wat een openbaring conflictquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
En nog steeds maakt ze me blij met bellen en msnenquote:
Zeg dat ze op moet rotten en je niet meer moet bellen. Als iemand je afwijst en die persoon zoekt nog steeds veel contact dan kun je beter de eer aan jezelf houden en alles afkappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor handen, word schizofreen.![]()
Ah je hebt meerdere vriendjes, ok ik zal het niet door vertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:19 schreef anoukforza het volgende:
[..]Ik bedoelde te zeggen dat ik een lieve vriend heb maar dat ie op dat moment niet bij me was
Dan moet je gewoon zeggen dat je (nog) niet verliefd bent op hem, hem wel heel leuk vind en je gewoon even rustig aan wilt doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben. Maar mijn date is het wel. Naar is dat, want je wilt niet liegen, je wilt iemand niet pijndoen en je wilt het ook niet bij voorbaat kapotmaken om er dan achter te komen dat je 't toch eigenlijk wel wilde. Ik zie 'm morgen, ik hoop dat ik dan weet wat ik wil.
Lezen en begrijpen is ook een vakquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah je hebt meerdere vriendjes, ok ik zal het niet door vertellen.![]()
Zo komt het me wel bekend voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je (nog) niet verliefd bent op hem, hem wel heel leuk vind en je gewoon even rustig aan wilt doen vrienden wilt blijven.![]()
Ik heb een ruime opvatting van wat vrouwen zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Lezen en begrijpen is ook een vak
dat heet toch anders? en is die stairway kroeg in utrecht nou van hem?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:
Joey luistert naar Julia van Henk Westbroek
Elke handbeweging, een gedicht
Elke buiging als een roos die sluit
O schat van mij, o hemels hoge ster
Zelfs jouw schaduw kan mij verblinden
Dat heet "Zelfs je naam is mooi" en ja die tent is van hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef googoodoll het volgende:
dat heet toch anders? en is die stairway kroeg in utrecht nou van hem?![]()
oja ik ben niet verliefd![]()
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een ruime opvatting van wat vrouwen zeggen.![]()
ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.
dat "in de buurt van" wat ik zei is ook erg ruim genomen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef Wolfensteijn het volgende:
Ik ga niet zeggen in welk dorpje ze woont, maar het is 16 kilometer (hemelsbreed) uit het centrum van Eindhoven. En de busverbinding is niet fantastisch.
En zit dan in Hilversum. Met OV totale reistijd van ruim 3 uur. Als ze mij op Eindhoven met de auto oppikt is het nog maar 2 uur... En dan ook nog eens door de weeks allebei druk zijn is ook niet bevordelijk voor het elkaar vaak kunnen zien...
Maar het voelt zeker wel goed
Ik kom ook wel goede tegen hoor, maar die hang ik netjes apart.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.
Niet toevallig Oosthuizen? (licht ergens ten noorden van Amsterdam)quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
dat "in de buurt van" wat ik zei is ook erg ruim genomen hoor
Maar ik heb dus precies hetzelfde, door de week stage en meestal werk ik ook nog zaterdags dus dat schiet allemaal niet zo op, maar ook bij mij voelt het zeker goed
Is het de opper-opperslet ofzo? Want wat ik hier zie rondlopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef Migwi het volgende:
de slet van Schijndel
Tja, geen idee, kom zelf niet uit Schijndel, maar volgens m'n collega's wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Is het de opper-opperslet ofzo? Want wat ik hier zie rondlopen
Nopequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Wolfensteijn het volgende:
[..]
Niet toevallig Oosthuizen? (licht ergens ten noorden van Amsterdam)
Nu maar hopen dat je 'm niet geheel ongelukkig ineens hebt beledigd en uitgescholden in het Frans. Je weet het maar nooit met die rare talenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
En ik kan geen woord Frans, was blij dat er een vertaling bij stondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
Er zijn zat mensen om verliefd op te worden, zoek er één uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
Al die verliefde mensen hierIk wil het ook weer
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
De enige reden waarom ik mezelf verliefd op d'r liet worden is omdat ik dacht dat ze me leuk vondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.
Dat is toch net nog iets erger.
Oh my god, ik ben geplayed..!!
Oh well, ben er zo goed als overheen geloof ik. about time
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
waar dan gezegd gaat worden.....: Sorry, je bent meer een broer voor mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik heb ook het gevoel dat het niks gaat worden. Al heb ik nog hoop, we hebben nog een afspraak staan.
Nog steeds lichtelijk pedofiel?quote:
Same herequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Paxlie het volgende:
O+ Verliefd O+ part 2
ik nog steeds heftig
damn ze is lief en ik mis haar hem
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef in-limboy het volgende:
Aahhh... Vandaag was bijzonder prettig![]()
![]()
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?
Geen FOK!ster meer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
3 jaar jonger moet kunnen toch.
Morgen.
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef in-limboy het volgende:
[..]
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]![]()
Is dus gewoon een vriendje van me, hij ziet me een beetje als broer, niet zo veel bijzonders verder... Maar ik ben helemaal gek op hem![]()
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijkquote:
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
je praat zo zeker ook over moslimsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijk
Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
![]()
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
ben ook flieft maar over 2,5 maand gaat hij trouwen![]()
![]()
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik weet niet hoe een pedo zich voelt en hoe hij is..als ie op sex uit is, voor de rest van z'n leven vast...
maar stel dat het echt niet zo is? dat kán toch?
nope, alleen over pedo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je praat zo zeker ook over moslims
ik niet nee....maar die mensen bestaan wel....misschien denken sommige pedo's er ook zo over...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als volwassen man/vrouw hoor je niks te willen doen met kinderen, al helemaal niet als het meer wordt dan op zo'n kind passen en hem naar de speeltuin brengen en weet ik veel wat.
hoezo?quote:
waarom denk jezelf ?quote:
Je haalt twee users door elkaar, pax.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je haalt twee users door elkaar, pax.
Ze weten hoe ik met hem om ga, en dat is voldoende. Het is iets meer dan 'gewone' vrienden, hij ziet me zoals ik al zei wel een beetje als een soort grote broer. En zijn ouders ook welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
Bedanktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijk
hoewel ik het ook een lastige kwestie vind waar ik nog nooit echt over heb nagedacht..probeer alleen nuchter te reageren
18.quote:
[springt ertussen]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
Machtsmisbruik is het misbruiken van een machtspositie. Een machtspositie heb ik slechts een beetje: ik ben ouder, en ik wordt een beetje als broer gezien. Als ik kwaad in de zin had zou ik deze machtspositie kunnen misbruiken en het kind lichtjes kunnen 'dwingen' om dingen te doen, die hij uit zichzelf niet zou doen. Maar dat is dus niet zo, ik wil namelijk niets meer dan die vriendschap zelf die voor mij alleen als prettig ervaren kan worden als híj er lol in heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:47 schreef LostFormat het volgende:
Die grens is gewoon te vaag. De kans dat er iets gebeurt is gewoon te groot. Hij speelt een rol als grote broer terwijl hij verliefd op die knul is. Dat is sowieso al machtsmisbruik naar een kind toe.
martijn.org quote ik niet, ik ben het namelijk niet eens met hun doelstelling.quote:Maargoed, ik hou er nu m'n smoel verder over want voor je het weet wordt het weer een 'in-limboy-praat hier je pedofilie goed met martijn.org quotes'-topic.
stuur me maar een email als je er nog over door wil praten, ik heb al aangegeven dat ik dat hier niet meer doe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:49 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
je spreekt jezelf nu wel tegen limboboy...
je voelde je dus wel sexueel angetrokken tot hen..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nee daar begin ik niet aan
ja halloquote:
sorry, bedoelde het niet zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]duik er eens iets verder in
Whhehehee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
sorry, bedoelde het niet zo
Man, gaat heen, het interesseert niemand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
als we toch nog bezig zijn.
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:19 schreef in-limboy het volgende:
als we toch nog bezig zijn.
zie niet waar in mijn post ik mezelf tegenspreek. Ik voelde me niet seksueel aangetrokken tot de 2 personen waar ik mee 'geslapen' heb. Het was een verliefdheid die aseksueel was, maar zich uitte in lichtelijk seksuele intimiteit. Geen van ons was fysiek aangetrokken tot de ander, en dat is de definitie van seksualiteit.
Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
oftewel, je was sexueel aangetrokken tot jouw minderjarig 5 jaar jongere slachtoffertje
als we dat vertalen naar normale mensentaal wilde je gewoon sex met hem en vond je het fijn om samen met hem te slapen. Voor mij een behoorlijke reden om je zwaar in elkaar te trappen als ik die jongen zijn ouders was. Wees maar blij dat ik dat niet ben
Leuk, ga nu maar weer snel verder met de prenetalgids aflikken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Nee, we hadden het niet over 'hem' maar over 2 volwassen mensen [mede-"pedo's"], waar ik ook verliefd op geweest ben. Zij zijn tevens de enigen met wie ik ooit het bed gedeeld heb.
en nu ga ik alle keywoorden 'verliefd' in mijn afgelopen post dik drukken, in een wanhopige poging dit topic weer terug te trekken![]()
Dat komt omdat je het bloed onder m'n nagels vandaan haalt. Ik heb best veel begrip voor veel zaken. Ik kan best begrijpen dat jij met die gevoelens zit. Maar wat bezielt jou om op een publiek forum je gevoelens zo goed te gaan praten? Waarom post je in vredesnaam in een verliefd topic dat je verliefd bent op een 13 jarige jongen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef in-limboy het volgende:
zucht.![]()
Toch wel krom. Jij klaagt over mijn reacties in feedback (wat ik nog wel begrijpelijk vind, moeilijk onderwerp), en vervolgens probeer je de ene na de andere reactie bij mij uit te lokken.
Dat dit dan ook nog lukt is iets waar ik me diep voor schaam![]()
iemand die verliefd is op iemand wil daar graag een relatie mee. Ook op sexueel gebied. Derhalve ben je gewoon een in en intriest persoon dat misbruik maakt van een pubertje en zijn ouders daarbij ook nog eens voorliegtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:59 schreef in-limboy het volgende:
Ik post in een verliefd topic dat ik verliefd ben. Jij vraagt vervolgens hoe oud mijn 'slachtoffer' is. Dat is uitlokken, en dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen... Mijn 'vorm' van verliefdheid is voor jou niet te begrijpen, ik kan het ook niet verklaren. Maar dit is wat ik voel. Ik ben nog net wel mens, en daarmee gok ik dat de gevoelens zelf wel ongeveer gelijk zijn. Ik ben dus gewoon verliefd, klaar. Waarom ik (of wie ook anders) dat in een Verliefd! topic kwijt zou willen is een andere vraag, die ik niet kan beantwoordenEen van de dingen aan forums is dat ze onpersoonlijk zijn, dus je kan geen goede inschatting maken van personen. Je leest wat ze schrijven, maakt hier een mentaal beeld bij als je je probeert in te beelden wat voor persoon daarbij hoort. Je probeert ze in 'standaard' profielen te passen waarmee je ze kan identificeren. Het enige 'profiel' dat je voor mij kent, is duidelijk. En mijn reacties zijn daar ook stuk voor stuk in te passen, als je vasthoudt dat er een "achterliggende gedachte" is. Probeer je nou eens voor te stellen dat alles wat ik hier schrijf, wáár is, in plaats van te proberen mij in een standaardpedo-profiel te passen. Waar kom je dan op uit?
uh iemand van 13 die gaat trouwen alles oke daar in mind?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:13 schreef Teringjakkie het volgende:
Argh. in-limboy weer?
Kan die pedo niet gewoon oprotten?
Het is goed om inhoudelijk te kúnnen discussiëren over dit soort dingen. Voor beide kanten. Het is een raar onderwerp met extreem subjectieve meningen van de kant van "de maatschappij" (de maatschappij, dat ben jij) en van de kant van "de pedofielen". Met geen van beide kan ik echt veel. Objectiviteit is eigenlijk alleen écht te vinden bij een paar objectieve pedofielen, en bij (pogingen tot) objectieve discussies met mensen. Soms lukt dit, soms niet, maar ikzelf heb aan deze discussies hier dus veel gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef LostFormat het volgende:
Slicke praatjes om een zieke geest goed te praten. Ik geef toe dat ik je uit de tent heb gelokt maar zelfs in dat sigur ros topic zag je posten over jonge jongens met homoseksuele gevoelens. Hou het voor je. Ik weet dat het makkelijk is om anoniem over je issues te praten op een forum maar wat wil je daar nu echt mee opschieten?
Blijkbaar sinds ze een videoclip hebben gemaakt waarin twee jonge jongetjes elkaar een zoen geven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef teknomist het volgende:
sinds wanneer is sigor ros voor homoseksuele pedoseksuelen?
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben, ach... Moet kunnen. Het leven is raarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:20 schreef teknomist het volgende:
sinds wanneer is sigor ros voor homoseksuele pedoseksuelen?
Meer een sick twist of fate.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben... Toeval?![]()
Signature post.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef teknomist het volgende:
ik vind ros wel cool en ik ben een heteroseksuele pedo.
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou Sigur Rós voor bepaalde doelgroepen niet bestemd zijn, en andere doelgroepen wel? Volgens mij zijn de meeste Sigur Rós-luisteraars redelijk gevoelige mensen, nouja, dat ben ik ook. En dat ik dan toevallig een creatieve combinatie tussen een homo, een pedo, en een aseksueel ben, ach... Moet kunnen. Het leven is raar![]()
ja dat is het naspelquote:
varkens doen alleen knor knorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog leven
bob ross ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:27 schreef teknomist het volgende:
ik vind ros wel cool en ik ben een heteroseksuele pedo.
in 013? jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef in-limboy het volgende:
Homo, toch?
Komen jullie trouwens nog naar dat concert?![]()
ga snatch kijken, vooral bricktop zijn uitleg over mensen met een varkensboerderijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
varkens doen alleen knor knor
schiet ook niet op
Iedereen vindt Bob Ross kewl......lijkt me logischquote:
concert van ?quote:
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef in-limboy het volgende:
Homo, toch?
Komen jullie trouwens nog naar dat concert?![]()
sorry hoor ik houd van lekkkere strakke tienerlichamen dat is mannelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik geen kinderen mishandel zonder dat ik het weet. Maar ik zeg het toch!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb niks tegen homo's, maar mensen die kinderen mishandelen (ook al hebben ze dat zelf niet door) mogen van mij gevoerd worden aan een stel hongerige varkers, terwijl ze nog leven
of over italoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:31 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh god tekno hij wil je meeten. Kunnen jullie over jullie gevoelens praten.
Zoals ik al eerder zei: zij oordelen vast heel anders zodra ze horen dat jij daadwerkelijk verliefd op hem bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik geen kinderen mishandel zonder dat ik het weet. Maar ik zeg het toch!![]()
Vriendje zelf en ouders weten het waarschijnlijk beter dan ik. Ik vertrouw op hun oordeel![]()
Geloof me nou maar, die ouders weten echt niet wat jouw gevoelens zijn hoor. Anders kan dat jochie beter wat pleegouders zoeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk niet zeggen dat ik geen kinderen mishandel zonder dat ik het weet. Maar ik zeg het toch!![]()
Vriendje zelf en ouders weten het waarschijnlijk beter dan ik. Ik vertrouw op hun oordeel![]()
helaas zal je de situatie wel verbloemd hebben anders zouden ze je niet accepterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:32 schreef in-limboy het volgende:
[..]
houd je van ballet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef in-limboy het volgende:
spijt me, tekno.. maar we zullen toch wel gedeelde hobby's hebben? middelbare scholen zijn gemengd![]()
Daar is dieper op in gegaan dan jij denkt, maar die details post ik hier niet... Het komt erop neer dat zelfs daar rekening mee gehouden wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: zij oordelen vast heel anders zodra ze horen dat jij daadwerkelijk verliefd op hem bent.
gatverdammequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
helaas zal je de situatie wel verbloemd hebben anders zouden ze je niet accepteren
iemand van 18 die een relatie probeert op te bouwen met iemand van 13 is gewoon ziek en mishandelt de 13-jarige
maakt niet uit hoe je het bekijkt. Ik ben zelf 24 en ga met iemand van 19, zelfde verschil met dien verstande dat wij allebei geestelijk volledig ontwikkeld zijn en compleet achter onze keuzes staan zonder hier later nog gedachten over te hebben.
Goftedomme pax, pedo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
helaas zal je de situatie wel verbloemd hebben anders zouden ze je niet accepteren
iemand van 18 die een relatie probeert op te bouwen met iemand van 13 is gewoon ziek en mishandelt de 13-jarige
maakt niet uit hoe je het bekijkt. Ik ben zelf 24 en ga met iemand van 19, zelfde verschil met dien verstande dat wij allebei geestelijk volledig ontwikkeld zijn en compleet achter onze keuzes staan zonder hier later nog gedachten over te hebben.
then again, geen pedo gezien ze meerderjarig isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef Paxlie het volgende:
ow fuck, nu ben ik nog erger dan onze limbo-pedo-lovah
Wie weet heeft dat jochie wel ervaring met z'n vader, hehe..........sorry hoor, maar hoe dom kan je als ouders zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:36 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Daar is dieper op in gegaan dan jij denkt, maar die details post ik hier niet... Het komt erop neer dat zelfs daar rekening mee gehouden wordt.![]()
Relatie? Daar gaat iets verkeerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom ben je dan verliefd ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Relatie? Daar gaat iets verkeerd![]()
vriendschap! en dan het liefst een blijvende...
Zodat je kan geilen op z'n pielemuisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Relatie? Daar gaat iets verkeerd![]()
vriendschap! en dan het liefst een blijvende...
http://www.smuthotel.com/tgp/rp/059r/hun.htmlquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
then again, geen pedo gezien ze meerderjarig is
Wat een lelijk wijfquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://www.smuthotel.com/tgp/rp/059r/hun.html
we hebben het hier wel over teknomist zijn moeder ja?quote:
Verliefde mensen willen een zo hecht mogelijk contact met de andere persoon... Vaak met seksuele aangetrokkenheid, maar niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom ben je dan verliefd ?
verliefde mensen willen meer dan vriendschap
daar kick je op man he?quote:
WHehheehhee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef in-limboy het volgende:
19 februari? wat was er toen?
slap gelul galorequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:44 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Verliefde mensen willen een zo hecht mogelijk contact met de andere persoon... Vaak met seksuele aangetrokkenheid, maar niet noodzakelijk![]()
Mijn verliefdheid voor hem is bijna vaderliefde, een soort beschermende liefde. Gewoon, gek op hem zijn en willen dat hij zo vrolijk mogelijk is.
Nee, daar gaat het me dus niet om.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:41 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zodat je kan geilen op z'n pielemuisje
beetje respect voor mijn mammie is wel op zn plaats jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
we hebben het hier wel over teknomist zijn moeder ja?
beetje respect is wel op zijn plaats
Uiteraardquote:
En ik maar denken dat jij zo aseksueel was.quote:
er werd een pornolink gepost in dit topic, en niet door mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo aseksueel was.
We hebben je IP-adres en morgen staat de politie voor je deur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef in-limboy het volgende:
[..]
of het is waar, maar je kunt het niet accepteren![]()
Voor je 30ste heb jij grote psychische problemen gastje, haha........wel lachen. En dan heb ik nog niet eens over de problemen die anderen met jou hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:44 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Verliefde mensen willen een zo hecht mogelijk contact met de andere persoon... Vaak met seksuele aangetrokkenheid, maar niet noodzakelijk![]()
Mijn verliefdheid voor hem is bijna vaderliefde, een soort beschermende liefde. Gewoon, gek op hem zijn en willen dat hij zo vrolijk mogelijk is.
ik kan het wel accepteren, derhalve vind ik je in en in triest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:46 schreef in-limboy het volgende:
[..]
of het is waar, maar je kunt het niet accepteren![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:49 schreef SCH het volgende:
Ik ben al heel lang gek op Paxlie, sinds Bluezz over hem vertelde eigenlijk
Ik zal je maar gelijk uit een droom halen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:49 schreef SCH het volgende:
Ik ben al heel lang gek op Paxlie, sinds Bluezz over hem vertelde eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
dat is wel zwaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
We hebben je IP-adres en morgen staat de politie voor je deur.
Dit is serieus.
Maak er maar geen grapje over.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zal je maar gelijk uit een droom halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker kussetnje
[..]
Ik zal je maar gelijk uit een droom halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
[..]
Ik zal je maar gelijk uit een droom halen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
Hoewel de ouders weten en zien dat ik gek op hem ben, heb ik het woord 'verliefd' nog niet in de mond genomen, ook omdat voor veel mensen daar een seksuele tint aan zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik kan het wel accepteren, derhalve vind ik je in en in triest.
toch de vraag.
Wat weten de ouders van 13 jarig zielig slachtoffertje over jouw verliefde gevoelens tegenover hem ?
Net zo ergquote:
Dat zit er ook aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:52 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Hoewel de ouders weten en zien dat ik gek op hem ben, heb ik het woord 'verliefd' nog niet in de mond genomen, ook omdat voor veel mensen daar een seksuele tint aan zit.
je zei iets over niet verliefd ofzo ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
![]()
Waarom niet? Dat lijkt me echt geweldig, dat mijn moeder open moet doen voor de politiequote:
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef teknomist het volgende:
Ongeacht de gevoelens vind ik dit persoonlijk een zwaar vergrijp. Daarom zal ik hier morgen de politie van op de hoogte stellen. We hebben je IP-adres, dus de rest achterhalen we zo. Je moet Fok! niet zien als een anoniem medium waar je even al je heimlijke passies kunt ventileren. Dit zal consequenties hebben.
En wat vind je moeder van je pedofiele acties?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me echt geweldig, dat mijn moeder open moet doen voor de politie![]()
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???
hoe officiëler je het verwoordt, hoe beter het wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:54 schreef teknomist het volgende:
Ongeacht de gevoelens vind ik dit persoonlijk een zwaar vergrijp. Daarom zal ik hier morgen de politie van op de hoogte stellen. We hebben je IP-adres, dus de rest achterhalen we zo. Je moet Fok! niet zien als een anoniem medium waar je even al je heimlijke passies kunt ventileren. Dit zal consequenties hebben.
hè, je verpest hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is het vergrijp precies, dat begrijp ik niet helemaal???
De intentie alleen is al strafbaar. Pak het wetboek er maar bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet dat?
Hij is toch verliefd of hij heeft hij strafbare dingen gedaan?
ik heb serieus overwogen haar te vertellen over mijn gevoelensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En wat vind je moeder van je pedofiele acties?
Wacht maar tot je morgen wakker wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:56 schreef in-limboy het volgende:
[..]
hoe officiëler je het verwoordt, hoe beter het wordt![]()
ik wil donald duckquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon Suskes en Wiskes aan elkaar voorlezen![]()
Pax, SCH wil je neuken.quote:
Hij heeft geen seksuele intentie zegt ie. Ik vind dat je nogal op hol slaat eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
De intentie alleen is al strafbaar. Pak het wetboek er maar bij.
Alle nummers vanaf 1963 liggen hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik wil donald duck
* Paxlie barst in janken uit
ik vind dat verliefdheid ook niet-seksueel kan zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je zei iets over niet verliefd ofzo ?
En dat is dan weer niet gelogen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Serieus, je moet Fok! niet onderschatten. Er zijn al vaker arrestaties verricht n.a.v. posts op het forum hier. Bijvoorbeeld, het GHB-topic en andere zaken. Ik zou er persoonlijk niet zo luchtig over doen.
GHB-topic?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Serieus, je moet Fok! niet onderschatten. Er zijn al vaker arrestaties verricht n.a.v. posts op het forum hier. Bijvoorbeeld, het GHB-topic en andere zaken. Ik zou er persoonlijk niet zo luchtig over doen.
Oh nee?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft geen seksuele intentie zegt ie. Ik vind dat je nogal op hol slaat eerlijk gezegd.
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:58 schreef teknomist het volgende:
Ja, die rape-drug. Goede informatiebron voor je.quote:
PEDO!quote:
Snij je ballen eraf, dan heb je ons overtuigt dat je aseksueel bent.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:01 schreef in-limboy het volgende:
Dat is wel mooi; tekno gelooft nog steeds dat ik seksuele intenties heb.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?
Die kerel is verliefd op een jongetje van 12. So what? Zolang ie van hem afblijft is er niks aan de hand en de politie lacht je uit.
Of je valt op kleintjes of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:01 schreef in-limboy het volgende:
Dat is wel mooi; tekno gelooft nog steeds dat ik seksuele intenties heb.
Als moderator heb je ook een maatschappelijjke verantwoordelijkheid. Iedereen roept moord en brand als er weer een pedo bezig is geweest. Ik denk dat preventie beter. Bovendien ben ik goede vrienden met de politie. Ik denk dat uit maatschappelijk oogpunt het beter is deze persoon tijdelijk van de samenleving te ontsluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng zoals jij reageert. Iemand vertelt over zijn gevoelens en die zijn absoluut niet strafbaar en jij begint meteen te dreigen met de politie. Fok is toch juist een plek waar je kan praten ovr wat je bezighoudt?
Die kerel is verliefd op een jongetje van 12. So what? Zolang ie van hem afblijft is er niks aan de hand en de politie lacht je uit.
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Als moderator heb je ook een maatschappelijjke verantwoordelijkheid. Iedereen roept moord en brand als er weer een pedo bezig is geweest. Ik denk dat preventie beter. Bovendien ben ik goede vrienden met de politie. Ik denk dat uit maatschappelijk oogpunt het beter is deze persoon tijdelijk van de samenleving te ontsluiten.
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je veel te ver gaat en je verantwoordelijkheid als moderator misbruikt, in ieder geval niet goed gebruikt. Deze meneer doet niks strafbaars door hier te vertellen dat hij verliefde gevoelens heeft voor minderjarige jongens, 1 in dit geval. Ik vind jouw gedreig eerlijk gezegd niet zo prettig en zal er een mail over naar de FA sturen.
moet ik bluezz mailen of ga je vanzelf weer lief doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:06 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naief.
* teknomist zal het eerlijk gezegd aan zijn reet roesten wat die limbo met jonge jongetjes uitspookt.
Hou je van Roald Dahl?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
moet ik bluezz mailen of ga je vanzelf weer lief doen
You loose. Chicken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga je gang, als je niet door had dat het een grap was ben je wel erg naief.
* teknomist zal het eerlijk gezegd aan zijn reet roesten wat die limbo met jonge jongetjes uitspookt.
Je hebt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goed. Okeee dan, haha.
sjakie en de chocolade fabriekquote:
Nee hoor, geen zin in gezeik met Nikky over een uit de hand gelopen grapje.quote:
Limbo is the real deal. Hij haalt z'n genoegdoening uit z'n pedofilie goedpraten op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal goed.
Maar het schijnt een hoax-achtig topic te zijn, die Limbo komt zeker uit Friesland?
Ik vind het zelf nergens op slaan... Ik post hier, dan kan je ervanuit gaan dat ik de waarheid post, anders heeft het voor mij weinig zin om hier te postenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dus je vindt het feit dat Teknomist dreigt naar de politie te gaan erger dan het feit dat Limbo verliefd is op een gastje van 13, openlijk toegeeft dat hij pedofiel is.........Maar alleen omdat hij zegt dat hij geen sexuele intenties heeft vindt jij dat goed. Okeee dan, haha.
Ken je Ieorg Idur?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
sjakie en de chocolade fabriek
dat verhaal met die vogels in het bos (titel kwijt galore)
Ze doet nu aan palliatieve bejaardenzorg, ik misch haar ook, daarom zoek ik jou op.quote:ik mis bluezz
die las me altijd voor vlak voor het slapen gaan
Check.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:13 schreef teknomist het volgende:
Bij deze. Ik keur het nog steeds niet goed hoor.
Wat mij betreft mag -ie hangen aan de hoogste boom.
Daar huur ik wel een hoogwerker voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:14 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je dan in zo'n boom?
Speeddial 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga even Fons S. bellen.
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal goed.
Maar het schijnt een hoax-achtig topic te zijn, die Limbo komt zeker uit Friesland?
Waar vind je anders minderjarige jongens?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:14 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je dan in zo'n boom?
Dramaqueen. Neem die vent gewoon serieus of laat hem met rust.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.
Precies. Hij is nu 18. Hoe gaat dat als hij 50 is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.
Rayquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef teknomist het volgende:
Ik luister nu 2 Unlimited. Dat roept ook pedo-gevoelens in mij op.
dat is wel jammer jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me geen pretje om als 18-jarige verliefd op een 13-jarige te zijn.
Zo'n jochie moet toch vroeg naar bed? Kun je nooit samen NOVA kijken.
Dan wordt hij verliefd op iemand van 45 - hij is van het leeftijdsverschll van 5 jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Precies. Hij is nu 18. Hoe gaat dat als hij 50 is?
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan wordt hij verliefd op iemand van 45 - hij is van het leeftijdsverschll van 5 jaar.
Anitaquote:
Op een forum kan dat inderdaad. In het echte leven niet.......daar komt hij vanzelf achter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dramaqueen. Neem die vent gewoon serieus of laat hem met rust.
Ze moesten maar weer samenkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anita.
Die TTIIIEEETUHHHHH!!!!!!!!!!!1111
Limbo is aseksueel en homofiel )zegt'ie( Dochters lijken me dus nog sterker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft pinindisguise zijn 3 dochter misbruikt, tel uit je winst.
je doet je ondertitel eer aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft pinoindisguise zijn 3 dochter misbruikt, tel uit je winst.
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan![]()
Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!quote:
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!.
Mits veilig is incest totaal GEEN probleem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
Incest lijkt mij een vorm van pedofilie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anita.
Die TTIIIEEETUHHHHH!!!!!!!!!!!1111
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Nou en of. Niet dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Ja, en je moeder is Anita Meierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.
En ik kan het weten als ex-2 Unlimited-fanclub-voorzitter.
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:25 schreef LostFormat het volgende:
Tekno, heb jij nog bier in je ijskast?
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...
Ja, iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.quote:
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.quote:
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef in-limboy het volgende:
zozo, alweer bijna vol. Dat ging hard.
Je mag mijn honkbalknuppel lenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.
Was je liever misbruikt door een vreemde of door je pa toen je jong was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.
jouw schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.
Waar is incest dan op gebaseerd? Echt niet omdat het je dochtertje of zoontje is hoor, enkel omdat het makkelijk is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |