wat een openbaring conflictquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
En nog steeds maakt ze me blij met bellen en msnenquote:
Zeg dat ze op moet rotten en je niet meer moet bellen. Als iemand je afwijst en die persoon zoekt nog steeds veel contact dan kun je beter de eer aan jezelf houden en alles afkappen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Ik was (ben) ook verliefd, maar na 4 dagen maakte ze het uit omdat het volgens haar niet klikte
Ondertussen belt ze me nog wel constnat
Ik wil d'r wel maar denk niet dat ze me wil
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor handen, word schizofreen.![]()
Ah je hebt meerdere vriendjes, ok ik zal het niet door vertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:19 schreef anoukforza het volgende:
[..]Ik bedoelde te zeggen dat ik een lieve vriend heb maar dat ie op dat moment niet bij me was
Dan moet je gewoon zeggen dat je (nog) niet verliefd bent op hem, hem wel heel leuk vind en je gewoon even rustig aan wilt doen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:40 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben. Maar mijn date is het wel. Naar is dat, want je wilt niet liegen, je wilt iemand niet pijndoen en je wilt het ook niet bij voorbaat kapotmaken om er dan achter te komen dat je 't toch eigenlijk wel wilde. Ik zie 'm morgen, ik hoop dat ik dan weet wat ik wil.
Lezen en begrijpen is ook een vakquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah je hebt meerdere vriendjes, ok ik zal het niet door vertellen.![]()
Zo komt het me wel bekend voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat je (nog) niet verliefd bent op hem, hem wel heel leuk vind en je gewoon even rustig aan wilt doen vrienden wilt blijven.![]()
Ik heb een ruime opvatting van wat vrouwen zeggen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:29 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Lezen en begrijpen is ook een vak
dat heet toch anders? en is die stairway kroeg in utrecht nou van hem?quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:
Joey luistert naar Julia van Henk Westbroek
Elke handbeweging, een gedicht
Elke buiging als een roos die sluit
O schat van mij, o hemels hoge ster
Zelfs jouw schaduw kan mij verblinden
Dat heet "Zelfs je naam is mooi" en ja die tent is van hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:22 schreef googoodoll het volgende:
dat heet toch anders? en is die stairway kroeg in utrecht nou van hem?![]()
oja ik ben niet verliefd![]()
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een ruime opvatting van wat vrouwen zeggen.![]()
ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.
dat "in de buurt van" wat ik zei is ook erg ruim genomen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:15 schreef Wolfensteijn het volgende:
Ik ga niet zeggen in welk dorpje ze woont, maar het is 16 kilometer (hemelsbreed) uit het centrum van Eindhoven. En de busverbinding is niet fantastisch.
En zit dan in Hilversum. Met OV totale reistijd van ruim 3 uur. Als ze mij op Eindhoven met de auto oppikt is het nog maar 2 uur... En dan ook nog eens door de weeks allebei druk zijn is ook niet bevordelijk voor het elkaar vaak kunnen zien...
Maar het voelt zeker wel goed
Ik kom ook wel goede tegen hoor, maar die hang ik netjes apart.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Blijkbaar kom jij de verkeerde vrouwen tegen.
Niet toevallig Oosthuizen? (licht ergens ten noorden van Amsterdam)quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
dat "in de buurt van" wat ik zei is ook erg ruim genomen hoor
Maar ik heb dus precies hetzelfde, door de week stage en meestal werk ik ook nog zaterdags dus dat schiet allemaal niet zo op, maar ook bij mij voelt het zeker goed
Is het de opper-opperslet ofzo? Want wat ik hier zie rondlopenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef Migwi het volgende:
de slet van Schijndel
Tja, geen idee, kom zelf niet uit Schijndel, maar volgens m'n collega's wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Is het de opper-opperslet ofzo? Want wat ik hier zie rondlopen
Nopequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Wolfensteijn het volgende:
[..]
Niet toevallig Oosthuizen? (licht ergens ten noorden van Amsterdam)
Nu maar hopen dat je 'm niet geheel ongelukkig ineens hebt beledigd en uitgescholden in het Frans. Je weet het maar nooit met die rare talenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
En ik kan geen woord Frans, was blij dat er een vertaling bij stondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Gisteravond in mn beste Frans een liev kaartje naar mn vriendje gestuurd.
Met een hoop pijn, google en babbelfish, als dat geen liefde is
Er zijn zat mensen om verliefd op te worden, zoek er één uit zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
Al die verliefde mensen hierIk wil het ook weer
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
De enige reden waarom ik mezelf verliefd op d'r liet worden is omdat ik dacht dat ze me leuk vondquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, er eerst van overtuigd worden dat het wederzijds is en dan blijkt dat niet zo te zijn, want mevrouw is aan 't pimpen.
Dat is toch net nog iets erger.
Oh my god, ik ben geplayed..!!
Oh well, ben er zo goed als overheen geloof ik. about time
Dat ken ik ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Myers het volgende:
Helaas niet wederzijds, wat betekent dat het nu dus veranderd is in het ergste gevoel ter wereld, hopenlijk is het snel voorbij.
waar dan gezegd gaat worden.....: Sorry, je bent meer een broer voor mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat ken ik ja.
Ik heb ook het gevoel dat het niks gaat worden. Al heb ik nog hoop, we hebben nog een afspraak staan.
Nog steeds lichtelijk pedofiel?quote:
Same herequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Paxlie het volgende:
O+ Verliefd O+ part 2
ik nog steeds heftig
damn ze is lief en ik mis haar hem
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef in-limboy het volgende:
Aahhh... Vandaag was bijzonder prettig![]()
![]()
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?
Geen FOK!ster meer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
3 jaar jonger moet kunnen toch.
Morgen.
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef in-limboy het volgende:
[..]
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]![]()
Is dus gewoon een vriendje van me, hij ziet me een beetje als broer, niet zo veel bijzonders verder... Maar ik ben helemaal gek op hem![]()
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijkquote:
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
je praat zo zeker ook over moslimsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijk
Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
ben ook flieft maar over 2,5 maand gaat hij trouwen![]()
![]()
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik weet niet hoe een pedo zich voelt en hoe hij is..als ie op sex uit is, voor de rest van z'n leven vast...
maar stel dat het echt niet zo is? dat kán toch?
nope, alleen over pedo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je praat zo zeker ook over moslims
ik niet nee....maar die mensen bestaan wel....misschien denken sommige pedo's er ook zo over...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als volwassen man/vrouw hoor je niks te willen doen met kinderen, al helemaal niet als het meer wordt dan op zo'n kind passen en hem naar de speeltuin brengen en weet ik veel wat.
hoezo?quote:
waarom denk jezelf ?quote:
Je haalt twee users door elkaar, pax.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je haalt twee users door elkaar, pax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |