is de gefacelifte Mondeo. idd niet bijzonder.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:54 schreef Jaguarized het volgende:
Waarschijnlijk niet echt superbijzonder maar deze Mondeo had wel hele vette achterlichten.![]()
[afbeelding]
Ik ben gefrustreerd over de SP omdat jan Marijnissen de SP is. De standpunetn zijn goed, maar het is teveel op 1 persoon gericht. Daarom ben ik overgestapt naar de FNPP, ook links, maar regionaal, en zonder worstendraaiers uit Oss.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef JJasperO het volgende:
Alex. Kun je mij eens uitleggen waar die frustratie vandaan komt in je SP?
Je hebt een nogal onvriendelijke toon, misschien dat je dat kunt wijzigen.
Hey dit is toch bij SEP? Voetbalclub? Daar mocht ik pas nog een stukje rijden in een gekietelde Clio Williamsquote:
Nee is bij de golfclub bij het einde van de A4quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef chiren het volgende:
[..]
Hey dit is toch bij SEP? Voetbalclub? Daar mocht ik pas nog een stukje rijden in een gekietelde Clio Williams![]()
Kan me niet voorstellen dat iemand van die paupers daar een Bentley kan betalen![]()
Omdat ik er nog een x langs wilquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:32 schreef MI55ILLE het volgende:
mooie pimp BMW (nieuwste 7-serie), waarom heb je die maybach zijn kenteken gecensureerd?
De kunst van het weglatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alexxxxx, dat is de eerste zinnige post die ik je zie maken in de Gespot!-reeks
Zelfs dat gekke busje mag er nog tussen staan
Als je dit nou zo vasthoudt, ben je op de goeie weg!
hijskranendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef blup het volgende:
lol die pics van je zijn zeker zondag gemaakt met die hijskranen dag daaro.. ligt naast mn huis
kon helaas niet gaan, was bij mn vriendin
Lekker belangrijk, vanuit me huis zie ik enkel extreem veel hijskranen uitsteken..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hijskranendag
en dat staat gewoon boven de post waar ik ze heb gemaakt, plus onder iedere foto
je vriendin lag zeker met jouw hijskraantje te spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef blup het volgende:
lol die pics van je zijn zeker zondag gemaakt met die hijskranen dag daaro.. ligt naast mn huis
kon helaas niet gaan, was bij mn vriendin
houd alsjeblieft die kinderlijke opmerking voor je, je bent nota bene 25quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je vriendin lag zeker met jouw hijskraantje te spelen![]()
Auto's met een Antilliaans kenteken mogen hier 3 maanden mee rijden in Nederland. De One Happy Island kentekens zien er wel geinig uit. Laatst stond hier een Jeep uit Curacao, met Bon Bini kenteken. Auto's worden vanuit de Antillen per boot naar Nederland getransporteerd door mensen die gaan emigreren/immigreren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef sander89 het volgende:
Zag vandaag een auto met een nummerbord van ArubaZal die overgevlogen zijn ofzo of met de boot of zullen ze gewoon in nederland die nummerborden er opgeschroeft hebben? Op de foto valt het net te lezen wat er staat. had namelijk effe snel met me mob de foto gemaakt.
http://img214.imageshack.us/my.php?image=dsc000332hb.jpg
Ja dus en WTF is je punt. Al ben ik 85 dan maak ik die uitdrukking nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:07 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
houd alsjeblieft die kinderlijke opmerking voor je, je bent nota bene 25![]()
Kom, kom, vanwaar die aggressie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dus en WTF is je punt. Al ben ik 85 dan maak ik die uitdrukking nog.
En kinderlijk? Lekker belangrijk knul![]()
ik doe en zeg wat ik wil en als je het niet aan staat rot je of op. Of je leest er lekker overheen
ja negens om. Maar ik wilde dit ooit een keer doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kom, kom, vanwaar die aggressie?
Jongen, dat slaat echt nergens op! Je moet gvd een keer normaal doen, dat gezeik van jou altijd, ik word er strontziek vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja negens om. Maar ik wilde dit ooit een keer doen
Tijdje geleden in Knokkequote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
Eddow, waar had je die 745Li gespot?
leer eens foto's makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef tho_Omas het volgende:
[afbeelding]
Puike SL
[afbeelding]
DB9
[afbeelding]
Carrera Turbo
[afbeelding]
Moeilijk te zien, maar het is een Mustang GT
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een SLR
Whehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:41 schreef alsem het volgende:
Koop peen digitale camera. En kijk eens naar het schermpje voor je op het knopje drukt. Enne: sta stil als je een foto maakt. Want het is gewoon zonde dat als je zulke mooie auto's ziet als jij, dat er geen goede foto van isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wheheja mijn telefoon is nogal traag enzo.
Maandje geleden ben ik met een behoorlijke camera op pad geweest,zie hier:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:09 schreef deliberator het volgende:
Ssang Yong tuner. ze pimpen alles waar maar wat mercedes/chrysler techniek in zit denk ik zoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[oftopic]Wat een neppe autogespot logo's[/offtopic]
Is Brabus SsangYong importeur of zo?
Gave foto'sgave oto's
Zwitserland, kanton Sankt Gallen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:04 schreef MI55ILLE het volgende:
omg wat doet die vent met z'n auto in Leeuwarden, welk land kwam ie vandaan trouwens?
quote:De Nederlandse automatiseringsmiljonair Rinse Strikwerda kan er op bogen de duurste productieauto ter wereld te hebben. Strikwerda telde 1,5 miljoen euro neer voor zijn Mercedes GLK GTR en heeft verder onder meer de beschikking over een eigen vliegtuig, de Gulfstream 2000, en een eigen vliegveld, het Zwitserse St. Gallen-Altenrhein.
Volgens de omstanders was hij op bezoek bij de plaatslijke Rabo.... Vast ff een investering checken ofzo....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:56 schreef -Eddow- het volgende:
Super tof !! enig idee wat die er deed ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |