En hoe oud is je slachtoffer dit keer?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef in-limboy het volgende:
Aahhh... Vandaag was bijzonder prettig![]()
![]()
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?
Geen FOK!ster meer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
3 jaar jonger moet kunnen toch.
Morgen.
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef in-limboy het volgende:
[..]
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]![]()
Is dus gewoon een vriendje van me, hij ziet me een beetje als broer, niet zo veel bijzonders verder... Maar ik ben helemaal gek op hem![]()
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijkquote:
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
je praat zo zeker ook over moslimsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijk
Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.
Enfin. Ik ben nog altijd verliefd![]()
![]()
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
ben ook flieft maar over 2,5 maand gaat hij trouwen![]()
![]()
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik weet niet hoe een pedo zich voelt en hoe hij is..als ie op sex uit is, voor de rest van z'n leven vast...
maar stel dat het echt niet zo is? dat kán toch?
nope, alleen over pedo'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je praat zo zeker ook over moslims
ik niet nee....maar die mensen bestaan wel....misschien denken sommige pedo's er ook zo over...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als volwassen man/vrouw hoor je niks te willen doen met kinderen, al helemaal niet als het meer wordt dan op zo'n kind passen en hem naar de speeltuin brengen en weet ik veel wat.
hoezo?quote:
waarom denk jezelf ?quote:
Je haalt twee users door elkaar, pax.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je haalt twee users door elkaar, pax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |