ik dacht dat je zelf ontslag had genomenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
Voor mij wel, ik ben geen singles crewlid meer. Wat is de reden dat ik eruitgegooid ben?
Je wilde er uitquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik ben geen singles crewlid meer. Wat is de reden dat ik eruitgegooid ben?
Boerenkool met mayoquote:
dat denk je maarquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom wilde ik er ook weer uit?
Ownee dat weten jullie niet.
quote:
Je vergeet de jusquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
![]()
het is boerenkool met rookworst![]()
sorry... idd... met een kuiltje jus erbijquote:
Heyyyyyy Pim!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef PPWB84 het volgende:
morgen
Na 24 december niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat denk je maar![]()
petitlapin weet alles
Trouwdatum?quote:
begrafenis of crematiequote:
ze smst me niet ik ben ongelukkigquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heyyyyyy Pim!![]()
Hoe is t met de boy in lurve?![]()
zelf wat gestuurd?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ze smst me niet ik ben ongelukkig![]()
nietquote:
Oh vandaag pas!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik heb dr succes gewenst voor vandaag, want ze krijgt misschien een kamer![]()
ik weet ook vele dingen die jij niet weetquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Pheno het volgende:
nietW
Ik weet iets wat jij niet weet
Ik beweer niet dat ik alles weet, dat is het grote verschilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet ook vele dingen die jij niet weet![]()
Ach stuurde gister t zelfde naar mn eigen vriendinnetje (voor dr tentamens) En kreeg ook veel later pas wat terug...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik heb dr succes gewenst voor vandaag, want ze krijgt misschien een kamer![]()
ik had het gewoon over tranceptor, ik weet waarom hij uit de singles crew wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik beweer niet dat ik alles weet, dat is het grote verschil
ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik had het gewoon over tranceptor, ik weet waarom hij uit de singles crew wil![]()
voor hoe lang?quote:
Er staat niet dat hij vandaag gesmst heeft... Beter lezen of weer terug naar school gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh vandaag pas!![]()
Dan heb je nog alle tijd
Volgens mij weet iedereen t alquote:
Maar geef toe... Ze zijn best leuk om te ontvangenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
sms-en is ook zo kut, bel toch gewoon, ik haat het om die rotberichtjes te typen
nee, want dan moet ik antwoordenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar geef toe... Ze zijn best leuk om te ontvangen![]()
quote:
het is een beetje een probleempje van mezelf waar ik eens mee moet ophouden. als iemand niet terugsmst ofzo, dan denk ik gelijk van als ik maar niks verkeerd gezegd heb..wat zou ze denken..etc.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach stuurde gister t zelfde naar mn eigen vriendinnetje (voor dr tentamens) En kreeg ook veel later pas wat terug...
Beetje suf dat ze me niet tijdens dr tentamens terug smste![]()
eenschquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
sms-en is ook zo kut, bel toch gewoon, ik haat het om die rotberichtjes te typen
Je moet ook geen smsjes sturen/ontvangen waar vragen inzitten. Voor gesprekken bel je maar, maar om ff te zeggen dat je aan degene denkt of iets dergelijks komt sms goed van pasquote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik antwoorden![]()
Das klote werk hé,quote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
Ach, als vader zal hij een goede zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen t al![]()
Dat is jouw terreinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef PPWB84 het volgende:
aaah smsjes!!!
Van haar?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef PPWB84 het volgende:
2 zelfs!
Ja hee!! Hou ons (en jezelf) nog maar langer in spanning!quote:
Ja ik kan dr ook niet heel goed tegen (alleen bij mn vriendinnetje) afentoe, maar als je dan onverwacht iets ontvangt is t wel extra leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
het is een beetje een probleempje van mezelf waar ik eens mee moet ophouden. als iemand niet terugsmst ofzo, dan denk ik gelijk van als ik maar niks verkeerd gezegd heb..wat zou ze denken..etc.
hij wil geen kutkinderenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
Ach, als vader zal hij een goede zijn
ok, maar waarom verwacht je dan toch dat ze antwoordt ?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
Je moet ook geen smsjes sturen/ontvangen waar vragen inzitten. Voor gesprekken bel je maar, maar om ff te zeggen dat je aan degene denkt of iets dergelijks komt sms goed van pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |