Tanja, Ingrid, Lieske...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:20 schreef BlaBlub het volgende:
Volgende keer moet er dan maar een vrouwtje dr uit, Tanja of Ingrid a.u.b.
Denk ik ook, al weet je het nooit he.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef Kinga het volgende:
Hallo, er is echt geen homo in dat huis.
Zal wel weer een flauw grapje van BB zijn om aandacht te trekken....
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zienquote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En hoe voel jij jezelf?
Kom ik je morgen bij Ralph voor de deur tegen zeker....
Menno heeft echt zo'n flikkerige prettyboy kop, kan idd homo zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef schatje het volgende:
Menno ziet er wel uit als zo'n Warmoestraat homo. Met die legerbroek enzo.
![]()
![]()
trut....quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah, kan je beter effe naar mij toe komen, denk ik zo, wil je hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht ook al dat we het tjdperk van homohilariteit in Nederland wel hadden gehad...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef kissa het volgende:
Maar het maakt toch eigenlijk geen ene flikkeruit wie er homo is?
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Weet je waar ik nog steeds megaverontwaardigd over ben? Dat nota bene Tanja die niet op rantsoen zit ervoor zorgt dat de rèst allemaal nog een week op rantsoen zit. Ik vind dat zo gigantisch unfairMaar goed...niets aan te doen.
en heeft niemand dan gvd een linkje voor mij die het doet naar de liveuitzending??
WTF is die echt?!?!?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
xs4all streams
Menno neemt Ingid even:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:19 schreef clauwheee het volgende:
Die stream
Lieske had eruit gemoeten
Roel![]()
bedanktquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef teamlead het volgende:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
maar ze zijn net klaar
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Lieske nog meer stemmen dan Roel
Was een geintje van Menno en Ingrid voor als Linda binnen zou komenquote:
nopequote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef whitef0x het volgende:
Heeft Ralph nu iemand mogen nomineren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |