Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft zijn excuses in de dbk aangeboden over zijn gedoe met Tanja
pfffffff
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij is het wel een beetje gedaan in het BBhuis en ga een paar uurtjes liggen![]()
Trusten iedereen![]()
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Zat je weer te kutten met je telling![]()
Hij huilde over het halen van zn opdrachtquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Gelukkig voor jou ist pas 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Gelukkig is't nog maar 3 uurquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na 4 uur 's nachts lukt het nooit meer zo
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar waarom bood hij zijn excuses aan? Hij heeft het toch niet gezegd?
Awww, net als Menno dus diep onder de indruk van BB en net als Chantal doodsbang dat het spelletje BB acuut stopt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat hij daarna huilde?
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.quote:Ik denk dat iedereen onder de stress komt door dat kutwijf en de druk die BB uitoefend om haar in huis te houden.![]()
Misschien is de grap gewoon niet leukquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Nou, dat is tenminste de waarheidquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij bood zijn excuses aan dat hij zo 'naar' had gedaan tegen de vrouw die zij waarschijnlijk heel graag erin willen houden. (echt waar!)
Ik weet wel zeker dat Tanja stress heeft, anders had ze dat peukie niet te hoeven rokenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat zelfs Tanja een mens is en ook stress krijgt door alle dingen die ze om haar heen ziet en in het negatieve trekt.
Raar dat zelfs Tanja stress heeft zeg, jeetje, ze zouden haar moeten fileren, stress is het recht van iedereen behalve Tanja
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan is dit vanaf nu jouw "geheime" opdracht, ik zal het niemand vertellen![]()
Je hebt er een week of 2 voor![]()
Als Roel zich rot voelt over een opmerking mag die toch best wel zn excuses daarvoor aanbiedenquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Ah, okay.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:02 schreef BlaBlub het volgende:
Hij huilde over het halen van zn opdracht![]()
Precies! Ik wist ook niet wat ik hoorde. BB wimpelde hem ook meteen af en zei dat er niets aan de hand was. Wel een zeer vreemde reactie voor Roel, vind ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Echt waar?
Dezelfde Roel die beweerde hij zich door NIEMAND tegen liet houden om te zeggen wat hij denkt (toen Menno op het matje werd geroepen door BB)? En hij gaat nu zijn verontschuldigingen aanbieden? Hmmmmm.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |