-----quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er al een op het oogDegene van foto 2
Jag weet wel wie ik dan bedoel
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:19 schreef MaRySe het volgende:
al mijn vrienden hebben in eens een leven
met elkaar
zonder mij
Ik ben weer vrijgezel, zullen wij samen dan een leven opbouwenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik wil ook een vriendjeding of zo had ik besloten
Okee. Dan kan ik het ook eens halenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zoetig
Niet enorm lang
Beetje een aparte nasmaak, niet te omschrijven maar niet vies
Hijs wel okquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Okee. Dan kan ik het ook eens halen.
Idd, kusjes van MaRySequote:
Ben even je fotoboek aan 't checken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
-----
[..]
[..]
Ik ben weer vrijgezel, zullen wij samen dan een leven opbouwen
Fotoboek heb je niet veel aan vrees ikquote:Op donderdag 29 september 2005 15:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ben even je fotoboek aan 't checken.
Nee ik had heel leuk gedroomd vanacht!!!
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasquote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fotoboek heb je niet veel aan vrees ikMSN meer
Ow over wie ?
Over mijquote:Op donderdag 29 september 2005 15:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ben even je fotoboek aan 't checken.
Nee ik had heel leuk gedroomd vanacht!!!
Owquote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasen 't was keigezellig.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon jouw vorige topic gequote
Toch niet die ene waar je het gister over het hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik een vriendjeding had en zo weet niet precies meer hoe en wat maar volgens mij ging 't over een ventje uit mn klasen 't was keigezellig.
Die ene 16-jarige die op jou was?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er al een op het oogDegene van foto 2
Jag weet wel wie ik dan bedoel
![]()
Ja kom gek, ik heb er ook een hoorquote:
Heejquote:
Ik had de TT verzonnenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...![]()
Jezelf een naamtopic geven...
Dat had ik al verbeterd in de wikiquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef MaRySe het volgende:
welke lul heeft er nu weer maryse.pif van gemaakt
pass me fv een foto en wat Dtails danquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
HeejIk was maryse aan het versieren
En ik ben zielig dus ik mag voor
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pass me fv een foto en wat Dtails dan
Get in linequote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
HeejIk was maryse aan het versieren
En ik ben zielig dus ik mag voor
nee hoor want die heb ik er net ingedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat had ik al verbeterd in de wiki
Vandaar
Ik zei daarstraks al toen ze dit vertelde, dan zal ik maar weer achter Melinda aangaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaa...![]()
Jezelf een naamtopic geven...
Naja de meeste avaters wel, en als je die van mij er nog bij zet ben je helemaal geweldigquote:Op donderdag 29 september 2005 15:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee hoor want die heb ik er net ingedaan
Sta ik alquote:
Ik was eerderquote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sta ik alen ik sta vooraan zie ik
quote:
neequote:Op donderdag 29 september 2005 15:33 schreef brainster het volgende:
[..]
Die ene 16-jarige die op jou was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |