quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops kan het nummer ff veranderd in 351?
Heb ook een ? toegevoegd aan je TT, om verwarring te voorkomen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops kan het nummer ff veranderd in 351?
Waarom, er zijn al zoveel Tanja-bash titels geweest, dit is eens iets anders...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou de titel gewijzigd kunnen worden in iets anders.
roel 36%quote:Op donderdag 29 september 2005 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel 38%
Ralph 31%
Lieske 31%
bel 0909-0302
De TV aanzettenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef riri het volgende:
het buffert hier voortdurend,wat kan ik daar nou aan doen?
Heb je misschien een datalimiet die je overschreden hebt. Dat had ik namelijk ook begin van de maand. En heb meteen mijn acoount veranderd naar één die geen datalimiet heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef riri het volgende:
het buffert hier voortdurend,wat kan ik daar nou aan doen?
Stop met janken over je kutstreams ontzettende kutmongool, koop een TV, kneusquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef riri het volgende:
de vier streams in het huis werken namelijk wel prima...zonder bufferen alleen de liveuitzending op de hoofdpagina van Talpa doet het heel slecht
Kan wel denk ik. Roel was al veilig, denk dat de mensen alleen maar voor Lieske en Ralph hebben gebeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef starcraft het volgende:
Wat een bull-shit, doorgestoken kaart. Dit kan echt niet zo ineens omslaan. BAH
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
lieske 38 % en heeft de meeste stemmen gekregen.
Zou de TT veranderd kunnen worden dank u wel
idioot!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stop met janken over je kutstreams ontzettende kutmongool, koop een TV, kneus![]()
Dat weet ik, heb je al 278 keer gezegdquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef riri het volgende:
idioot!!!!!
Ik heb het toevallig wel over de liveuitzending op de Talpasite en niet over de streams in het huis
Als de uitzending straks op internet doorgaat heb je er zelf ongetwijfeld ook last van
Ik noem je wel een idioot na je reaktie,een hele grote zelfsquote:Op donderdag 29 september 2005 21:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb je al 278 keer gezegd
En noem mij geen idioot, bij mij werkt die livestream prima![]()
Open maar een 'huil hier over je livestream' topic om daar verder te janken![]()
het verschil tussen Lieske en Ralph was ineens wel heel grootquote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel denk ik. Roel was al veilig, denk dat de mensen alleen maar voor Lieske en Ralph hebben gebeld.
Lieske heeft zelfs de meeste stemmen gehad. (38%quote:Op donderdag 29 september 2005 21:42 schreef BlaBlub het volgende:
*ff snel in de reclame post*
Jeeeeeej Lieske en Roel zijn nog int huis![]()
Ik ben er helemaal hyper van
Lieske zelfs nog boven Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft zelfs de meeste stemmen gehad.
Wat zei ik nou over een nieuw topic openen om verder te huilenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef riri het volgende:
Ik noem je wel een idioot na je reaktie,een hele grote zelfs
Ik heb heel de week al geprobeerd om je voor te bereiden, maar t blijft enorm spijtigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben weer thuis.... En het nieuws begint langzaam tot me door te dringen...
![]()
![]()
![]()
Aaah flugel....quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zelfde probleem hier en de link uit de OP werkt ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Hebben jullie internet live wel? Via gillesdesmit krijg ik geen beeld.
Ik zei ook dat hij nog gek is op Nathalie, maar werd hier ongeveer voor gek verklaard.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef BlaBlub het volgende:
O ja, wie riep er gister nou zo hard dat Ralph Nathalie niet meer leuk vond?
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
die indruk heb ik ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Er is gewoon geen homo.. Dit is om ze gek te maken
Doet het wel hier maar hapert een beetje. Eigenlijk een niet zo boeiend interview met Ralph.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier en de link uit de OP werkt ook niet.
Ik had het al wel gedacht hoor... Maar het is gewoon jammer....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aaah flugel....![]()
* CartWOman knuffelt flugel
Dank jequote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef BBscanner het volgende:
Alle Lieske fans gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Jammer voor Ralph maar ja het was een keuze tussen 3 toppers helaas!
rij ff naar Aalsmeer en doe een leuke boodschap in een tennis bal ook namens mijquote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het al wel gedacht hoor... Maar het is gewoon jammer....
Nu heb ik nog maar één doel.... Tanja bashen![]()
toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn![]()
Inderdaad, dat is echt een naaistreek van BBquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Trouwens ook onwijs lullig dat Roel die 10 duizend euro verstopt moet houden voor zn bewoners tot dat hij t huis verlaat, t kan dus nog makkelijk mislukken
Misschien is het toch waar, met BB weet je het nooitquote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat zei Bridget ook dat het een gerucht was niet dat het waar was
Denk niet dat dat nog gebeurt. Het is ook niet gezegd dat dit ook zou gebeuren. Vorige keer was een extra'tje omdat Rikkert de eerste was die het huis verliet, imo.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:03 schreef b0ng het volgende:
wanneer mag ralph iemand nomineren?
nee denk het niet is gewoon om te etterenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien is het toch waar, met BB weet je het nooit
Nee het is niet waar...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee je weet t nooit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het al wel gedacht hoor... Maar het is gewoon jammer....
Nu heb ik nog maar één doel.... Tanja bashen![]()
toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn![]()
Flugmeisjequote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee je weet t nooit.
Als Menno de homo niet is, ist Linda denk ik trouwens
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Trouwens ook onwijs lullig dat Roel die 10 duizend euro verstopt moet houden voor zn bewoners tot dat hij t huis verlaat, t kan dus nog makkelijk mislukken
24V wisselstroom, moeten ze weer gaan fietsen om dat ding aan de praat te krijgen, pindakaas als glijmiddelquote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef BlaBlub het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken.
Wat is die Tanja toch ook een klein kind
En hoe voel jij jezelf?quote:
Das eik wel een slim ideequote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenmaar ja, straks mag ie het dan niet meer terug hebben en krijgt de winnaar zijn 10.000
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Wanneer krijgt Roel dat geld eigenlijk?
Ik kijk de uitzending op tv, hoef je alleen maar de tv voor aan te zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
Ik denk dat het op den duur wel spannend had kunnen worden tussen die twee...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig mag roel blijvenWeet alleen nog steeds niet of ik niet liever lieske zag vertrekken. Ze ziet er leuk uit, maar ralph en nat hadden ook nog leuke beelden op kunnen leveren mischien.
Ik vind dat ook extreem lullig. Hij heeft er al moeite genoeg voor moeten doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.
Heel gemeen van BB.
Hahaha dat snapte ik al. Maar waneer krijgt hij het om te verbergen? Of heeft hij het al gekregen en heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.
Heel gemeen van BB.
Die wordt hier opgenomen, vriendje wil eindelijk wel eens voetbal zien, heeft zich lang genoeg opgeofferd yadayada blahblahquote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kijk de uitzending op tv, hoef je alleen maar de tv voor aan te zetten
Roel: "Ej, wreed, heb geld gekregen van BB om monopoly te spelen, maar dan moeten jullie het wel heel houden en niet stelen"quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das eik wel een slim ideeGewoon voor ieders oog verstoppen
Goeie vraag...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Wanneer krijgt Roel dat geld eigenlijk?
Ja daarom, ook om wat ze zeiden/deden toen hij weg moest.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het op den duur wel spannend had kunnen worden tussen die twee...
Gemiste kans....
Denk ook dat Chantal een grote kans hebber is. Wat ouder en nog geen man. Woont in Amsterdam (zegt natuurlijk niet zo veel).quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
en om ook nog een homogokje te wagen: het is denk ik Chantal
Ik hoop dat hij daar snel achterkomt, dat is um gegund.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Weet Ralph eigenlijk al dat hij eigenlijk de derde populairste bewoner was/is?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Woont in Amsterdam (zegt natuurlijk niet zo veel).
Hier doen ze (nooit) iets, hooguit 1 minuutquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef pinkplatinum het volgende:
De streams stotteren erg..
Tanja, Ingrid, Lieske...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef BlaBlub het volgende:
Volgende keer moet er dan maar een vrouwtje dr uit, Tanja of Ingrid a.u.b.
Denk ik ook, al weet je het nooit he.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Kinga het volgende:
Hallo, er is echt geen homo in dat huis.
Zal wel weer een flauw grapje van BB zijn om aandacht te trekken....
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hoe voel jij jezelf?
Kom ik je morgen bij Ralph voor de deur tegen zeker....
Menno heeft echt zo'n flikkerige prettyboy kop, kan idd homo zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Menno ziet er wel uit als zo'n Warmoestraat homo. Met die legerbroek enzo.
![]()
![]()
trut....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef kissa het volgende:
Maar het maakt toch eigenlijk geen ene flikkeruit wie er homo is?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
WTF is die echt?!?!?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
xs4all streams
Menno neemt Ingid even:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Die stream
Lieske had eruit gemoeten
Roel![]()
bedanktquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef teamlead het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
maar ze zijn net klaar
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Lieske nog meer stemmen dan Roel
Was een geintje van Menno en Ingrid voor als Linda binnen zou komenquote:
nopequote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
Precies...Tanja was zelf zo boos toen Lieske de rest op rantsoen zette. Ze nomineerde haar er zelfs voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
Achja, hebben ze in ieder geval weer even iets om over na te denken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Verdommequote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope
en op de stream constateert Menno net dat ie daar niet ontevreden over is
Nee, er is helemaal geen nominatieronden geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
Eeeejquote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
bedanktik kreeg net nog het BB logo mee
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
Ik ga er maar van uit dat ze daarom ook zo geinen tegen elkaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Deze werkt goed bij mij. http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.htmlquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Kutwijf mag hoor, lieverdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Tenzij er een voortijdig vertrek isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken weer iemand uit?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef teamlead het volgende:
"we hebben besloten om alle jongens naakt te laten rondlopen en degene die een stijve krijgt is de homo"
hoerquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Op de een of andere manier vindt Talpa dat stukje niet interessant. Het zat niet in de tv-uitzending, het werd door kijkers in de top 3 gezet voor de live-uitzending maar werd toen zeeeeer verkort vertoond. en nu was het er weer niet bij. Snap er niks van, meest toffe moment tot nu toe voor mij....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef BlaBlub het volgende:
Oja, ik vond t filmpje van Ralph maar matig hoorNog niet eens dat ie de plantjes onder de douche zette
Dat klopt zo enorm welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn mannetje dat Tanja steeds werd uitgefloten door het publiek...
Klopt dat
... asociale teringteef? crackhoer? zeug?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tenzij er een voortijdig vertrek is
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn mannetje dat Tanja steeds werd uitgefloten door het publiek...
Klopt dat
Jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Klopt dat
Ze is zichzelf, maar dat chagerijnige zijn hormonen zei ze.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Ja maar zelfs buiten dat stukje zaten er alleen maar stukjes bij van Ralph dat ie alleen ergens zat, terwijl die zat leuks met de groep heeft gedaan en genoeg leuke opmerkingen heeft gezegdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vindt Talpa dat stukje niet interessant. Het zat niet in de tv-uitzending, het werd door kijkers in de top 3 gezet voor de live-uitzending maar werd toen zeeeeer verkort vertoond. en nu was het er weer niet bij. Snap er niks van, meest toffe moment tot nu toe voor mij....![]()
Dat klopt zo enorm welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Klopt dat
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
... asociale teringteef? crackhoer? zeug?
*doorhalen wat niet van toepassing is
Waarschijnlijk wel, dan blijven er veel over voor de finale.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken weer iemand uit?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
... asociale teringteef? crackhoer? zeug?
*doorhalen wat niet van toepassing is
maar het laten mislukken van de weekopdracht is egoïsme en dat zit dan in haarquote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze is zichzelf, maar dat chagerijnige zijn hormonen zei ze.
Niet dat ze chagerijnig van zichzelf is.
Whehe Ralph zal ook wel denkenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
xs4all streams
Menno neemt Ingid even:
[afbeelding]
Ralph ziet Roel ¤ 10.000 verdienen:
[afbeelding]
Ja, zeker. Hij had veel toffere momenten ja. Was een heel vreemde compilatie. En weer de hele tijd dat dineetje erbij halen, stom.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja maar zelfs buiten dat stukje zaten er alleen maar stukjes bij van Ralph dat ie alleen ergens zat, terwijl die zat leuks met de groep heeft gedaan en genoeg leuke opmerkingen heeft gezegd
Nog een graadje hoger nu ze het publiek heeft gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze is zichzelf, maar dat chagerijnige zijn hormonen zei ze.
Niet dat ze chagerijnig van zichzelf is.
Bridget trok ook best een misselijk serieus gezicht, toen ze zei "ja Tanja, door jou is de weekopdracht mislukt".quote:Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt zo enorm wel
Bewoners MOETEN dat ook gewoon gehoord hebben omdat Bridget in gesprek was met Tanja. Of Bridget had haar vingers van de knop gehaald.
Ok, dweil me maar op.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Dus durft ze nu niet meer het huis uit.![]()
No matterquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef Speedski het volgende:
OMG ! ***** ARRFHHHH ...
Wat wordt het maal van gisterenavond en de gesprekken met Tanja, SUPERSLECHT in beeld gebracht. Nu lijkt het net alsof Roel de boeman is (okay .. hij zei het een en ander). Maar echt, Tanja was de duivel herself gisteren!
Mooi zo, deuren dichtspijkeren en nooit meer buitenlaten...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik pas hilarisch vinden! Tanja die niet eens meer weg wil hahahaha
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, ze kunnen vrijdag ingrediënten voor een feestje winnen hè? Worden dat dan rode uien en bosuien met pindakaas met nootjes of zo?
T'is maar goed dat ze in het boeren Noorden woont, daar zeggen ze niet wat ze denken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nog .. het is dat Ruud daarnet Tanja helemaal zwart maakte, maar uit de compilatie van BB van de vorige dag zie je toch maar weer dat Tanja echt het huis is wordt gehouden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
No matter
Het publiek weet nu ook dat Tanja een *#@&(&@# is, hoor het boegeroep nu nog![]()
In bbstream kun je bij de opties streamurls aanpassen en xs4all streams 23, 24, 25, 26 en voor de liveuitzendingen 27 invullenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:37 schreef Bully© het volgende:
ff offtopic: quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef bemeall het volgende:
Misschien voor mensen waar de stream wegvalt of niet werkt
De xs4all mirror : http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
die werkte het beste van allemaal, heeft iemand toevallig die streams alle 4 in een progje voor streams te kijken met die streams?????
Hij maakt ze zelfs, ze zijn alleen niet grappigquote:Op donderdag 29 september 2005 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik erger me steeds meer aan Ruud de Wildt trouwens. Hij wil constant grapjes maken.
Versatel streams zijn ook best redelijk okquote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef bemeall het volgende:
[..]
In bbstream kun je bij de opties streamurls aanpassen en xs4all streams 23, 24, 25, 26 en voor de liveuitzendingen 27 invullen
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef bemeall het volgende:
[..]
In bbstream kun je bij de opties streamurls aanpassen en xs4all streams 23, 24, 25, 26 en voor de liveuitzendingen 27 invullen
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Het kippengekakel zal nóg erger worden nu.... Er zijn nog maar vier kerels over....
Deze is wel goed 4 x stream van XS4 allquote:Op donderdag 29 september 2005 22:37 schreef Bully© het volgende:
ff offtopic: quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef bemeall het volgende:
Misschien voor mensen waar de stream wegvalt of niet werkt
De xs4all mirror : http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
die werkte het beste van allemaal, heeft iemand toevallig die streams alle 4 in een progje voor streams te kijken met die streams?????
Nee, Joost is nog aan het fietsenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Joost is homo?!
Tanja heeft al gezegd dat ze opnieuw op Lieske gaat stemmen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat er straks wat meer op de andere vrouwen wordt gestemd.
streams zijn altijd slecht op donderdag.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Versatel streams zijn ook best redelijk ok
De Garnierstreams wél jaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
streams zijn altijd slecht op donderdag.
Vooral na de live uitzending dan is er een echte hoge piek.
Het laatste feest op zaterdag zag je ook dat er meer mensen kijken dan normaal.
Tijdens de *tantra sex overhoor actie* liet Menno zijn sm homo kant zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
Menno kreeg wel een rode kop.
Of de regie paste de kleurinstellingen bewust aan waardoor het zo leekquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef schatje het volgende:
Menno kreeg wel een rode kop.
ff opnieuw laten tunen dan... bij rob moeten toch alle lampen en bellen tegelijk aanspringen...quote:
Ja, in de internetuitzending zei hij van wel, nadat een collega op de tribune was geraadpleegd of hij dienst heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Zou Ralph trouwens morgen al weer aan het werk gaan?
Als er morgen een restaurant in Den Haag in de fik staat weten jullie genoeg dus
Maakt niet uit, de kans dat lieske naar huis moet is klein.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Tanja heeft al gezegd dat ze opnieuw op Lieske gaat stemmen.
Ik schiet spontaan in de rooie vlekken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijke discussies terwijl het maar een gerucht wasquote:Op donderdag 29 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Grappig dat de bewoners denken dat er echt iemand homo is in het huis
Ik neem aan dat die informatie ws. wel waar zou zijn maar ze zoeken het teveel bij de mannen denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Grappig dat de bewoners denken dat er echt iemand homo is in het huis
ach, gaydars werken soms bar slechtquote:
Hehehe... Tis dat ik niet in de buurt van Den Haag woon anders wilde ik wel even komen helpenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Zou Ralph trouwens morgen al weer aan het werk gaan?
Als er morgen een restaurant in Den Haag in de fik staat weten jullie genoeg dus
Precies.. en ze doen hier op fok gewoon keihard meequote:Op donderdag 29 september 2005 22:48 schreef bemeall het volgende:
[..]
Heerlijke discussies terwijl het maar een gerucht was
Ik vermoed dat hij nog prima werkt hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 22:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
ff opnieuw laten tunen dan... bij rob moeten toch alle lampen en bellen tegelijk aanspringen...
Ja, het zal mij niks verbazen. Ik denk dat het wel zo is dus we zullen zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies.. en ze doen hier op fok gewoon keihard mee
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:38 schreef -Delta- het volgende:
T'is maar goed dat ze in het boeren Noorden woont, daar zeggen ze niet wat ze denken.
Vertoont ze d'r kop in de Randstad, dan wordt ze vierkant uitgekotst als ze naar de bakker gaat.![]()
GMTAquote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
[...]al denk ik dat chantal wel de pot kan zijn!
Ik ook ieder jaar met vrouw en kids, echt dagje uit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef newsman het volgende:
Rob vertelde toch in het begin dat die ieder jaar naar Gay parade ging.
Schat eerder in dat Menno homofoob isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk ook dat Menno homo/bie is...
sommige bewoners hebben ook al de optie geopperd dat misschien niemand een homo isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik kom nóóit in Den Haag. Maar morgen heb ik er toevallig een teamuitje...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Hehehe... Tis dat ik niet in de buurt van Den Haag woon anders wilde ik wel even komen helpen
die draagt Ingrid al wekenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Loedertje het volgende:
En over 48 uur draagt iemand plotseling...een roze armbandje ....lalala
Het is wel lachen, dat iedereen denkt dat er één in zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja nu twijfel ik dus ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gerucht wil niet zeg dat het zo is. Maar zeker ook niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef stil het volgende:
Brigitte zei toch dat het maar een gerucht was.
Dus geen homo in het huis.
Optimistquote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kom nóóit in Den Haag. Maar morgen heb ik er toevallig een teamuitje...
Eerst vliegeren op strand Scheveningen en vervolgens Steppen door de stad, 's avonds 'the Lion King'... We gaan half Den Haag door dus. Ik móet 'm haast wel tegenkomen.....
Het schijnt ook hier nog niet door te dringenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:51 schreef stil het volgende:
Brigitte zei toch dat het maar een gerucht was.
Dus geen homo in het huis.
er is geen homo is een (flauw) grapje zo een dooddoener net als dat opa oma verhaal wat ze nooit verder verteld hebben aan de bewonersquote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja nu twijfel ik dus ook.
Dóor alle geruchten doen ze dit expres, bedoel je dat? Om een statement te maken?
Elinequote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft iemand trouwens caps gemaakt van Dido's zusje?![]()
(Hoe heette ze ook alweer?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |