Precies...Tanja was zelf zo boos toen Lieske de rest op rantsoen zette. Ze nomineerde haar er zelfs voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
Achja, hebben ze in ieder geval weer even iets om over na te denken.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Verdommequote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope
en op de stream constateert Menno net dat ie daar niet ontevreden over is
Nee, er is helemaal geen nominatieronden geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
Eeeejquote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
bedanktik kreeg net nog het BB logo mee
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
Ik ga er maar van uit dat ze daarom ook zo geinen tegen elkaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...
Deze werkt goed bij mij. http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.htmlquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
Gelijk heeft iequote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Kutwijf mag hoor, lieverdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Tenzij er een voortijdig vertrek isquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaat er nu pas over 2 weken weer iemand uit?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef teamlead het volgende:
"we hebben besloten om alle jongens naakt te laten rondlopen en degene die een stijve krijgt is de homo"
hoerquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het meest bizare vind in dat de moeder van Tanja zei dat ze zo is...dus het heeft niets met hormonen te maken Tanja is gewoon een ....
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
Roel denkt dus dat Menno de homo is
Op de een of andere manier vindt Talpa dat stukje niet interessant. Het zat niet in de tv-uitzending, het werd door kijkers in de top 3 gezet voor de live-uitzending maar werd toen zeeeeer verkort vertoond. en nu was het er weer niet bij. Snap er niks van, meest toffe moment tot nu toe voor mij....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef BlaBlub het volgende:
Oja, ik vond t filmpje van Ralph maar matig hoorNog niet eens dat ie de plantjes onder de douche zette
Dat klopt zo enorm welquote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn mannetje dat Tanja steeds werd uitgefloten door het publiek...
Klopt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |