oke danquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe aardig.![]()
Kumbaya![]()
Kan mij het schelen vandaag, ik ben helemaal blij.
quote:
Trauma's nee.. ik weet gewoon dat je heel zwart/wit overkwam bij mij. Ook al deed ik mijn verhaal over het waarom dat mijn relatie is stukgelopen, dat telde niet want ik had het uitgemaakt voor een ander...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
en nog steeds zegt die Leonieke me nix, misschien heeft ze nog trauma's van wat ik zei
Hopelijk vind die man van het bedrijf het ook interessant om te lezen.quote:
Ow ja! Het is al heel lang geleden dat ik nog eens een mail heb gekregenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mukie, ook kappen svp...
het is genoeg zo....
voor de rest is er MSN/postduif weet ik veel, maar hier stoppen we nu met zeiken op elkaar
Oei, en een goede massage?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wel iets, maar die spieren/pezen/zooi die erom heen zitten krijgen zo'n opdonder dat het nog steeds verrot veel pijn doet...
Mja daar kan ik niets aan doen eh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ok dan weet ik dus gewoon echt niet waar Leonieke het over heeft met dr ex enzo.
Snap ik ook wel, maar ik wilde ff duidelijk maken dat het niet kwaad bedoeld isquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mukie, ook kappen svp...
het is genoeg zo....
voor de rest is er MSN/postduif weet ik veel, maar hier stoppen we nu met zeiken op elkaar
Dat verdwijnt vanzelf. 'Jullie' hebben jullie geschiedenis, wij de onze. Nu is het tijd om dat wat te combineren.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja daar kan ik niets aan doen eh...![]()
en wie zijn dan de niet echten/bijna echtenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.Rose, Bengel, Jij, Es, Arty, Dude, etcetera
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef es70 het volgende:
En de herfst begon...
Met de eerste najaarsstorm
en een donderbui
Waaiden ze hier naar binnen
Nu zien wat de winter brengt.
Is niet aan mij/ons om te beslissen wie nou echt is en wie nietquote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wie zijn dan de niet echten/bijna echten
vaag
ik voel me minder echte GCSC-er dan dat ik L en es echte GCSC-ers vind. B wel, d.r iets minder.
Hoe is het mogelijk... Je vergeet Flesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.Rose, Bengel, Jij, Es, Arty, Dude, etcetera
ik denk ook dat je maar beter nu meteen de stekker eruit kunt trekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
Het singles topic is dicht, Ik open geen nieuwe, Godt ook niet. Als iemand zich nog geroepen voelt....maar eigenlijk hoeft het niet meer
Geen storm hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef es70 het volgende:
En de herfst begon...
Met de eerste najaarsstorm
en een donderbui
Waaiden ze hier naar binnen
Nu zien wat de winter brengt.
Misschien eens stoppen met 'echte' en 'niet echte'. Wij hebben ook onze vaste groep 'singles', dat zal nu ook verdwijnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wie zijn dan de niet echten/bijna echten
vaag
ik voel me minder echte GCSC-er dan dat ik L en es echte GCSC-ers vind. B wel, d.r iets minder.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is niet aan mij/ons om te beslissen wie nou echt is en wie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |