quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het al wel gedacht hoor... Maar het is gewoon jammer....
Nu heb ik nog maar één doel.... Tanja bashen![]()
toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn![]()
Flugmeisjequote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben weer thuis.... En het nieuws begint langzaam tot me door te dringen...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee je weet t nooit.
Als Menno de homo niet is, ist Linda denk ik trouwens
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Trouwens ook onwijs lullig dat Roel die 10 duizend euro verstopt moet houden voor zn bewoners tot dat hij t huis verlaat, t kan dus nog makkelijk mislukken
24V wisselstroom, moeten ze weer gaan fietsen om dat ding aan de praat te krijgen, pindakaas als glijmiddelquote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef BlaBlub het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken.
Wat is die Tanja toch ook een klein kind
En hoe voel jij jezelf?quote:
Das eik wel een slim ideequote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenmaar ja, straks mag ie het dan niet meer terug hebben en krijgt de winnaar zijn 10.000
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Wanneer krijgt Roel dat geld eigenlijk?
Ik kijk de uitzending op tv, hoef je alleen maar de tv voor aan te zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |