ik ben ook luiquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in typkramp.
Jammer dat het weinig schijnt te helpen.
stop snel nieuwe batterijen in je smileyquote:Op donderdag 29 september 2005 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal dan ook even mijn eigen, ongezouten mening geven, dan staat Leonieke daar niet meer alleen in:
Ik vind het wel oke eigenlijk ^ O^
Gevalletje projectiequote:
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Overkomen op iemand en het zijn, zijn 2 verschillende dingen
[..]
Dus als 1 Single zo reageert, zijn ze allemaal zo? (dat bedoelde ik dus met kortzichtig overkomen)
Btw zij is ook Belgische, dus kom niet met die nonsens aan![]()
[..]
Heb ik gedaan, nu jij nog
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stop snel nieuwe batterijen in je smiley
Ach lijkt nu een dramaquote:Op donderdag 29 september 2005 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in typkramp.
Jammer dat het weinig schijnt te helpen.
Ben je vandaag niet de enige hoorquote:
ik ben nu meer benieuwd wie er komt, wie niet.. wat de situatie gaat worden zie ik nog wel. Het zal allemaal wel meevallen vermoed ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:30 schreef dawg het volgende:
[..]
No prob.Ik zou zeggen, we zien wel wie er naar hier verhuizen, en hoe het dan gaat lopen. Om nu al meteen conclusies te trekken a la leonieke vind ik gewoon nogal zeikerig overkomen.
Hoeveel keer moet het gevraagd/gezegd worden Leoquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.
Er is nog altijd een verschil tussen FOK en real life. Maar nee, jullie kortzichtige (dat woord gebruik je toch zo graag eh?) mensen gaan er direct vanuit dat ik me op een bepaalde manier profileer als leerkracht ook. Heb ik zoiets van: OMG hebben jullie ooit één les van mij bijgewoond??? weten JULLIE hoe ik mij gedraag tgo mijn leerlingen? WETEN jullie of ik geliefd ben of niet bij hen. Blijkbaar wel als ik het zo ff nalees... Proficiat dan maar![]()
Kortzichtig enzo... ik geef maar ff een voorbeeld uiteraard
Wat dat nationaliteitengedoe betreft: dat bedoelde ik uiteraard niet serieus. Mensen hier weten dat ik die 'Belg' ben en daar wordt idd nog een grap over gemaakt van "tjah, maar jij bent Belgische, dat is normaal" maar dat is een GRAP. Daarom dat ik het hier ook ff tussengooide.
Ik ga ook wel eens zeggen: jullie Nederlanders zijn... maar dat is maar normaal.
En zo denk ik ook wel eens over de belgenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens zeggen: jullie Nederlanders zijn... maar dat is maar normaal.
Ik moest hier toch nog op reageren.. stond in die post waarop ik reageerde.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel keer moet het gevraagd/gezegd worden Leo. Kap ff met dat gezeik en gezeur. Boodschap zo duidelijk genoeg, ik heb het een paar keer netjes geprobeerd (en niet als enige)....
Ja, ik kom volgens mij weer op een lekker moment binnen...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht, ik doe maar hoofdletters, anders zie je t niet
Ik heb je nog in mijn sig gehad dus jij moet niets zeggen over Belgen behalve positieve dingenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En zo denk ik ook wel eens over de belgen![]()
![]()
Ik zie het er gewoon positief inquote:Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben nu meer benieuwd wie er komt, wie niet.. wat de situatie gaat worden zie ik nog wel. Het zal allemaal wel meevallen vermoed ik.
Eetsmakelijkquote:
zal de tijd van t jaar zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom volgens mij weer op een lekker moment binnen...
Ik wil je ook wle gaan afzeikenquote:
Wij hebben de buien al gehad vanmorgenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie het er gewoon positief inprobeer ook gewoon lekker mee te doen
komt zeker wel goed
![]()
Oja, er komen nogal wat buien binnen drijven hier![]()
Huh??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb je nog in mijn sig gehad dus jij moet niets zeggen over Belgen behalve positieve dingen
En ondertussen blijf jij doorgaan terwijl ik al lang gestopt ben en ik op mijn dak krijg omdat ik doorga...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil je ook wle gaan afzeiken![]()
Wil even ene goed begin maken![]()
Maar leuk dat je de rest van de inhoud links laat liggen![]()
Boeie punt is duidelijk. We kunnen er een half uur of een dag over door gaan.
Einde van het verhaal hebben jij en ik en de rest het alleen maar te slikken![]()
En zoals elk normaal persoon heeft IEDEREEN zich dan gewoon te gdragen.
Anders hebben we hele mooie blauwe die iedereen kan aanspreken op zijn of haar gedrag
Ja ik heb ze vanacht gehadquote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben de buien al gehad vanmorgen![]()
Het zonnetje komt er helemaal door, een stralende blauwe hemel hier
Maar HALLO jullie doen nu echt verder hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef Troel het volgende:
Jeetje, je gaat even de deur opendoen omdat er een naaimachinebezorgt wordt en er daarna een watermeter vervangen wordt en de sfeer is gedaald tot onder het nulpunt.
Ik snap best wat leonieke bedoelt, maar ik heb ook zo iets van, eerst maar eens zien of het gezellig wordt!
Hey!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef Troel het volgende:
Jeetje, je gaat even de deur opendoen omdat er een naaimachinebezorgd wordt en er daarna een watermeter vervangen wordt en de sfeer is gedaald tot onder het nulpunt.
Ik snap best wat leonieke bedoelt, maar ik heb ook zo iets van, eerst maar eens zien of het gezellig wordt!
Wat vind je toch altijd zo goed aan onweer? Het kan best eens mooi zijn, maar de schrik zit er bij mij toch altijd in dat de gevolgen desastreus kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik heb ze vanacht gehadmaar op dit moment komen er nieuwe buien aan, mogelijk met onweer erbij
psssssst, laat het nu links liggenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ondertussen blijf jij doorgaan terwijl ik al lang gestopt ben en ik op mijn dak krijg omdat ik doorga...
Dat goed begin: die vorige hoi was van mij goedbedoeld. Of moest ik dat er bijzetten
Je was al aan de gang voor er ook maar iemand van 'daar' 'hier' was, en blijft ook happen. Bovendien 'ken' ik jou (een beetje idd), en had ik dus ook het gevoel dat ik je best aan kon spreken. Als jij niet meer hapt, is er voor anderen ook geen reden meer om door te gaan...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moest hier toch nog op reageren.. stond in die post waarop ik reageerde.
Excuseer hoor dat ik mijn mening nog ff gaf.
Komt goed uit dat ik moet gaan eten![]()
Maar zeg dat dan ook tegen de andere.. komt iets beter over vind ik persoonlijk dan maar weer
hoe is t met je verkoudheid?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar HALLO jullie doen nu echt verder hoor... Sorry dat ik het nogmaals moet zeggen
![]()
Seg aub!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
psssssst, laat het nu links liggen
Al beter maar nog niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe is t met je verkoudheid?
Die flitsenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat vind je toch altijd zo goed aan onweer? Het kan best eens mooi zijn, maar de schrik zit er bij mij toch altijd in dat de gevolgen desastreus kunnen zijn
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik kom volgens mij weer op een lekker moment binnen...
Hoi Jagquote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
Hey MutZ! Alles goed?Hoe is het met je rug?
Goed planquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoes't met je ?
Oke even in het algemeen: we gaan nu en mass stoppen met zeiken op elkaar, en gewoon posten.
Die holt de benen uit zijn lijf omdat ik zoveel niet kan doen thuis. Heeft zijn pink geblesseerd bij het volleyballen en krijgt chronisch te weinig slaap. Kortom, het gaat prima met hemquote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Ik hou van je !!![]()
Hoest met Bert?
Oja, onweer. Zo hoorde ik vanochtend ook onweer. Dus om 9 uur zet Bert de groene bak buiten, want die wordt toch pas 's middags geleegd. Was dat onweer dus het legen van de bakken. Om half 8 's ochtendsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat vind je toch altijd zo goed aan onweer? Het kan best eens mooi zijn, maar de schrik zit er bij mij toch altijd in dat de gevolgen desastreus kunnen zijn
Lekker gegeten?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Hallo, de gemoederen bedaard en we kunnen weer verder?
Heeft de fysio gister niet echt kunnen helpen behalve de wervel terugduwen?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi Jag
Rug is nog steeds zwaar kut
Ik ken jou al een tijdjequote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Leonieke, jij schijnt hier de lokale nazi te zijn volgens enigen. Aangenaam, ik ben de minst prettige persoon uit Singles.
* Tranceptor schudt hand Leonieke
Trots op je!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Die holt de benen uit zijn lijf omdat ik zoveel niet kan doen thuis. Heeft zijn pink geblesseerd bij het volleyballen en krijgt chronisch te weinig slaap. Kortom, het gaat prima met hem
Ik ken jou niet, is dat de moeite waard?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ken jou al een tijdje
En heb hier echt geen zin in om verder op te reageren
Gisteren wervel verschoten...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoes't met je ?
Oke even in het algemeen: we gaan nu en mass stoppen met zeiken op elkaar, en gewoon posten.
Jouw voorgaande post zegt me trouwens genoeg...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, is dat de moeite waard?![]()
gemoederen zijn zeker niet bedaardquote:Op donderdag 29 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
Hallo, de gemoederen bedaard en we kunnen weer verder?
Ah ik vind jou lief.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ben trouwens die bitch die haar ex heeft laten staan voor iemand anders. Misschien gaat er dan een lampje branden
je laatste zin klopt niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom leest niemand mijn stukje even in plaats van dat geknok.![]()
![]()
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ben trouwens die bitch die haar ex heeft laten staan voor iemand anders. Misschien gaat er dan een lampje branden
Veranderd in:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je laatste zin klopt niet.
moet iets voor waar staan
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.
Er is nog altijd een verschil tussen FOK en real life. Maar nee, jullie kortzichtige (dat woord gebruik je toch zo graag eh?) mensen gaan er direct vanuit dat ik me op een bepaalde manier profileer als leerkracht ook. Heb ik zoiets van: OMG hebben jullie ooit één les van mij bijgewoond??? weten JULLIE hoe ik mij gedraag tgo mijn leerlingen? WETEN jullie of ik geliefd ben of niet bij hen. Blijkbaar wel als ik het zo ff nalees... Proficiat dan maar![]()
Kortzichtig enzo... ik geef maar ff een voorbeeld uiteraard
Wat dat nationaliteitengedoe betreft: dat bedoelde ik uiteraard niet serieus. Mensen hier weten dat ik die 'Belg' ben en daar wordt idd nog een grap over gemaakt van "tjah, maar jij bent Belgische, dat is normaal" maar dat is een GRAP. Daarom dat ik het hier ook ff tussengooide.
gewoon bij de plaatselijke turkse pizzaboerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
En hoe krijg je dat dan?
Hier op mn werk kan ik sparen voor gratis koffie![]()
De afzetters rekenen gewoon geld voor koffie. Dat is toch niet normaal?
Ah ze hebben hier ook een Dawg, wat liefquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelen
dat scheelt een stukquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veranderd in:
"Bezoek ook eens de straatkunstenaars waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen."
Wel iets, maar die spieren/pezen/zooi die erom heen zitten krijgen zo'n opdonder dat het nog steeds verrot veel pijn doet...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft de fysio gister niet echt kunnen helpen behalve de wervel terugduwen?
Thxquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelen
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.
En dat bovenste stuk tekst slaat gewoon nergens op, aangezien ik niet heb gezegd, noch beweerd dat je een slechte lerares bent.
Psst ik ben een reservebelg die in Belgie op school heeft gezeten
vergeten af te schieten, die dawgquote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ze hebben hier ook een Dawg, wat lief
en nog steeds zegt die Leonieke me nix, misschien heeft ze nog trauma's van wat ik zei
COOL!![]()
Nee daarvoor al... Daardoor kon ik dus niets meer eten door de pijn...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toch niet door dat lachen he
D.Rose, Bengel, Jijquote:
Mukie, ook kappen svp...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.
En dat bovenste stuk tekst slaat gewoon nergens op, aangezien ik niet heb gezegd, noch beweerd dat je een slechte lerares bent.
Psst ik ben een reservebelg die in Belgie op school heeft gezeten
oke danquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe aardig.![]()
Kumbaya![]()
Kan mij het schelen vandaag, ik ben helemaal blij.
quote:
Trauma's nee.. ik weet gewoon dat je heel zwart/wit overkwam bij mij. Ook al deed ik mijn verhaal over het waarom dat mijn relatie is stukgelopen, dat telde niet want ik had het uitgemaakt voor een ander...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
en nog steeds zegt die Leonieke me nix, misschien heeft ze nog trauma's van wat ik zei
Hopelijk vind die man van het bedrijf het ook interessant om te lezen.quote:
Ow ja! Het is al heel lang geleden dat ik nog eens een mail heb gekregenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mukie, ook kappen svp...
het is genoeg zo....
voor de rest is er MSN/postduif weet ik veel, maar hier stoppen we nu met zeiken op elkaar
Oei, en een goede massage?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wel iets, maar die spieren/pezen/zooi die erom heen zitten krijgen zo'n opdonder dat het nog steeds verrot veel pijn doet...
Mja daar kan ik niets aan doen eh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ok dan weet ik dus gewoon echt niet waar Leonieke het over heeft met dr ex enzo.
Snap ik ook wel, maar ik wilde ff duidelijk maken dat het niet kwaad bedoeld isquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mukie, ook kappen svp...
het is genoeg zo....
voor de rest is er MSN/postduif weet ik veel, maar hier stoppen we nu met zeiken op elkaar
Dat verdwijnt vanzelf. 'Jullie' hebben jullie geschiedenis, wij de onze. Nu is het tijd om dat wat te combineren.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja daar kan ik niets aan doen eh...![]()
en wie zijn dan de niet echten/bijna echtenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.Rose, Bengel, Jij, Es, Arty, Dude, etcetera
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef es70 het volgende:
En de herfst begon...
Met de eerste najaarsstorm
en een donderbui
Waaiden ze hier naar binnen
Nu zien wat de winter brengt.
Is niet aan mij/ons om te beslissen wie nou echt is en wie nietquote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wie zijn dan de niet echten/bijna echten
vaag
ik voel me minder echte GCSC-er dan dat ik L en es echte GCSC-ers vind. B wel, d.r iets minder.
Hoe is het mogelijk... Je vergeet Flesquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
D.Rose, Bengel, Jij, Es, Arty, Dude, etcetera
ik denk ook dat je maar beter nu meteen de stekker eruit kunt trekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
Het singles topic is dicht, Ik open geen nieuwe, Godt ook niet. Als iemand zich nog geroepen voelt....maar eigenlijk hoeft het niet meer
Geen storm hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef es70 het volgende:
En de herfst begon...
Met de eerste najaarsstorm
en een donderbui
Waaiden ze hier naar binnen
Nu zien wat de winter brengt.
Misschien eens stoppen met 'echte' en 'niet echte'. Wij hebben ook onze vaste groep 'singles', dat zal nu ook verdwijnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wie zijn dan de niet echten/bijna echten
vaag
ik voel me minder echte GCSC-er dan dat ik L en es echte GCSC-ers vind. B wel, d.r iets minder.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is niet aan mij/ons om te beslissen wie nou echt is en wie niet
heb je de diepvries al leeggehaald dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik denk ook dat je maar beter nu meteen de stekker eruit kunt trekken
aangezien er toch anders alleen maar gezeikt gaat worden
Fuck, helemaal vergeten. Even aanpassenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk... Je vergeet Fles. Uit het oog, uit het hart
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |