Nopequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Wolfensteijn het volgende:
[..]
Niet toevallig Oosthuizen? (licht ergens ten noorden van Amsterdam)
Nu maar hopen dat je 'm niet geheel ongelukkig ineens hebt beledigd en uitgescholden in het Frans. Je weet het maar nooit met die rare talenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
En ik kan geen woord Frans, was blij dat er een vertaling bij stondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
Er zijn zat mensen om verliefd op te worden, zoek er één uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
Al die verliefde mensen hierIk wil het ook weer
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
De enige reden waarom ik mezelf verliefd op d'r liet worden is omdat ik dacht dat ze me leuk vondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.
Dat is toch net nog iets erger.
Oh my god, ik ben geplayed..!!
Oh well, ben er zo goed als overheen geloof ik. about time
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
waar dan gezegd gaat worden.....: Sorry, je bent meer een broer voor mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik heb ook het gevoel dat het niks gaat worden. Al heb ik nog hoop, we hebben nog een afspraak staan.
Nog steeds lichtelijk pedofiel?quote:
Same herequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Paxlie het volgende:
O+ Verliefd O+ part 2
ik nog steeds heftig
damn ze is lief en ik mis haar hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |