Ken je Ieorg Idur?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
sjakie en de chocolade fabriek
dat verhaal met die vogels in het bos (titel kwijt galore)
Ze doet nu aan palliatieve bejaardenzorg, ik misch haar ook, daarom zoek ik jou op.quote:ik mis bluezz
die las me altijd voor vlak voor het slapen gaan
Check.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:13 schreef teknomist het volgende:
Bij deze. Ik keur het nog steeds niet goed hoor.
Wat mij betreft mag -ie hangen aan de hoogste boom.
Daar huur ik wel een hoogwerker voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:14 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je dan in zo'n boom?
Speeddial 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga even Fons S. bellen.
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal goed.
Maar het schijnt een hoax-achtig topic te zijn, die Limbo komt zeker uit Friesland?
Waar vind je anders minderjarige jongens?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:14 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je dan in zo'n boom?
Dramaqueen. Neem die vent gewoon serieus of laat hem met rust.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.
Precies. Hij is nu 18. Hoe gaat dat als hij 50 is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het een hoax is........die Limbo zit vaker te prediken over zijn pedo-geaardheid. Al is er maar een klein gedeelte waar van wat Limbo zegt, dan zal meneer Limbo wel ooit toegeven aan zijn pedo-gevoelens en dan kan je weer een jongentje afschrijven voor de rest van z'n leven.
Rayquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef teknomist het volgende:
Ik luister nu 2 Unlimited. Dat roept ook pedo-gevoelens in mij op.
dat is wel jammer jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:16 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me geen pretje om als 18-jarige verliefd op een 13-jarige te zijn.
Zo'n jochie moet toch vroeg naar bed? Kun je nooit samen NOVA kijken.
Dan wordt hij verliefd op iemand van 45 - hij is van het leeftijdsverschll van 5 jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Precies. Hij is nu 18. Hoe gaat dat als hij 50 is?
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan wordt hij verliefd op iemand van 45 - hij is van het leeftijdsverschll van 5 jaar.
Anitaquote:
Op een forum kan dat inderdaad. In het echte leven niet.......daar komt hij vanzelf achter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Dramaqueen. Neem die vent gewoon serieus of laat hem met rust.
Ze moesten maar weer samenkomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anita.
Die TTIIIEEETUHHHHH!!!!!!!!!!!1111
Limbo is aseksueel en homofiel )zegt'ie( Dochters lijken me dus nog sterker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft pinindisguise zijn 3 dochter misbruikt, tel uit je winst.
je doet je ondertitel eer aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft pinoindisguise zijn 3 dochter misbruikt, tel uit je winst.
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan![]()
Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!quote:
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wil de "Tribal Dance"-videoclip hebben. Nergens zijn die tieten zo prominent aanwezig!.
Mits veilig is incest totaal GEEN probleem...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
Incest lijkt mij een vorm van pedofilie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat. Die hysterie over pedo's vind ik zo kleinzeilig. Laat die kerel vertellen zeg. Incest is een veel groter probleem.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anita.
Die TTIIIEEETUHHHHH!!!!!!!!!!!1111
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat waar Ray van zijn tondeuse had verloren?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Nou en of. Niet dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Gast.......je weet toch niet waar je het over hebt. Is incest iets anders dan pedofilie?
Ja, en je moeder is Anita Meierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja.
En ik kan het weten als ex-2 Unlimited-fanclub-voorzitter.
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:25 schreef LostFormat het volgende:
Tekno, heb jij nog bier in je ijskast?
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee man, misschien heeft Aron nog een fles rosé staan...
Ja, iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aron, heet;ie zo? Is het mysterie opgelost?
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.quote:
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.quote:
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Incest is strafbaar wanneer het over gemeenschap gaat tussen een volwassene en een minderjarige. Lijkt me pedofilie en zo wordt het ook berecht. Incest tussen een 40 jarige broer met z'n 30 jarige zusje zal je niemand over horen hoor, das gewoon verkrachting. Of gewoon lekker....ieder z'n ding.
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef in-limboy het volgende:
zozo, alweer bijna vol. Dat ging hard.
Je mag mijn honkbalknuppel lenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Iets zegt me dat van Antilianen roven niet zo heel erg verstandig is.
Was je liever misbruikt door een vreemde of door je pa toen je jong was?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Pedofilie is echt heel wat anders dan incest, come on.
jouw schuldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nou! Wat een beetje pedofilie wel niet voor een topic kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |