Ah ik vind jou lief.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ben trouwens die bitch die haar ex heeft laten staan voor iemand anders. Misschien gaat er dan een lampje branden
je laatste zin klopt niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom leest niemand mijn stukje even in plaats van dat geknok.![]()
![]()
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef leonieke het volgende:
Ik ben trouwens die bitch die haar ex heeft laten staan voor iemand anders. Misschien gaat er dan een lampje branden
Veranderd in:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je laatste zin klopt niet.
moet iets voor waar staan
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog altijd zelf ga uitmaken hoe ik ben en wat ik denk en voel. Daar heb ik geen users van een forum voor nodig.
Er is nog altijd een verschil tussen FOK en real life. Maar nee, jullie kortzichtige (dat woord gebruik je toch zo graag eh?) mensen gaan er direct vanuit dat ik me op een bepaalde manier profileer als leerkracht ook. Heb ik zoiets van: OMG hebben jullie ooit één les van mij bijgewoond??? weten JULLIE hoe ik mij gedraag tgo mijn leerlingen? WETEN jullie of ik geliefd ben of niet bij hen. Blijkbaar wel als ik het zo ff nalees... Proficiat dan maar![]()
Kortzichtig enzo... ik geef maar ff een voorbeeld uiteraard
Wat dat nationaliteitengedoe betreft: dat bedoelde ik uiteraard niet serieus. Mensen hier weten dat ik die 'Belg' ben en daar wordt idd nog een grap over gemaakt van "tjah, maar jij bent Belgische, dat is normaal" maar dat is een GRAP. Daarom dat ik het hier ook ff tussengooide.
Ik ga ook wel eens zeggen: jullie Nederlanders zijn... maar dat is maar normaal.
gewoon bij de plaatselijke turkse pizzaboerquote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker gegeten?
En hoe krijg je dat dan?
Hier op mn werk kan ik sparen voor gratis koffie![]()
De afzetters rekenen gewoon geld voor koffie. Dat is toch niet normaal?
Ah ze hebben hier ook een Dawg, wat liefquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelen
dat scheelt een stukquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veranderd in:
"Bezoek ook eens de straatkunstenaars waar je voor weinig geld een mooi kunstwerk kan kopen."
Wel iets, maar die spieren/pezen/zooi die erom heen zitten krijgen zo'n opdonder dat het nog steeds verrot veel pijn doet...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heeft de fysio gister niet echt kunnen helpen behalve de wervel terugduwen?
Thxquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan ben je een bitch? Nou kan je veel zeggen, maar voordat IK jou een bitch zou vinden moet je wel wat meer doen hoor. Mocht het helpen om je weer wat beter te voelen
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.
En dat bovenste stuk tekst slaat gewoon nergens op, aangezien ik niet heb gezegd, noch beweerd dat je een slechte lerares bent.
Psst ik ben een reservebelg die in Belgie op school heeft gezeten
vergeten af te schieten, die dawgquote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ze hebben hier ook een Dawg, wat lief
en nog steeds zegt die Leonieke me nix, misschien heeft ze nog trauma's van wat ik zei
COOL!![]()
Nee daarvoor al... Daardoor kon ik dus niets meer eten door de pijn...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toch niet door dat lachen he
D.Rose, Bengel, Jijquote:
Mukie, ook kappen svp...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Waarom zo aangebrand? Ik zeg niet dat je iets bent, maar dat je zo overkomt.
En dat bovenste stuk tekst slaat gewoon nergens op, aangezien ik niet heb gezegd, noch beweerd dat je een slechte lerares bent.
Psst ik ben een reservebelg die in Belgie op school heeft gezeten
oke danquote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe aardig.![]()
Kumbaya![]()
Kan mij het schelen vandaag, ik ben helemaal blij.
quote:
Trauma's nee.. ik weet gewoon dat je heel zwart/wit overkwam bij mij. Ook al deed ik mijn verhaal over het waarom dat mijn relatie is stukgelopen, dat telde niet want ik had het uitgemaakt voor een ander...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
en nog steeds zegt die Leonieke me nix, misschien heeft ze nog trauma's van wat ik zei
Hopelijk vind die man van het bedrijf het ook interessant om te lezen.quote:
Ow ja! Het is al heel lang geleden dat ik nog eens een mail heb gekregenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mukie, ook kappen svp...
het is genoeg zo....
voor de rest is er MSN/postduif weet ik veel, maar hier stoppen we nu met zeiken op elkaar
Oei, en een goede massage?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wel iets, maar die spieren/pezen/zooi die erom heen zitten krijgen zo'n opdonder dat het nog steeds verrot veel pijn doet...
Mja daar kan ik niets aan doen eh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ok dan weet ik dus gewoon echt niet waar Leonieke het over heeft met dr ex enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |