hoe komt het ? wat zit erin ?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Mukie het volgende:
na een paar van die flesjes heb je geen tandjes meer over
enquote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
na een paar van die flesjes heb je geen tandjes meer over
Ben blij dat je niet generaliseertquote:
Als je het zo gaat bekijken is bier ook meuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
en
Breezer has only 5% of alcohol
Geen eens voldoende om de ochtend door te komen
nog altijd nietquote:Op donderdag 29 september 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is bier ook meuk.
Ik heb overigens liever rode wijn als bier.
Bier is voor paupers en studentenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je het zo gaat bekijken is bier ook meuk.
Ik heb overigens liever rode wijn als bier.
Je doelt op die rode wijn,quote:
Extreem veel suiker en teveel zuur.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoe komt het ? wat zit erin ?![]()
tuurlijk wat dacht jij danquote:
da's een feit, maar dat zit in frisdranken toch ookquote:Op donderdag 29 september 2005 10:01 schreef Mukie het volgende:
Extreem veel suiker en teveel zuur.
Vraag maar na bij je tandarts
De tandarts zal het niet toegeven.... die maakt een MEGA-omzet door al die breezers etcquote:Op donderdag 29 september 2005 10:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Extreem veel suiker en teveel zuur.
Vraag maar na bij je tandarts
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
da's een feit, maar dat zit in frisdranken toch ook, daar drink ik sloten van en ik heb mijn tanden nog
![]()
het is uiteraard niet aan te raden om je tanden een dag in smirnoff of cola te laten weken, dan zijn ze wel weg, denk ik
Dan zijn ze gewoon opgelostquote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is uiteraard niet aan te raden om je tanden een dag in smirnoff of cola te laten weken, dan zijn ze wel weg, denk ik
frisdranken zijn toch ook niet bepaald gezond. Pak een watertje!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
da's een feit, maar dat zit in frisdranken toch ook, daar drink ik sloten van en ik heb mijn tanden nog
![]()
nope, die van mij zei dat gewoonquote:Op donderdag 29 september 2005 10:04 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
De tandarts zal het niet toegeven.... die maakt een MEGA-omzet door al die breezers etc
Ik drink het niet, dus ik heb het mn tandarts ook nog nooit horen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, die van mij zei dat gewoon
Uit de wereld geholpen door de mythbustersquote:
Geen frisdranken?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik drink het niet, dus ik heb het mn tandarts ook nog nooit horen zeggen![]()
ooitquote:Op donderdag 29 september 2005 10:06 schreef Frezer het volgende:
@ Yns: Komt goed!
hmmm lekker waterquote:frisdranken zijn toch ook niet bepaald gezond. Pak een watertje!.
Ik heb sowieso slechte tandjes, dus hij heeft me opgenoemd wat ik allemaal moet proberen te vermijden: Zure drankjes, suikerdrankjes etc... de Red bull/Breezah/Smirnoff Ice waren daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:07 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik drink het niet, dus ik heb het mn tandarts ook nog nooit horen zeggen![]()
En Brainiacs en zoveel andere:Yquote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uit de wereld geholpen door de mythbusters![]()
ontslagform indienen in 3voudquote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil uit de singles crew, hoe gaat dat in zijn werk?
Bij dezequote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef Tranceptor het volgende:
Het is niet zomaarquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De voorzitter kan niet zo maar op stappen![]()
het geheel stort ineenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De voorzitter kan niet zo maar op stappen![]()
Als we draaien alleen op Phenoquote:Op donderdag 29 september 2005 10:14 schreef Misstique het volgende:
Je TT heeft een averechts effect Godt![]()
hij is tot zijn 25ste single geweest, dan ben je echt wel een extreem eeuwige single, jaquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
Als we draaien alleen op Pheno![]()
Al is hij wel het boegbeeld dat er zelfs voor de eeuwige single hoop is!![]()
Er is nog hoop.....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als we draaien alleen op Pheno![]()
Al is hij wel het boegbeeld dat er zelfs voor de eeuwige single hoop is!![]()
maar ik 'geloof' ook niet in de EOquote:Op donderdag 29 september 2005 10:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zegt de EO ook wel eens maar die geloof ik ook niet![]()
tja dat is westbroek hequote:Op donderdag 29 september 2005 10:27 schreef petitlapin het volgende:
trouwens, @ yns, ik heb gisteren 'evenbeeld' van die westbroek gedownload, de tekst vond ik wel mooi ... maar de melodie iets minder
pessimistquote:
realistquote:
dat is nu de eerste keer dat ik hoor dat ik niet mag downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |