-----quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er al een op het oogDegene van foto 2
Jag weet wel wie ik dan bedoel
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:19 schreef MaRySe het volgende:
al mijn vrienden hebben in eens een leven
met elkaar
zonder mij
Ik ben weer vrijgezel, zullen wij samen dan een leven opbouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriendjeding of zo had ik besloten
Okee. Dan kan ik het ook eens halenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zoetig
Niet enorm lang
Beetje een aparte nasmaak, niet te omschrijven maar niet vies
Hijs wel okquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Okee. Dan kan ik het ook eens halen.
Idd, kusjes van MaRySequote:
Ben even je fotoboek aan 't checken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
-----
[..]
[..]
Ik ben weer vrijgezel, zullen wij samen dan een leven opbouwen
Fotoboek heb je niet veel aan vrees ikquote:Op donderdag 29 september 2005 15:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ben even je fotoboek aan 't checken.
Nee ik had heel leuk gedroomd vanacht!!!
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasquote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fotoboek heb je niet veel aan vrees ikMSN meer
Ow over wie ?
Over mijquote:Op donderdag 29 september 2005 15:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ben even je fotoboek aan 't checken.
Nee ik had heel leuk gedroomd vanacht!!!
Owquote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasen 't was keigezellig.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon jouw vorige topic gequote
Toch niet die ene waar je het gister over het hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasen 't was keigezellig.
Die ene 16-jarige die op jou was?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er al een op het oogDegene van foto 2
Jag weet wel wie ik dan bedoel
![]()
Ja kom gek, ik heb er ook een hoorquote:
Heejquote:
Ik had de TT verzonnenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...![]()
Jezelf een naamtopic geven...
Dat had ik al verbeterd in de wikiquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef MaRySe het volgende:
welke lul heeft er nu weer maryse.pif van gemaakt
pass me fv een foto en wat Dtails danquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
HeejIk was maryse aan het versieren
En ik ben zielig dus ik mag voor
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pass me fv een foto en wat Dtails dan
Get in linequote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
nee hoor want die heb ik er net ingedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat had ik al verbeterd in de wiki
Vandaar
Ik zei daarstraks al toen ze dit vertelde, dan zal ik maar weer achter Melinda aangaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...![]()
Jezelf een naamtopic geven...
Naja de meeste avaters wel, en als je die van mij er nog bij zet ben je helemaal geweldigquote:Op donderdag 29 september 2005 15:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee hoor want die heb ik er net ingedaan
Sta ik alquote:
Ik was eerderquote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sta ik alen ik sta vooraan zie ik
quote:
neequote:Op donderdag 29 september 2005 15:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Die ene 16-jarige die op jou was?
IMja, hangt wel van de persoon af hequote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef MaRySe het volgende:
wie heeft er hier een relatie langer dank 3 maanden?
Niemand right
Jij heb mijn foto's al.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef MaRySe het volgende:
Niemand right
en worden die foto's nog gepasst of hoe zit dat?
Doei!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:46 schreef MaRySe het volgende:
oh nou dan zeg ik ook maar gedag
doei
AddMissions Amsterdam.quote:
Een bedrijf dat websites onderhoudt/maakt. Ik zou dan sites als londen.nl, parijs.nl, kopenhagen.nl, newyork.nl enzo gaan beheren.quote:
Okeej jij mag haar vandaag en morgen hebben, dat neem ik haar in het weekendquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voeg me toe op msn en ik kijk of ik foto's hebquote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef MaRySe het volgende:
Niemand right
En ik danquote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Okeej jij mag haar vandaag en morgen hebben, dat neem ik haar in het weekend![]()
![]()
Mijn record is 3,5 jaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef MaRySe het volgende:
Niemand right
Neequote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Okeej jij mag haar vandaag en morgen hebben, dat neem ik haar in het weekend![]()
![]()
Voeg me dan toe op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
als damook nou eerst foto's stuurt praten we verder.
Je negeert me op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef MaRySe het volgende:
als damook nou eerst foto's stuurt praten we verder.
Hoe lang is jouw record?quote:
Met wat ben je klaar vakkenvullen of school ?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
YEESSSS, ik ben klaar, ik kan nu naar huis![]()
quote:
quote:[15:33:08] Bryan: hey
[15:33:26] * Maryse is nu Offline
quote:[15:57:02] Bryan: heyhey
ben je daaaar?
[16:02:36] Bryan: ja
[16:02:37] Bryan: ik zeg
[16:02:44] Bryan: toch
[16:02:47] Bryan: wat
[16:02:55] Bryan: of niet?
Nu niet natuurlijk.quote:
Nu ik, nu ikquote:
Jij bent het eerste meisje dat níet op oudere jongens valtquote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef MaRySe het volgende:
Komt niet aan?
23 gewoonomg !
ik zoek ventjes van 16
Meiden behoren op oudere mannen te vallenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef MaRySe het volgende:
Komt niet aan?
23 gewoonomg !
ik zoek ventjes van 16
jammer hequote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij bent het eerste meisje dat níet op oudere jongens valt
Meteen hapt iequote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Nu ik, nu ik
Ik ben jonger als jij, maar ouder als je broertje, dus ik val nog binnen de doelgroep
edit: mentaal gezien ben ik 16
Iddquote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij bent het eerste meisje dat níet op oudere jongens valt
Serieus ? Ook nog nooit tegen gekomen een meisje dat op jongere jongens valt, hoe oud ben jij eigenlijk ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef MaRySe het volgende:
Komt niet aan?
23 gewoonomg !
ik zoek ventjes van 16
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meiden behoren op oudere mannen te vallenOf ben je bang dat die teveel ervaring hebben
Wat lach je nouquote:
Ja jongens met *ervaring* zijn stomquote:Op donderdag 29 september 2005 16:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meiden behoren op oudere mannen te vallenOf ben je bang dat die teveel ervaring hebben
Ik moest nog even wat dingen regelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat lach je nouEn moest jij niet naar het postkantoor
En wat doen onervaren jongetjes dan ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens met *ervaring* zijn stom
die gaan meteen aan je friemelen en zo
Hand in hand lopenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En wat doen onervaren jongetjes dan ?
Die kijken toe hoe Maryse gaat friemelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En wat doen onervaren jongetjes dan ?
friemelen is niet leukquote:Op donderdag 29 september 2005 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die kijken toe hoe Maryse gaat friemelen.![]()
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens met *ervaring* zijn stom
die gaan meteen aan je friemelen en zo
Jajaquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moest nog even wat dingen regelen.![]()
quote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorKijken hoever je kunt gaan en daar stoppen
(ik iig wel
)
Friemelen doe je toch pas als je een date hebt, lijkt me sterk dat je dan nietsvermoedend bentquote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
friemelen is niet leuk
iig niet als je nietsvermoedend ergens zit of zo
Dat deed ik vanmiddag ook nogquote:
Nouquote:Op donderdag 29 september 2005 16:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Friemelen doe je toch pas als je een date hebt, lijkt me sterk dat je dan nietsvermoedend bent
Dat zou ik dan weer nooit doenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou
Ik ken kei veel jongens die ik dan niet eens ken en die dan denken van HA friemelen !
En wat doe jij dan als je een vriendje hebt behalve hand in hand lopen?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
friemelen is niet leuk
iig niet als je nietsvermoedend ergens zit of zo
Ik heb alleen maar geld uitgegeven vanmiddagquote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh en ik droomde dat ik een cadeau kreeg dat was het leukste gedeelte
ik bedoel dat je naast iemand zit in gesprek en dan in eensquote:
ik had t niet over vriendjes maar jongens in t algemeenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat doe jij dan als je een vriendje hebt behalve hand in hand lopen?
dat zeg ikquote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik bedoel dat je naast iemand zit in gesprek en dan in eens
haal die hand onder mn shirtje vandaan
Ja ok leuk maar beantwoord nou de vraag even.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik had t niet over vriendjes maar jongens in t algemeen
Dat hoeft toch niet altijd gelijk?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorKijken hoever je kunt gaan en daar stoppen
(ik iig wel
)
Nou gewoon. Nuecken.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja ok leuk maar beantwoord nou de vraag even.
Geloof ik geen drol van.quote:
En waarom niet?quote:Nee ik doe niet aan vriendjes.
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij al geneukt hebt.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij al geneukt hebt.![]()
Kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet altijd gelijk?
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ik me niet kan voorstellen dat jij al geneukt hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben niet zo'n friemelaar , want ik weet de weg wel te vinden.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:29 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat wil je je gewoon niet voorstellen
Freak.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef MaRySe het volgende:
Nee ok ik heb het syndroom van mayer-rokutansky-kuster
Wat is er ? Ik zeg alleen maar dat Jag je liever als maagd zietquote:
wasda?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef MaRySe het volgende:
Nee ok ik heb het syndroom van mayer-rokutansky-kuster
Ik wil wel julliequote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
MaRySe wil je bij de groupie's van mijn band ?
We zijn bezig met een carnavals hit
Het heet : Bie Sebi op du bank.
Gaat een hit worden en dan maken we ook de Nederlandse versie
Dan doen de groupie's ookquote:
Ik heb ook ooit 2 hits geschreven.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
MaRySe wil je bij de groupie's van mijn band ?
We zijn bezig met een carnavals hit
Het heet : Bie Sebi op du bank.
Gaat een hit worden en dan maken we ook de Nederlandse versie
Ik ben nog jongquote:Op donderdag 29 september 2005 16:38 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit 2 hits geschreven.
- Ik ben invalide en dus lui
- Hei ho hee, de bami komt omhoog.
Heb je al gevraagdquote:Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef brainster het volgende:
Zeg nu iedereen iets van Maryse wil,
Maryse wil je trouwen ofzo?
Ik ben drummer.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben nog jongdus komt goed voor mij uit nu
En dan optreden natuurlijk !
Daar heeft ze geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:41 schreef brainster het volgende:
Zeg nu iedereen iets van Maryse wil,
Maryse wil je trouwen ofzo?
eet smakelijk ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heeft ze geen tijd voor.
Ze wordt groupie van de band...
MaRySe pas me maar je tel nummerstraks ofzo dan wordt het geregeld
Ik ben eten ?
je vergat erbij te zetten:quote:Op donderdag 29 september 2005 16:35 schreef MaRySe het volgende:
Fwnk zegt:
trouwens, je moet wel ontmaagd zijn anders wens ik niet met je te praten
Fwnk zegt:
Maryse zegt:
oh
Doeiquote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef MaRySe het volgende:
nee want dat was niet zo.
ik ben even weg
tot bubbelz !
die stond gister er toch ook al inquote:Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Check dit
http://groups.msn.com/meldjebijmijaan/beheerder.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=9
Tot sinasquote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef MaRySe het volgende:
nee want dat was niet zo.
ik ben even weg
tot bubbelz !
Ja weet ik, maar ik vind het plaatje zo sjiek dat ik het nog eens moest postenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:48 schreef M3rcury het volgende:
[..]
die stond gister er toch ook al in![]()
val je op zulk soort mensenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vind het plaatje zo sjiek dat ik het nog eens moest posten
Het is toch anders een verdomd lekker wijf !quote:
Lat0rquote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben werken, hopelijk worden wat mensen boos want dat vind ik leuk, tot straks allemaal !
Ok..quote:Op donderdag 29 september 2005 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben werken, hopelijk worden wat mensen boos want dat vind ik leuk, tot straks allemaal !
nou is iedereen opgetyfdquote:Op donderdag 29 september 2005 16:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ok..
Godver, tyf nou eens op man
![]()
Oww...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ieder meisje is populair in pub
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef M3rcury het volgende:
Maarja.. ik moet etenauf wiedersnitschel
ofzow
Gaat nog best goed ookquote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gadver, veeg je scherm eens even snel af
smakelijk enzoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef M3rcury het volgende:
Maarja.. ik moet etenauf wiedersnitschel
ofzow
Nee bij een vriendin van ingridquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:19 schreef MaRySe het volgende:
kud heb me compjoeter verneukt
Doe je snelquote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
sorryk ben nu weer terug trouwens
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
bah.. ik haat die mensen die jóu op msn toevoegen en dan 3 dagen later vragen: wie ben jij?![]()
![]()
![]()
![]()
wat werk je?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jaah..ik moet zo werken en wou nog ff FoK!en
![]()
Meteen verwijderenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
bah.. ik haat die mensen die jóu op msn toevoegen en dan 3 dagen later vragen: wie ben jij?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik block ze meestal alleen en als ik me verveel en er is bijna niemand online ga ik hen lastigvallenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Meteen verwijderen![]()
Ik haat mensen die mij toevoegen en dan vragen waarom ik ze heb toegevoegt![]()
dies ook wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik block ze meestal alleen en als ik me verveel en er is bijna niemand online ga ik hen lastigvallen![]()
even je vormgeving weer aanpasen ?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef MaRySe het volgende:
godver vet kud ik kan dr feen zaak meer van lezen!!!!!!!!!
ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
dies ook wel goedmag ik dan meehelpen
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar ik heb je niet in mijn msn![]()
*stile hint*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er geen gebruiksaanwijzing ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet eten koken wat moet ik maken
Heb 10 soorten pasta maar hoe maak je de sauz zonder gehakt
gewoon in een koekenpan leggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MaRySe het volgende:
Hoe maak ik nou weer braadworst
ik haat het als mn mama zegt ja kook maar en ik kan het geen eens
Afhalen bij de chinees... diepvries voer... of gewoon soep.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MaRySe het volgende:
Hoe maak ik nou weer braadworst
ik haat het als mn mama zegt ja kook maar en ik kan het geen eens
leer het me danquote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. wie kan er nou weer geen braadworst maken.
gewoon in de pan pleuren met wat boter erbij en dan wachten tot hij gaar is.
(kheb een hekel aan mensen die niet kunnen koken)
Gewoon van alles het gemiddelde pakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef MaRySe het volgende:
omg ben aardappels aan t koken
staat er een recept voor oude en nieuwe aardappels
huh
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon van alles het gemiddelde pakken.
Staat er oud: 10min, nieuw: 8 min... dan doe je dus 9 minuten.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
aardappels koken moet je ongeveer 17 minuten laten koken. gewoon in prikken met een vork als je denkt dat ze goed zijn. zijn ze nog keihard zijn ze niet goed als ze helemaal uit elkaar vallen zijn ze te gaar.
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol waterquote:Op donderdag 29 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
aardappels koken moet je ongeveer 17 minuten laten koken. gewoon in prikken met een vork als je denkt dat ze goed zijn. zijn ze nog keihard zijn ze niet goed als ze helemaal uit elkaar vallen zijn ze te gaar.
Bakken in water.... rrrrrightquote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol water
maar kijk sauzijcen moet je in water bakken
braadworst ook ?
Maryse... mijn moeder is kok... als je nou is een weekendje hier komt logeren, dan leer je al de kneepjes van het vak.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol water
maar kijk sauzijcen moet je in water bakken
braadworst ook ?
ik ben al sinds kwart voor bezigquote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
koken duurt ongeveer een half uur en dan heb je een volwaardige maaltijd op tafel (niets bijzonders ofzo)
men je doet egt iets fout.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ik ben al sinds kwart voor bezig
wens hem beterschap.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:29 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga effe naar me opa, die ligt in het ziekenhuis
Tot vanaaf
perfect jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
hoihoihoi,
wat blijft Thomas toch een zalige naam. Kom je toevallige ook nog eens uit het geweldige bouwjaar 1988??
he, ben jij nieuwquote:
gelukkig je hebt een andere geboortedatum dan mij.quote:
Nou ik ben redelijk nieuwquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef taart het volgende:
[..]
he, ben jij nieuw![]()
-hoe heet je?
-man/vrouw
-zo vrouw:
knap?
-leeftijd?
-waar woon je?
-wat is je schoenmaat?
enz![]()
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bentquote:Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ik ben redelijk nieuw.
Ik heet Karin.
Ik ben vrouw. Knap? Dat moet je zelf maar beoordelen.
Ik ben 15 jaar.
Ik woon in Rijnsburg.
Mijn schoenmaat is 41.
sorry dat ik het je moet melden maarre.............................quote:Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ik ben redelijk nieuw.
Ik heet Karin.
Ik ben vrouw. Knap? Dat moet je zelf maar beoordelen.
Ik ben 15 jaar.
Ik woon in Rijnsburg.
Mijn schoenmaat is 41.
Ik ben het zusje van Gizmore!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bent![]()
![]()
@taart: dat jij k-Rin nog niet kent![]()
vrijgezel??quote:Op donderdag 29 september 2005 18:52 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het zusje van Gizmore!
Moet ik nog meer vertellen?
hoelang zit ze hier al dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
vermeld meteen ff dat je zusje van Gizmore bent![]()
![]()
@taart: dat jij k-Rin nog niet kent![]()
preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef taart het volgende:
[..]
he, ben jij nieuw![]()
-hoe heet je?
-man/vrouw
-zo vrouw:
knap?
-leeftijd?
-waar woon je?
-wat is je schoenmaat?
enz![]()
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remlof is een Spellings Nsb'er
Neem aan dat je hoi bedoelt?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoi K-Rin ik ben TLK
Inderdaadquote:Op donderdag 29 september 2005 18:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Neem aan dat je hoi bedoelt?Hallo
.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.nou moet je t alleen nog goed schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
n tijdjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:55 schreef taart het volgende:
[..]
hoelang zit ze hier al dan?
anyway ik ga eten
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een signature is spang man.
[..]
ach je bent nu geen P.I.N.O. meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet dat dan
Een signature is spang man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |