ik mag allesquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag er niet meer over spreken.. Enkel teruglezen
en het nut is?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vers bloed, maar dan in het kwadraat
GCSC meets Singles
nu nog een romantische samenkomst.. kijken wat het gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vers bloed, maar dan in het kwadraat
GCSC meets Singles
Dat dacht je maar...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag alles
en waar moet ik lezen?
Best welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die als PI er bij had geholpen?
er is hoopquote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees, al dat positieve gezoek hier
weet ik ook nietquote:
Ah, iemand met smaakquote:
Verbittering is het juiste woordquote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je mag er niet meer over spreken.. Enkel teruglezen
neequote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mag jij nog niet terug naar PUB?
Ja de traagheid van de laatste dagen ligt enkel en alleen aan twee reeksen in GC en daarom hebben ze er een oplossing voor gevondenquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet ik ook niet![]()
kan iemand me dat eens uitleggen, explodeert fok of zo als er te veel topics zijn![]()
We zijn ook blij met jou en je ex is natuurlijk ook van harte welkom.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht je maar...
Hier teruglezen: samenvatting: singles komt bij gcsc en je moet het goed vinden en enthousiast zijn want anders krijg je een heel meute op je dak, terwijl die meute dan wel mag doorzeiker erover zonder er op aangesproken te worden![]()
Dat was het zo ongeveer![]()
quote:
ik lees niet terug, en ik vind zaken niet goed omdat men dat graag wil, ik vorm graag een eigen mening, bij voorbaat het tegenovergestelde wat 'men' wilquote:Op donderdag 29 september 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat dacht je maar...
Hier teruglezen: samenvatting: singles komt bij gcsc en je moet het goed vinden en enthousiast zijn want anders krijg je een heel meute op je dak, terwijl die meute dan wel mag doorzeiker erover zonder er op aangesproken te worden![]()
Dat was het zo ongeveer![]()
ik kom er niet iddquote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Al komt er geen hond. En ik kan er ook niet komen omdat ze irc niet door de firewall laten
Heb je niet gezien hoe IK over alles aangesproken word terwijl de rest wel nog een pagina vol mag doorzeiken zonder dat er op gereageerd wordt?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand met smaak
[..]
Verbittering is het juiste woord
Waarom zou je niet mogen zeggen wat er aan de hand is voor de 'oude' mensen die net binnenkomen?
Hey grote kalkoen of elke andere willekeurige kerst maaltijdquote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
weet ik ook niet![]()
kan iemand me dat eens uitleggen, explodeert fok of zo als er te veel topics zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |