heb je de diepvries al leeggehaald dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk ook dat je maar beter nu meteen de stekker eruit kunt trekken
aangezien er toch anders alleen maar gezeikt gaat worden
Fuck, helemaal vergeten. Even aanpassenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk... Je vergeet Fles. Uit het oog, uit het hart
?
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zal wel bij de newbies horen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wie zijn dan de niet echten/bijna echten
vaag
ik voel me minder echte GCSC-er dan dat ik L en es echte GCSC-ers vind. B wel, d.r iets minder.
Eens! maar wel jammer..quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het is me toch wat...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik doel ook meer op "vooral posten in GCSC" versus fok-hoerenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien eens stoppen met 'echte' en 'niet echte'. Wij hebben ook onze vaste groep 'singles', dat zal nu ook verdwijnen.
Als er integratie moet plaatsvinden, doe dan niet 'wij' 'zij'. Ik ben hier ook binnen komen druppelen , dat ging volgens mij ook normaal. Nu komen er plots wat meer, maar dat zal ook goed gaan.
jah heb net al met rotte vis gegooidquote:Op donderdag 29 september 2005 13:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je de diepvries al leeggehaald dan?
anders gaat t stinken
Dat soort dingen liggen voor buitenstaanders heel simpel, waar betrokkenen graag nadruk leggen op het ingewikkelde van de situatie en al haar factoren. In principe is de beslissing vrijwel altijd heel simpel IMHO. Je kunt er voor jezelf excuserend gedrag aan goedpraten en dat is wat de meeste mensen doen. Je legde, als ik het me goed herinnerde, vooral de fout bij anderen en niet bij jezelf. Zo kan het niet geweest zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Trauma's nee.. ik weet gewoon dat je heel zwart/wit overkwam bij mij. Ook al deed ik mijn verhaal over het waarom dat mijn relatie is stukgelopen, dat telde niet want ik had het uitgemaakt voor een ander...
* Ynske rent om je afscheidspost te lezenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb voor old-time sake nog 1x door het slotje heen gepost
fok is groot genoegquote:
Of je kijkt het hier gewoon ff aan, 't is hier meestal ook wel leukquote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
fok is groot genoeg![]()
ik denk dat ik best gewoon naar oud ga, of het soapnieuws, vind ik ook wel leuk
![]()
Niet echt indrukwekkend sluitpostje. Zo'n serie verdient beterquote:Op donderdag 29 september 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb voor old-time sake nog 1x door het slotje heen gepost
die bitterballen moet je wel eerst in de frietpan mikken hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah heb net al met rotte vis gegooid
ijsjes net opgesmult en wilde net de laatste bitterballen gaan ronddelen
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt indrukwekkend sluitpostje. Zo'n serie verdient beter
Jij? Naar oud?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
fok is groot genoeg![]()
ik denk dat ik best gewoon naar oud ga, of het soapnieuws, vind ik ook wel leuk
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die bitterballen moet je wel eerst in de frietpan mikken hoor
zo smaken ze niet
ok dan probeer ik het nog eensquote:Op donderdag 29 september 2005 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt indrukwekkend sluitpostje. Zo'n serie verdient beter
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef es70 het volgende:
En de herfst begon...
Met de eerste najaarsstorm
en een donderbui
Waaiden ze hier naar binnen
Nu zien wat de winter brengt.
Ik ben benieuwd naar de slotpost van Mukie, over de opkomst, de beleving en de teneergang van singlesquote:
Zijn er al cijfers van gewonden en eventuele doden?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de slotpost van Mukie, over de opkomst, de beleving en de teneergang van singles
Prima klachtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een tempo![]()
Gaat veel te hard zo![]()
(integratie les 1: ik klaag mee)
Zomaar inspiratie, is al dat gedoe toch nog ergens goed voorquote:
Heyquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
Gut ow gut die singles nemen meteen het topic over! Jongens assimileren niet overheersen.![]()
Muukske we houden van jequote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom
We are the Borgquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
Gut ow gut die singles nemen meteen het topic over! Jongens assimileren niet overheersen.![]()
singles lekker oookquote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
Wist je trouwens dat GCSC wél een IRC-kanaal heeft
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
quote:
Hét steun-kanaalquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.
je lijkt mn moeder welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.
Wij ookquote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
quote:
Vermelde ze ook mogelijke vindplaatsen?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
je lijkt mn moeder wel
Die begon gisteren ook over het feit dat ik een vent moest zoeken
ook dat, al is mijn trouwe server er 365/24/7 en met een schrikkeljaar 366/24/7quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik zoek nog steeds een meid.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
je lijkt mn moeder wel
lukt vast welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
je lijkt mn moeder wel
Camiel Eurlings een hele tijd terug nogquote:Op donderdag 29 september 2005 13:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vermelde ze ook mogelijke vindplaatsen?
lukt je ook nog welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik zoek nog steeds een meid.![]()
Je bent net een koekje!quote:
Sjees, al dat positieve gezoek hierquote:
Dawg?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze hebben hier meerdere Dawg's ...![]()
PIquote:
Die ik vind, wil ik nietquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent net een koekje!
Ynske hapt er zo lekker in![]()
Dat is totaal niet dr eigen gedrag ofzo, ze is altijd heel scherp normaal![]()
schandalig hequote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees, al dat positieve gezoek hier
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze hebben hier meerdere Dawg's ...![]()
puurquote:Op donderdag 29 september 2005 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]zeg daar komen ze net uit...
je kunt ook overal over zeuren he
maar t is al goed, wat wil je erbij mosterd of mayo????
Die zag ik te laatquote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
PI
maaaareehh das in de buurt
alleen in de weekends dan
Vers bloed, maar dan in het kwadraatquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef Tha_T het volgende:
[..]Ik weet niet of ik je nu serieus moet nemen
ik mag allesquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag er niet meer over spreken.. Enkel teruglezen
en het nut is?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vers bloed, maar dan in het kwadraat
GCSC meets Singles
nu nog een romantische samenkomst.. kijken wat het gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vers bloed, maar dan in het kwadraat
GCSC meets Singles
Dat dacht je maar...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag alles
en waar moet ik lezen?
Best welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die als PI er bij had geholpen?
er is hoopquote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees, al dat positieve gezoek hier
weet ik ook nietquote:
Ah, iemand met smaakquote:
Verbittering is het juiste woordquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag er niet meer over spreken.. Enkel teruglezen
neequote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag jij nog niet terug naar PUB?
Ja de traagheid van de laatste dagen ligt enkel en alleen aan twee reeksen in GC en daarom hebben ze er een oplossing voor gevondenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet ik ook niet![]()
kan iemand me dat eens uitleggen, explodeert fok of zo als er te veel topics zijn![]()
We zijn ook blij met jou en je ex is natuurlijk ook van harte welkom.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht je maar...
Hier teruglezen: samenvatting: singles komt bij gcsc en je moet het goed vinden en enthousiast zijn want anders krijg je een heel meute op je dak, terwijl die meute dan wel mag doorzeiker erover zonder er op aangesproken te worden![]()
Dat was het zo ongeveer![]()
quote:
ik lees niet terug, en ik vind zaken niet goed omdat men dat graag wil, ik vorm graag een eigen mening, bij voorbaat het tegenovergestelde wat 'men' wilquote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht je maar...
Hier teruglezen: samenvatting: singles komt bij gcsc en je moet het goed vinden en enthousiast zijn want anders krijg je een heel meute op je dak, terwijl die meute dan wel mag doorzeiker erover zonder er op aangesproken te worden![]()
Dat was het zo ongeveer![]()
ik kom er niet iddquote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Al komt er geen hond. En ik kan er ook niet komen omdat ze irc niet door de firewall laten
Heb je niet gezien hoe IK over alles aangesproken word terwijl de rest wel nog een pagina vol mag doorzeiken zonder dat er op gereageerd wordt?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand met smaak
[..]
Verbittering is het juiste woord
Waarom zou je niet mogen zeggen wat er aan de hand is voor de 'oude' mensen die net binnenkomen?
Hey grote kalkoen of elke andere willekeurige kerst maaltijdquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet ik ook niet![]()
kan iemand me dat eens uitleggen, explodeert fok of zo als er te veel topics zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |