quote:Op maandag 18 juli 2005 15:21 schreef Protheus het volgende:
Klinkt meer als een overtollig zuren in je maagwand....ik zou toch maar naar de dokter gaan
Paar pilletjes slikken en het is weer over....
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:23 schreef milagro het volgende:
mokkel? is u van de damesliefde dan, dat wist ik niet
Mannetje dus.quote:en ik kan alleen nog maar aan hem denken
Totdat hij andere vrouwen aan het neuken is.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
En ja, het is wederzijds en het leven is mooi..
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:27 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Da's mooi voor je, dame.
A-ha.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
A-ha.
Da's dan wel weer erg lief.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:31 schreef AudreyHepburn het volgende:. En toen gingen we gisteren hoog in de flat naar alle lichtjes in Utrecht kijken.
.
BS is niet groot. Maar wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Ik ben het al eens geweest. Wie is [men]?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En men denkt dat jij het bent. Maar dat is dus niet zo. Even voor alle duidelijkheid.
Naja, die neuken over een maand of 2 weer een ander kippetje, geen zorgen, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is een grote blonde vuurspuwende stoere jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |