quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het al wel gedacht hoor... Maar het is gewoon jammer....
Nu heb ik nog maar één doel.... Tanja bashen![]()
toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn![]()
Flugmeisjequote:Op donderdag 29 september 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben weer thuis.... En het nieuws begint langzaam tot me door te dringen...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee je weet t nooit.
Als Menno de homo niet is, ist Linda denk ik trouwens
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef BlaBlub het volgende:
Trouwens ook onwijs lullig dat Roel die 10 duizend euro verstopt moet houden voor zn bewoners tot dat hij t huis verlaat, t kan dus nog makkelijk mislukken
24V wisselstroom, moeten ze weer gaan fietsen om dat ding aan de praat te krijgen, pindakaas als glijmiddelquote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef BlaBlub het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken.
Wat is die Tanja toch ook een klein kind
En hoe voel jij jezelf?quote:
Das eik wel een slim ideequote:Op donderdag 29 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een KUTstreek. Mijn vriend riep direct: gewoon in die glazen zuil met geld flikkeren, niemand die dat telt en ik neem aan dat hij het daarna toch gewoon mag houdenmaar ja, straks mag ie het dan niet meer terug hebben en krijgt de winnaar zijn 10.000
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Wanneer krijgt Roel dat geld eigenlijk?
Ik kijk de uitzending op tv, hoef je alleen maar de tv voor aan te zettenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan op geen enkele manier een livestream openen. Kan iemand even vertellen wat daar gebeurd?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Over 48 uur haalt Rob z'n Anusbeen uit z'n koffer.![]()
Ik denk dat het op den duur wel spannend had kunnen worden tussen die twee...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig mag roel blijvenWeet alleen nog steeds niet of ik niet liever lieske zag vertrekken. Ze ziet er leuk uit, maar ralph en nat hadden ook nog leuke beelden op kunnen leveren mischien.
Ik vind dat ook extreem lullig. Hij heeft er al moeite genoeg voor moeten doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.
Heel gemeen van BB.
Hahaha dat snapte ik al. Maar waneer krijgt hij het om te verbergen? Of heeft hij het al gekregen en heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij het tot het einde verborgen weet te houden.
Heel gemeen van BB.
Die wordt hier opgenomen, vriendje wil eindelijk wel eens voetbal zien, heeft zich lang genoeg opgeofferd yadayada blahblahquote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef BlaBlub het volgende:
Ik kijk de uitzending op tv, hoef je alleen maar de tv voor aan te zetten
Roel: "Ej, wreed, heb geld gekregen van BB om monopoly te spelen, maar dan moeten jullie het wel heel houden en niet stelen"quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das eik wel een slim ideeGewoon voor ieders oog verstoppen
Goeie vraag...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Wanneer krijgt Roel dat geld eigenlijk?
Ja daarom, ook om wat ze zeiden/deden toen hij weg moest.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het op den duur wel spannend had kunnen worden tussen die twee...
Gemiste kans....
Denk ook dat Chantal een grote kans hebber is. Wat ouder en nog geen man. Woont in Amsterdam (zegt natuurlijk niet zo veel).quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef Isabeau het volgende:
en om ook nog een homogokje te wagen: het is denk ik Chantal
Ik hoop dat hij daar snel achterkomt, dat is um gegund.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Weet Ralph eigenlijk al dat hij eigenlijk de derde populairste bewoner was/is?
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Woont in Amsterdam (zegt natuurlijk niet zo veel).
Hier doen ze (nooit) iets, hooguit 1 minuutquote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef pinkplatinum het volgende:
De streams stotteren erg..
Tanja, Ingrid, Lieske...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef BlaBlub het volgende:
Volgende keer moet er dan maar een vrouwtje dr uit, Tanja of Ingrid a.u.b.
Denk ik ook, al weet je het nooit he.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Kinga het volgende:
Hallo, er is echt geen homo in dat huis.
Zal wel weer een flauw grapje van BB zijn om aandacht te trekken....
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hoe voel jij jezelf?
Kom ik je morgen bij Ralph voor de deur tegen zeker....
Menno heeft echt zo'n flikkerige prettyboy kop, kan idd homo zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Menno ziet er wel uit als zo'n Warmoestraat homo. Met die legerbroek enzo.
![]()
![]()
trut....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef kissa het volgende:
Maar het maakt toch eigenlijk geen ene flikkeruit wie er homo is?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
WTF is die echt?!?!?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
xs4all streams
Menno neemt Ingid even:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Die stream
Lieske had eruit gemoeten
Roel![]()
bedanktquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef teamlead het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
maar ze zijn net klaar
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Lieske nog meer stemmen dan Roel
Was een geintje van Menno en Ingrid voor als Linda binnen zou komenquote:
nopequote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
Precies...Tanja was zelf zo boos toen Lieske de rest op rantsoen zette. Ze nomineerde haar er zelfs voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
Achja, hebben ze in ieder geval weer even iets om over na te denken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Verdommequote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope
en op de stream constateert Menno net dat ie daar niet ontevreden over is
Nee, er is helemaal geen nominatieronden geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
Eeeejquote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
bedanktik kreeg net nog het BB logo mee
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
Ik ga er maar van uit dat ze daarom ook zo geinen tegen elkaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Deze werkt goed bij mij. http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.htmlquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Kutwijf mag hoor, lieverdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Tenzij er een voortijdig vertrek isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken weer iemand uit?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef teamlead het volgende:
"we hebben besloten om alle jongens naakt te laten rondlopen en degene die een stijve krijgt is de homo"
hoerquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Op de een of andere manier vindt Talpa dat stukje niet interessant. Het zat niet in de tv-uitzending, het werd door kijkers in de top 3 gezet voor de live-uitzending maar werd toen zeeeeer verkort vertoond. en nu was het er weer niet bij. Snap er niks van, meest toffe moment tot nu toe voor mij....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef BlaBlub het volgende:
Oja, ik vond t filmpje van Ralph maar matig hoorNog niet eens dat ie de plantjes onder de douche zette
Dat klopt zo enorm welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn mannetje dat Tanja steeds werd uitgefloten door het publiek...
Klopt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |