Meteen verwijderenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
bah.. ik haat die mensen die jóu op msn toevoegen en dan 3 dagen later vragen: wie ben jij?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Imberr het volgende:
bah.. ik haat die mensen die jóu op msn toevoegen en dan 3 dagen later vragen: wie ben jij?![]()
![]()
![]()
![]()
ik block ze meestal alleen en als ik me verveel en er is bijna niemand online ga ik hen lastigvallenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Meteen verwijderen![]()
Ik haat mensen die mij toevoegen en dan vragen waarom ik ze heb toegevoegt![]()
dies ook wel goedquote:Op donderdag 29 september 2005 17:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik block ze meestal alleen en als ik me verveel en er is bijna niemand online ga ik hen lastigvallen![]()
even je vormgeving weer aanpasen ?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef MaRySe het volgende:
godver vet kud ik kan dr feen zaak meer van lezen!!!!!!!!!
ja hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:26 schreef M3rcury het volgende:
[..]
dies ook wel goedmag ik dan meehelpen
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar ik heb je niet in mijn msn![]()
*stile hint*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er geen gebruiksaanwijzing ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:34 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet eten koken wat moet ik maken
Heb 10 soorten pasta maar hoe maak je de sauz zonder gehakt
gewoon in een koekenpan leggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MaRySe het volgende:
Hoe maak ik nou weer braadworst
ik haat het als mn mama zegt ja kook maar en ik kan het geen eens
Afhalen bij de chinees... diepvries voer... of gewoon soep.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef MaRySe het volgende:
Hoe maak ik nou weer braadworst
ik haat het als mn mama zegt ja kook maar en ik kan het geen eens
leer het me danquote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ben er weer. wie kan er nou weer geen braadworst maken.
gewoon in de pan pleuren met wat boter erbij en dan wachten tot hij gaar is.
(kheb een hekel aan mensen die niet kunnen koken)
Gewoon van alles het gemiddelde pakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:55 schreef MaRySe het volgende:
omg ben aardappels aan t koken
staat er een recept voor oude en nieuwe aardappels
huh
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon van alles het gemiddelde pakken.
Staat er oud: 10min, nieuw: 8 min... dan doe je dus 9 minuten.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
aardappels koken moet je ongeveer 17 minuten laten koken. gewoon in prikken met een vork als je denkt dat ze goed zijn. zijn ze nog keihard zijn ze niet goed als ze helemaal uit elkaar vallen zijn ze te gaar.
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol waterquote:Op donderdag 29 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
aardappels koken moet je ongeveer 17 minuten laten koken. gewoon in prikken met een vork als je denkt dat ze goed zijn. zijn ze nog keihard zijn ze niet goed als ze helemaal uit elkaar vallen zijn ze te gaar.
Bakken in water.... rrrrrightquote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol water
maar kijk sauzijcen moet je in water bakken
braadworst ook ?
Maryse... mijn moeder is kok... als je nou is een weekendje hier komt logeren, dan leer je al de kneepjes van het vak.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
in 2cm water right? vorige x had ik de hele pan vol water
maar kijk sauzijcen moet je in water bakken
braadworst ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |