abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29554271
in navolging op

O+. Verliefd. O+.

pi_29554298
Het is stom dus.
For great justice!
pi_29554304
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Het is stom dus.
Kan heel vervelend zijn ja..
pi_29555168
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Het is stom dus.
*knikt*
pi_29555827
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was te verliefd .

En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig. Ohja, en hij zit ergens anders in Nederland en is de hele dag bezig en kan me dus niet bellen, en als ie belt heeft ie het alleen maar over wat ie daar aan het doen is, waar ik niks over te zeggen heb. En daarom was ik ook chagggerijnig.

Hopelijk komt ie vanavond terug. Wist ie ook nog niet zeker, verdomme. Hij mag best even één avondje even tijd voor me maken, zeker omdat de boel al een paar weken aan elkaar hangt van zijn wegzijn en terugkomen.

En ja ik klink pessimistisch, maar ik heb dan ook een bui waarbij ik alles zwartgallig inzie.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29555875
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was te verliefd .

En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig.
komt wel goed hoor liefde overwint alles

maar ik ben niet verliefd trouwens
pi_29556571
deeltje 2... nog steeds stiekem verliefd

[ Bericht 4% gewijzigd door in-limboy op 11-08-2005 11:41:07 ]
You're living in a fantasy... world...
pi_29556678
Zelfs al een vakantie samen overleeft zonder ruzie.
Compleet met fileleed en langzame winkelbediendes en zulks.

Samen vallende sterren kijken vanuit de tent .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29556698
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs al een vakantie samen overleeft zonder ruzie.
Compleet met fileleed en langzame winkelbediendes en zulks.

Die van mij zit met zijn vrienden sterren te kijken in * vul naam van akelig gat in de Achterhoek in * en ik ben gevangen op mijn werk terwijl ik niet ontbeten heb en bar slecht geslapen heb.

Maar voor jou: . Kipje. .
pi_29557087
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:

En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig. Ohja, en hij zit ergens anders in Nederland en is de hele dag bezig en kan me dus niet bellen, en als ie belt heeft ie het alleen maar over wat ie daar aan het doen is, waar ik niks over te zeggen heb. En daarom was ik ook chagggerijnig. .
Audrey, . Dat is inderdaad erg vervelend . Maar goed, misschien ben je nu wel heel erg aan het doemdenken en valt het misschien uiteindelijk allemaal wel mee.

Mijn Duitser komt hoogstwaarschijnlijk morgen weer !
pi_29557367
Erg verliefd, na een half jaar al samen gaan wonen (dat krijg je als je aan de andere kant van nederland woont) een verbouwing en 2 weken vakantie overleefd!
dan móet het wel goed zitten
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_29557680
Ik ben ook nog steeds verliefd . Bijna 4 maandjes, en hopelijk volgen er nog vele maanden .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_29558511
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 12:00 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Audrey, [afbeelding]. Dat is inderdaad erg vervelend . Maar goed, misschien ben je nu wel heel erg aan het doemdenken en valt het misschien uiteindelijk allemaal wel mee.

Mijn Duitser komt hoogstwaarschijnlijk morgen weer !
Jij en je Duitser zijn lief. . En voorbestemd. .

Als het goed is zie ik mokkel vanavond weer, en dan is het vast en zeker weer okay. Ik heb m net nog een smsje gestuurd met sorry voor het nukkig doen gisteren.

Punt is alleen dat hij misschien besluit om ipv naar huis te komen nog een avond gaat zuipen met de mensen daar in Ommeundig Schijtgat. En dat vind ik dan niet echt leuk. Ik heb een week thuis gezeten en hij mag best wel een avondje tijd maken. Ik pas mijn dagen vrijvragen erop aan zodat ik tijd voor hem heb als hij een keertje hier is, dan kan hij ook best eens een avondje tijd voor mij maken.

Nouja, we zien wel. .

[ Bericht 2% gewijzigd door AudreyHepburn op 11-08-2005 14:19:17 ]
pi_29559618
. Great. . Hij blijft vanavond zuipen in Klotegehucht.

* AudreyHepburn is een beetje teleurgesteld.
pi_29560059
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
hihi

to Audrey, dat is klote
pi_29570092
Kan je ook verliefd zijn op een ding of een activiteit?
Want behalve dat mijn meisje de leukste is, denk ik de godganse dag aan skiën
pi_29571937
Ik ben ook verliefd
Na zes jaar heb ik eindelijk een relatie met mijn eerste grote liefde en het is waanzinnig, echt.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:04 #18
122688 mikki_is_lief
Baby, tell me how you like it!
pi_29572235
ik schijn alleen maar verliefd te kunnen worden op klootzakken. Het is nooit wederzijds. Ben ook helemaal bang voor mn eigen gevoelens... Verliefd zijn voor mij is maar iets negatiefs! Desalniettemin blijf ik erin geloven! Het zal vast wel goed komen... toch?
I don't wanna die this way
Wishing I could turn back time
Waste of time
There is work to be done
pi_29572414
Ik ben nog steeds hartstikke verliefd en vandaag zijn we 1 jaar samen maar nou zit ze op kamp in één of ander duister dorpje soms lijken dagen wel maanden...
pi_29573940
Ik ben al bijna 8 maanden superverliefd op mijn vriendinnetje en we hebben al meer dan 4 maanden geen ruzie gehad over 7 uurtjes zie ik haar weer.
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_29577059
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Frenkie het volgende:
Kan je ook verliefd zijn op een ding of een activiteit?
Want behalve dat mijn meisje de leukste is, denk ik de godganse dag aan skiën
Ik denk het wel ik ben namelijk verliefd op Techno, de feesten daarvan, en de Westergasfabriek

Vanavond lekker uit eten met mn vriend
pi_29577161
Ik ben verliefd op mijn vrienden. Ik ben stuk voor stuk harstikke gek op ze, en wat we ook samen doen, variërend van spontane slaapfeestjes met kussengevechten tot drankorgies vermomd als picknick, ik kan ze doorgaans wel platknuffelen omdat ze zoveel voor me betekenen.

Vanavond zie ik mijn mokkel weer. Ben benieuwd.
pi_29578076
*weer meldt*

Afgelopen week hebben we zulks romanteske dingen gedaan. Soms kan ik hem wel opeten zo lief als hij is. !
Whatever I want.
pi_29578095
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
Afgelopen week hebben we zulks romanteske dingen gedaan. !
Vertel. .
pi_29578142
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:40 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Vertel. .
Hij nam me bijvoorbeeld mee naar de Efteling, hij kookte voor me en hij liep voor mij een dubieuze gsmshop in om mn telefoon simlockvrij te maken.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')