quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops kan het nummer ff veranderd in 351?
Heb ook een ? toegevoegd aan je TT, om verwarring te voorkomen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
oooops kan het nummer ff veranderd in 351?
Waarom, er zijn al zoveel Tanja-bash titels geweest, dit is eens iets anders...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou de titel gewijzigd kunnen worden in iets anders.
roel 36%quote:Op donderdag 29 september 2005 20:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Roel 38%
Ralph 31%
Lieske 31%
bel 0909-0302
De TV aanzettenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef riri het volgende:
het buffert hier voortdurend,wat kan ik daar nou aan doen?
Heb je misschien een datalimiet die je overschreden hebt. Dat had ik namelijk ook begin van de maand. En heb meteen mijn acoount veranderd naar één die geen datalimiet heeft.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:15 schreef riri het volgende:
het buffert hier voortdurend,wat kan ik daar nou aan doen?
Stop met janken over je kutstreams ontzettende kutmongool, koop een TV, kneusquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef riri het volgende:
de vier streams in het huis werken namelijk wel prima...zonder bufferen alleen de liveuitzending op de hoofdpagina van Talpa doet het heel slecht
Kan wel denk ik. Roel was al veilig, denk dat de mensen alleen maar voor Lieske en Ralph hebben gebeld.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef starcraft het volgende:
Wat een bull-shit, doorgestoken kaart. Dit kan echt niet zo ineens omslaan. BAH
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
lieske 38 % en heeft de meeste stemmen gekregen.
Zou de TT veranderd kunnen worden dank u wel
idioot!!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Stop met janken over je kutstreams ontzettende kutmongool, koop een TV, kneus![]()
Dat weet ik, heb je al 278 keer gezegdquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef riri het volgende:
idioot!!!!!
Ik heb het toevallig wel over de liveuitzending op de Talpasite en niet over de streams in het huis
Als de uitzending straks op internet doorgaat heb je er zelf ongetwijfeld ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |