abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:37:52 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31092036
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:30 schreef McCarthy het volgende:

[..]
Niet de meest diepgaande nee maar dat is de tv ook niet.

Zembla
Tegenlicht
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:38:42 #252
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092059
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

ik heb het al een paar keer gezegd: Zodra er redelijke alternatieven zijn mag de PO weg van mij. Zo is het voetbal op Talpa een mooi alternatief voor Studio Sport (naja, bijna dan). Zo zijn er genoeg quizen op de commercielen. Zo is ONM wat mij betreft geen must.

Maar voor andere programma's en informatie waarvan ik het wel heel belangrijk vind dat ze voor iedereen beschikbaar zijn is er geen goed alternatief, althans dat heb jij me nog niet kunnen geven, en zolang er geen alternatieven zijn heeft de PO wat mij betreft meer dan genoeg bestaansrecht.
een krant is prima beschikbaar, internet is erg laagdrempelig en RTL heeft ook nieuws. Wat wil je nog meer???
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:39:37 #253
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092080
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zembla
Tegenlicht
vanochtend was er tegenlicht. Nog nooit zoveel leugens en eenzijdige berichtgeving gezien (N Hertz)

NOVA is linkse propaganda.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:41:58 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31092131
NOVA is geen linkse propaganda, hoe kom je d'r bij. Wouke van Scherrenburg is zelfs prominent VVD-lid.

Ik had het trouwens over Zembla.

Wie is die Hertz nou?!?
pi_31092177
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:

[..]

een krant is prima beschikbaar, internet is erg laagdrempelig en RTL heeft ook nieuws. Wat wil je nog meer???
Volwaardige alternatieven, geen houtje-touwtje-halve-oplossingen.

En weer negeer je de helft van wat ik je te zeggen heb. Hulde . Je bent tenminste consequent in je inconsequent zijn

En ook ik hou het voor gezien in dit topic. Zodra ik een reactie van jou of iemand anders zie waarin wel inhoudelijk en met goede argumenten gereageerd wordt dan kom ik wel weer terug.

Of als er eindelijk eens iemand met een volwaardig alternatief komt, dat zou ik ook erg op prijs stellen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_31092188
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Sorry, maar internet hebben we natuurlijk niet.
pi_31092207

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 01-10-2005 21:01:29 (Reactie op eerdere verwijderde post) ]
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:45:06 #258
130955 Floripas
Blast from the past
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:45:24 #259
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092221
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:41 schreef Floripas het volgende:
NOVA is geen linkse propaganda, hoe kom je d'r bij. Wouke van Scherrenburg is zelfs prominent VVD-lid.

Ik had het trouwens over Zembla.

Wie is die Hertz nou?!?
weet je dat niet? dat is een wereldvebeteraarster die verkeerde oorzaken aanwijst voor de armoede in afrika (open JIJ er een s een topic over zou ik zeggen). Een linkse knol dus

ze is nog eens lelijk ook
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:45:53 #260
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092234
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Sorry, maar internet hebben we natuurlijk niet.
nee, TV en radio ook niet dus ijl niet zo.

Maar de spits is gratis

ik betwijfel trouwens of mevrouw naar cultuurprogrammas kijkt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:47:01 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31092254
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef McCarthy het volgende:

[..]

weet je dat niet? dat is een wereldvebeteraarster die verkeerde oorzaken aanwijst voor de armoede in afrika (open JIJ er een s een topic over zou ik zeggen). Een linkse knol dus

ze is nog eens lelijk ook
Mag ik eens een foto van je zien?

En welke verkeerde oorzaken mogen dat dan wel zijn?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:47:14 #262
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092259
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volwaardige alternatieven, geen houtje-touwtje-halve-oplossingen.
kijk daar ga je weer. Je wilt de PO en niks anders dan de PO,

Het kan trouwnes sowieso geen kwaad om je informatie van meerdere bronnen te halen dus niet alleen TV (HINT)
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:48:19 #263
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31092290

[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 01-10-2005 21:01:59 (Reactie op reactie op verwijderde post) ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:52:54 #264
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31092416
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef McCarthy het volgende:
(open JIJ er een s een topic over zou ik zeggen).
Gedaan]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:53:31 #265
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31092434
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:47 schreef McCarthy het volgende:

[..]

kijk daar ga je weer. Je wilt de PO en niks anders dan de PO,

Het kan trouwnes sowieso geen kwaad om je informatie van meerdere bronnen te halen dus niet alleen TV (HINT)
Mijn laatste poging om je te laten inzien wat een volwaardige alternatief is:

Als je in Eindhoven woont, maar je werkt in Groningen. Dan ga je met de auto naar je werk. Dan is een fiets een alternatief vervoermiddel, maar toch kan jij wel bedenken waarom het geen volwaardig alternatief is. Een helicopter is ook een alternatief, maar een beetje duur voor de meeste mensen, zeg maar.

En dan nu het voorbeeld van een volwaardig alternatief: de trein

en ter uwer informatie. ik denk dat ik hooguit 4 uur per week tv kijk. dus met die andere bronnen zit het wel snor

=edit= en TV is geen bron. TV is een medium. Dus elk TV-programma kan andere bronnen gebruiken. En je krant, radio of website kan weer wel dezelfde bron hebben als mijn TV

[ Bericht 4% gewijzigd door Sack_Blabbath op 01-10-2005 19:54:12 ]
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:11:50 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31121069
Belachelijk idee. De publieke omroep heeft veel meer kwaliteit dan de commerciële omroepen. Commerciële omroepen moeten altijd aan de kijkcijfers denken, en daarnaast moeten ze natuurlijk winst maken. Dat resulteert in ongelofelijke bagger, zoals Hart van Nederland of het RTL-nieuws. De publieke omroep levert tenminste kwaliteit, ongehinderd door de marktwerking.

Dat ze links zijn is de grootste onzin die ik heb gehoord, er is niets links aan. Eerder rechts en pro-amerikaans gekleurd, zou ik zeggen... het lijkt soms wel alsof ze hun nieuws letterlijk van CNN over nemen. Ondanks die rechtse nasmaak zijn ze alsnog ontzettend veel beter dan de commerciëlen!

Ik zie liever dat de commerciële troep wordt afgeschaft, en dat er dan een extra (publiek) filmkanaal bij komt.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_31121398
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef retteketet het volgende:
Belachelijk idee. De publieke omroep heeft veel meer kwaliteit dan de commerciële omroepen. Commerciële omroepen moeten altijd aan de kijkcijfers denken, en daarnaast moeten ze natuurlijk winst maken. Dat resulteert in ongelofelijke bagger, zoals Hart van Nederland of het RTL-nieuws. De publieke omroep levert tenminste kwaliteit, ongehinderd door de marktwerking.

Dat ze links zijn is de grootste onzin die ik heb gehoord, er is niets links aan. Eerder rechts en pro-amerikaans gekleurd, zou ik zeggen... het lijkt soms wel alsof ze hun nieuws letterlijk van CNN over nemen. Ondanks die rechtse nasmaak zijn ze alsnog ontzettend veel beter dan de commerciëlen!

Ik zie liever dat de commerciële troep wordt afgeschaft, en dat er dan een extra (publiek) filmkanaal bij komt.
Waarom is het RTL-nieuws bagger? En je geeft zelf al aan dat de PO niet neutraal is, iets wat ze wel horen na te strefen, en dat wordt ook nog eens gesponsord met belastinggeld
pi_31121469
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waarom is het RTL-nieuws bagger? En je geeft zelf al aan dat de PO niet neutraal is, iets wat ze wel horen na te strefen, en dat wordt ook nog eens gesponsord met belastinggeld
De PO hoort helemaal niet na te streven neutraal te zijn. Waarom zijn er anders omroepstichtingen bedacht?
pi_31121601
En vooral verenigingen.
pi_31121624
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
En vooral verenigingen.
Ook die
pi_31121736
En zelfs de NOS, die jij waarschijnlijk bedoelt heeft niet als doelstelling persé neutraal te zijn:
quote:
De NOS en haar missie
Het NOS-programmabedrijf wil, als onlosmakelijk onderdeel van de Publieke Omroep in Nederland, leidend zijn op het gebied van nieuws, sport en (inter-)nationale evenementen, op alle haar beschikbaar staande media, 24 uur per dag.
pi_31122113
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zelfs de NOS, die jij waarschijnlijk bedoelt heeft niet als doelstelling persé neutraal te zijn:
[..]
nog een goede reden om het af te schaffen
pi_31122167
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

nog een goede reden om het af te schaffen
Alsof de commerciëlen wél neutraal zijn...
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')