Kan heel vervelend zijn ja..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Het is stom dus.
komt wel goed hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was teverliefd
.
En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig.
Die van mij zit met zijn vrienden sterren te kijken in * vul naam van akelig gat in de Achterhoek in * en ik ben gevangen op mijn werk terwijl ik niet ontbeten heb en bar slecht geslapen heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs al een vakantie samen overleeft zonder ruzie.
Compleet met fileleed en langzame winkelbediendes en zulks.
Samen vallende sterren kijken vanuit de tent.
Audrey,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blah. Ik ben nogsteeds verliefd, maar ik heb gisteren mijn eerste inzinking gehad. Mijn mokkel gaat volgend jaar iets doen waardoor hij amper tijd voor me heeft en ik altijd de tweede viool zal moeten spelen voor een jaar. En dat op een relatie waarbij we nog maar 2 maanden samen zijn is kolere. Ik wist het van tevoren en heb het daarom ook een tijdje afgehouden en alles, maar ik was teverliefd
.
En ja, ik heb gisteren de hele avond chaggerijnig op de bank gezeten en ben vandaag ook weer ommundig knorrig. Ohja, en hij zit ergens anders in Nederland en is de hele dag bezig en kan me dus niet bellen, en als ie belt heeft ie het alleen maar over wat ie daar aan het doen is, waar ik niks over te zeggen heb. En daarom was ik ook chagggerijnig. .
Jij en je Duitser zijn lief.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:00 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Audrey, [afbeelding]. Dat is inderdaad erg vervelend. Maar goed, misschien ben je nu wel heel erg aan het doemdenken en valt het misschien uiteindelijk allemaal wel mee.
MijnDuitser
komt hoogstwaarschijnlijk morgen weer
!
hihiquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Samen vallende sterren kijken vanuit de tent.
Ik denk het welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Frenkie het volgende:
Kan je ook verliefd zijn op een ding of een activiteit?
Want behalve dat mijn meisje de leukste is, denk ik de godganse dag aan skiën
Vertel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
Afgelopen week hebben we zulks romanteske dingen gedaan.!
Hij nam me bijvoorbeeld mee naar de Efteling, hij kookte voor me en hij liep voor mij een dubieuze gsmshop in om mn telefoon simlockvrij te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |