abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31249440
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef in-limboy het volgende:
Aahhh... Vandaag was bijzonder prettig
En hoe oud is je slachtoffer dit keer?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_31258946
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En hoe oud is je slachtoffer dit keer?
13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]

Is dus gewoon een vriendje van me, hij ziet me een beetje als broer, niet zo veel bijzonders verder... Maar ik ben helemaal gek op hem

[ Bericht 14% gewijzigd door in-limboy op 07-10-2005 17:29:21 ]
You're living in a fantasy... world...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:54:42 #78
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_31260171
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

3 jaar jonger moet kunnen toch.

Morgen.
Geen FOK!ster meer?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_31260408
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef in-limboy het volgende:

[..]

13. Enige slachtoffer tot nu toe, al een jaar lang trouwens. Mijn sinistere plannen kunnen ten uitvoer worden gebracht!!! [kwaadaardige-professor-lachje]

Is dus gewoon een vriendje van me, hij ziet me een beetje als broer, niet zo veel bijzonders verder... Maar ik ben helemaal gek op hem
Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.
pi_31260897
Ik dacht dat ik het was.......maar weet het niet meer
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31264604
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:01 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat z'n ouders snel achter jouw intenties komen en hun zoon verbieden om met jou om te gaan. Ziek figuur.
Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.

Enfin. Ik ben nog altijd verliefd
You're living in a fantasy... world...
pi_31264769
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:18 schreef in-limboy het volgende:

[..]

Dat is dus het mooie, ze zijn niet zo kortzichtig als jij. Ze zien hoe ik met hem om ga, dat hij me zelf erg aardig vindt (hij heeft graag dat ik langs kom) en kunnen het zelf ook goed met mij vinden. Mijn intenties? Die zijn er dus niet. Er is, en dat is dus eerlijk zo, bij mij geen seksuele aantrekking tot hem. Ik geil niet op hem en ik fantaseer niet over hem. Iemand die verliefd is op kinderen moet wel duistere intenties hebben? Dat is dus gewoon niet waar. Voorzichtigheid voorop, dat neem ik je zeker niet kwalijk, omdat het inderdaad een heel gevaarlijk iets is, want je kan iemand nooit volledig kennen. Maar zeker niet iedereen is gelijk aan het type dat vaak in het nieuws komt, verre van.

Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:35:21 #83
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31265211
quote:

[..]

slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijk
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_31265272
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Je weet het kromme weer lekker recht te praten. Weten z'n ouders dat je verliefd bent op hem? Iets zegt me dat zodra ze dat weten jij niet meer welkom bent in z'n omgeving.
maar het zegt niks over zijn intenties...eerlijk is eerlijk

hoewel ik het ook een lastige kwestie vind waar ik nog nooit echt over heb nagedacht..probeer alleen nuchter te reageren
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31265283
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:35 schreef Paxlie het volgende:

[..]

slap geouwehoer galore, een handgranaat door je strot heendouwen met de pin eruit vind ik wel een goede optie eigenlijk
je praat zo zeker ook over moslims
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31265291
quote:

[..]

Hou oud ben je? .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_31265302
ben ook flieft maar over 2,5 maand gaat hij trouwen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_31265317
ik weet niet hoe een pedo zich voelt en hoe hij is..als ie op sex uit is, voor de rest van z'n leven vast...
maar stel dat het echt niet zo is? dat kán toch?
pi_31265328
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef zhe-devilll het volgende:
ben ook flieft maar over 2,5 maand gaat hij trouwen
hoe oud ben jij?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:39:16 #90
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_31265332
Gelukkig niet, dat scheelt een boel ellende. Het leven is al moeilijk zat zonder liefde.
For great justice!
pi_31265391
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik weet niet hoe een pedo zich voelt en hoe hij is..als ie op sex uit is, voor de rest van z'n leven vast...
maar stel dat het echt niet zo is? dat kán toch?
Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:42:13 #92
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31265441
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:37 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

je praat zo zeker ook over moslims
nope, alleen over pedo's
dat is gewoon ziek
als volwassen man/vrouw hoor je niks te willen doen met kinderen, al helemaal niet als het meer wordt dan op zo'n kind passen en hem naar de speeltuin brengen en weet ik veel wat.
pi_31265482
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ben jij ooit verliefd geweest op iemand zonder je sexueel aangetrokken te voelen voor diegene?
ik niet nee....maar die mensen bestaan wel....misschien denken sommige pedo's er ook zo over...

ik vind pedosexualiteit ook niet normaal hoor..maar normale hetero mensen die verliefd worden en geen sex willen zijn ook niet helemaal normaal.
pi_31265511
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:42 schreef Paxlie het volgende:

[..]

als volwassen man/vrouw hoor je niks te willen doen met kinderen, al helemaal niet als het meer wordt dan op zo'n kind passen en hem naar de speeltuin brengen en weet ik veel wat.
dat zeg ik toch ook niet
pi_31265603
Die grens is gewoon te vaag. De kans dat er iets gebeurt is gewoon te groot. Hij speelt een rol als grote broer terwijl hij verliefd op die knul is. Dat is sowieso al machtsmisbruik naar een kind toe.

Maargoed, ik hou er nu m'n smoel verder over want voor je het weet wordt het weer een 'in-limboy-praat hier je pedofilie goed met martijn.org quotes'-topic.
pi_31265615
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

hoe oud ben jij?
hoezo?
30 oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:54:10 #97
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31265814
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hoezo?
30 oid
waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
pi_31265836
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

waarom denk jezelf ?
een relatie tussen iemand van 13 en 30 is gewoon niet gezond. <punt>
fijn wat martijn.org zegt maar dat zijn allemaal zielepoten
Je haalt twee users door elkaar, pax.
pi_31265838
RR is ook verliefd!!!!!!!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:03:26 #100
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31266129
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:55 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Je haalt twee users door elkaar, pax.

ik ben geloof ik een beetje fel op het onderwerp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')