ik dacht dat je zelf ontslag had genomenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
Voor mij wel, ik ben geen singles crewlid meer. Wat is de reden dat ik eruitgegooid ben?
Je wilde er uitquote:Op donderdag 29 september 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik ben geen singles crewlid meer. Wat is de reden dat ik eruitgegooid ben?
Boerenkool met mayoquote:
dat denk je maarquote:Op donderdag 29 september 2005 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom wilde ik er ook weer uit?
Ownee dat weten jullie niet.
quote:
Je vergeet de jusquote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
![]()
het is boerenkool met rookworst![]()
sorry... idd... met een kuiltje jus erbijquote:
Heyyyyyy Pim!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef PPWB84 het volgende:
morgen
Na 24 december niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat denk je maar![]()
petitlapin weet alles
Trouwdatum?quote:
begrafenis of crematiequote:
ze smst me niet ik ben ongelukkigquote:Op donderdag 29 september 2005 10:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heyyyyyy Pim!![]()
Hoe is t met de boy in lurve?![]()
zelf wat gestuurd?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ze smst me niet ik ben ongelukkig![]()
nietquote:
Oh vandaag pas!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik heb dr succes gewenst voor vandaag, want ze krijgt misschien een kamer![]()
ik weet ook vele dingen die jij niet weetquote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef Pheno het volgende:
nietW
Ik weet iets wat jij niet weet
Ik beweer niet dat ik alles weet, dat is het grote verschilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet ook vele dingen die jij niet weet![]()
Ach stuurde gister t zelfde naar mn eigen vriendinnetje (voor dr tentamens) En kreeg ook veel later pas wat terug...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik heb dr succes gewenst voor vandaag, want ze krijgt misschien een kamer![]()
ik had het gewoon over tranceptor, ik weet waarom hij uit de singles crew wilquote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik beweer niet dat ik alles weet, dat is het grote verschil
ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik had het gewoon over tranceptor, ik weet waarom hij uit de singles crew wil![]()
voor hoe lang?quote:
Er staat niet dat hij vandaag gesmst heeft... Beter lezen of weer terug naar school gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh vandaag pas!![]()
Dan heb je nog alle tijd
Volgens mij weet iedereen t alquote:
Maar geef toe... Ze zijn best leuk om te ontvangenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
sms-en is ook zo kut, bel toch gewoon, ik haat het om die rotberichtjes te typen
nee, want dan moet ik antwoordenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
Maar geef toe... Ze zijn best leuk om te ontvangen![]()
quote:
het is een beetje een probleempje van mezelf waar ik eens mee moet ophouden. als iemand niet terugsmst ofzo, dan denk ik gelijk van als ik maar niks verkeerd gezegd heb..wat zou ze denken..etc.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach stuurde gister t zelfde naar mn eigen vriendinnetje (voor dr tentamens) En kreeg ook veel later pas wat terug...
Beetje suf dat ze me niet tijdens dr tentamens terug smste![]()
eenschquote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
sms-en is ook zo kut, bel toch gewoon, ik haat het om die rotberichtjes te typen
Je moet ook geen smsjes sturen/ontvangen waar vragen inzitten. Voor gesprekken bel je maar, maar om ff te zeggen dat je aan degene denkt of iets dergelijks komt sms goed van pasquote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik antwoorden![]()
Das klote werk hé,quote:Op donderdag 29 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
Ach, als vader zal hij een goede zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen t al![]()
Dat is jouw terreinquote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef PPWB84 het volgende:
aaah smsjes!!!
Van haar?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef PPWB84 het volgende:
2 zelfs!
Ja hee!! Hou ons (en jezelf) nog maar langer in spanning!quote:
Ja ik kan dr ook niet heel goed tegen (alleen bij mn vriendinnetje) afentoe, maar als je dan onverwacht iets ontvangt is t wel extra leukquote:Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
het is een beetje een probleempje van mezelf waar ik eens mee moet ophouden. als iemand niet terugsmst ofzo, dan denk ik gelijk van als ik maar niks verkeerd gezegd heb..wat zou ze denken..etc.
hij wil geen kutkinderenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
Ach, als vader zal hij een goede zijn
ok, maar waarom verwacht je dan toch dat ze antwoordt ?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
Je moet ook geen smsjes sturen/ontvangen waar vragen inzitten. Voor gesprekken bel je maar, maar om ff te zeggen dat je aan degene denkt of iets dergelijks komt sms goed van pas
Je zou maar FOK! als je leven hebbenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef buzzer het volgende:
Dames en heren Singles,
Wellicht is het jullie al opgevallen dat er binnen GC een reorganisatie gaande is betreffende de lopende reeksen en slowchats. Aangezien GC erg aan het verreeksen was hebben we achter de schermen druk beraad gehouden hoe wel GC weer leefbaar kunnen krijgen en leuke topics weer de ruimte kunnen geven. Daarbij hebben we unaniem besloten een aantal reeksen te verplaatsen, en een aantal reeksen te stoppen.
Inmiddels zijn we in de laatste fase beland, en zijn we aangekomen bij de slowchat. De single reeks is ooit begonnen in R&P als verzamelplaats voor Singles, en had wat dat betreft ook een duidelijk identiteit. Toen die identiteit wat vervaagde, en niet meer aan de R&P normen voldeed, hebben we de reeks opgenomen in GC. De laatste weken/maanden blihjkt echter dat er van het originele concept eigenlijk niets meer over is, en de reeks is verworden tot een gewone slowchat waar de topic er in een hoog tempo doorheen vliegen.
Nu looopt er van oudsher al een andere slowchat in GC, namelijk de GCSC reeks. Omdat we van mening zijn dat er in GC volstaan kan worden meet één slowchat, en GCSC wat dat betreft dus de oudste rechten heeft, hebben we unaniem besloten alleen met laatst genoemde door te gaan.
Hoewel het natuurlijk wel gezellig is om met een clubje topics vol te posten, zijn we van mening dat er onvoldoende draagvlak is voor het voortzetten van de singels reeks.
Uiteraard ben je van harte welkom in GCSC, en mocht je je daar niet in kunnen vinden, kun je ongetwijfeld terecht in een van de vele andere slowchats die er in de diverse subfora lopen.
Nu loopt GCSc al geruime tijd, en de insteek van het topic is gezellig slowchatten en oog hebben voor elkaar.
Het is dus zeker niet de bedoeling om in GCSC te gaan postkrikken, en we gaan daar ook streng op toe zien dat dat niet gebeurt. (geldt overigens net zo goed voor de huidige posters aldaar en is er dus geen sprake van voorkeursbehandeling)
Ik snap dat het allemaal koud op jullie dak komt, en het zou flauw zijn om hier direkt een slotje op te gooien, dus laten we deze reeks lopen tot maandagochtend 3 oktober
namens de GC mods
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Pheno het volgende:
Dat had je om 10.00 moeten zeggen buzzer
as if I care, ik vind fok buiten singles al groot genoeg, en er zijn meerdere fora op de wereldquote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef Pheno het volgende:
Typerend dat de enige niet singles als eerste reageren
Wat doe je me aan,quote:Op donderdag 29 september 2005 11:05 schreef buzzer het volgende:
...
Heb je het nodig ?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat doe je me aan,!
Wat lief, die uitloop tijd,.
Klef, kwijl, slijm.quote:
Ik verwacht niet dat ze antwoordt want ik stel geen vragen. Nee zit bij mij meer zo. Als we elkaar dagje niet spreken dan vind ik t leuk om iets van haar te horen ongeacht of ik al iets heb gestuurd. Voor de rest boeit t me weinig. Ik stuur dr afentoe een sms als ik ff aan dr denk of als ze bv een tentamen heeft om dr succes te wensen... En andersom ook natuurlijk...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, maar waarom verwacht je dan toch dat ze antwoordt ?
Ja joh, kan ik me er even geestelijk op voorbereiden dat ik op 3 oktober de stekker er uit trek.quote:
Multitasken?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
Moet ik alweer van topic verhuizen![]()
das misschien wele en goeie tip joey om geen rvagent e stellen..al toont er ook interesse uti als je wel vragen stelt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze antwoordt want ik stel geen vragen. Nee zit bij mij meer zo. Als we elkaar dagje niet spreken dan vind ik t leuk om iets van haar te horen ongeacht of ik al iets heb gestuurd. Voor de rest boeit t me weinig. Ik stuur dr afentoe een sms als ik ff aan dr denk of als ze bv een tentamen heeft om dr succes te wensen... En andersom ook natuurlijk...
Vooral bij zaken als belangrijke tentamens is een sms een uitkomst. Ik houd er niet van om gestoord te worden als ik hard aant leren ben, maar een sms met succes is dan altijd wel motiverend om te lezen...
Uit het topic of uit je pc? of in het ergste geval uit jezelf?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja joh, kan ik me er even geestelijk op voorbereiden dat ik op 3 oktober de stekker er uit trek..
zat topics op fokquote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
GC SCquote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef petitlapin het volgende:
ach, voor ieder wat wils
de R&P slowchat, voor de verstokte vrijgezellen het 'nooit vriendin gehad'-topic, en de GC-slowchat uiteraard
het is een kloon van een manquote:
je moet niets hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
fijn dat jij er zo over denkt..quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GC SC![]()
(vaak dan, als we het dan toch over kliekjes hebben)
Hero roeleertquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik zei reageren, ik zeg niet verontwaardigd reageren petitlapin
He, JoeyT op radio 3 is Hero
ik heb nog nooit in de GC SC gepostquote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
GC SC![]()
Gelukkig wel he!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
fijn dat jij er zo over denkt..
wat een prestatiequote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in de GC SC gepost
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit het topic of uit je pc? of in het ergste geval uit jezelf?
Wip is langsquote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in de GC SC gepost
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:13 schreef Misstique het volgende:
Je kan FOK! natuurlijk ook verlatenquote:
Voel je je wel helemaal lekker?quote:
om daar ook zo gehaat en verdoemd te worden als hier ???quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wip is langs
je moet alles een keer proberen toch?
Ik probeer liever niet alles......quote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wip is langs
je moet alles een keer proberen toch?
GCSC is een kliekje, net zoals dit een kliekje is, dat hou je toch.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
GC SC![]()
Ik vraag me eerder af waarom ze zegt dat ze alweer van topic moet verhuizen, het is al een tijd geleden dat we van R&P naar GC zijn gegaanquote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Je kan FOK! natuurlijk ook verlaten![]()
Ja ik heb natuurlijk al een relatie met dr... Als ik wil weten hoe t met dr gaat, hoe dr dag was etc. dan bel ik haar even. Vind t fijner om dr stem te horen...quote:Op donderdag 29 september 2005 11:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
das misschien wele en goeie tip joey om geen rvagent e stellen..al toont er ook interesse uti als je wel vragen stelt.
Ik had t over een andere verhuizingquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze zegt dat ze alweer van topic moet verhuizen, het is al een tijd geleden dat we van R&P naar GC zijn gegaan
meer dan 2 vragen?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik heb natuurlijk al een relatie met dr... Als ik wil weten hoe t met dr gaat, hoe dr dag was etc. dan bel ik haar even. Vind t fijner om dr stem te horen...
Als t nog een relatief onbekend meisje is dan kan vragen stellen in smsjes natuurlijk geen kwaad. Maar meer dan 2 over en weer begint mij vaak te irriteren...
Maar deze reeks bestond nogquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze zegt dat ze alweer van topic moet verhuizen, het is al een tijd geleden dat we van R&P naar GC zijn gegaan
Het GGT in sexquote:Op donderdag 29 september 2005 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had t over een andere verhuizing![]()
prima, maar ik ben dan ook geen vrijgezel meerquote:Op donderdag 29 september 2005 11:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voel je je wel helemaal lekker?
Meer dan 2 smsjesquote:
Ervaring met enkelequote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
GCSC is een kliekje, net zoals dit een kliekje is, dat hou je toch.
Maar ook daar geldt, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en er is plaats voor iedereen, en als je gewoon meepost wordt het kliekje vanzelf een kliek....
quote:
Helemaal mee eens, hier was tenminste nog een beetje verloop, als je naar GCSC kijkt dan kom je daar niet eens tussen... Leuk zegquote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ervaring met enkele![]()
Zit jij trouwens niet bij net zo min als DH en nog wat andere.
En zoals Muus al zei kleikjes zijn slecht!
Dit was wel het topic met het meeste nieuwe bloed.
Je leest nu GC SC en je ziet de weerstand al![]()
Alleen maar vermakelijker![]()
Ik heb daar ook enkele keer erg gezellig gehad
Enkele users moest je andere keer alleen erg duidelijk maken dat ze niet zo op hun kliekje gericht moeten zijn![]()
Maar dat ligt niet aan de reeks maar aan de betreffende users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |