Prima avond gehad en goed geslapen, ik ben weer helemaal klaar voor een nieuwe dag!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
Lekker geslapen? Leuke avond gehad?
Etc etc
Welke film heeft u gezien???quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
hoi Mystique
hier ook een top avond geweest
ben naar de bios geweest, film was mwah
gezelschap was ok
Hey Ynsquote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
hoi Mystique
hier ook een top avond geweest
ben naar de bios geweest, film was mwah
gezelschap was ok
Haquote:Op donderdag 29 september 2005 09:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey Yns![]()
In wiens gezelschap was je? Vertel..........![]()
Hai Phenoquote:
en mag dat weer worden dan een goede vriendquote:Op donderdag 29 september 2005 09:18 schreef Ynske het volgende:
Haeen goede vriend
@foksuk... Red Eye
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:22 schreef dawg het volgende:
Goodmorning singles & singlettes.
Lekker vrij vandaag. En morgen ook maar 4 uurtjes werken. Ain't life great?![]()
Weinig te pesten. 1 cursist heeft geannuleerd, toevallig dan ook de net geschreven cursusquote:Op donderdag 29 september 2005 09:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Pheno![]()
Weer cursisten aan t pesten?![]()
laten we het erop houden dat ik nog geen zin heb om mama te worden...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en mag dat weer worden dan een goede vriend![]()
Wat voor cursus is het???quote:Op donderdag 29 september 2005 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig te pesten. 1 cursist heeft geannuleerd, toevallig dan ook de net geschreven cursus
Dus weer wachten totdat het eerste proefkonijn zich aanmeldt ...
vreemd antwoord, ynske, laat wel nog wat poorten openquote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
laten we het erop houden dat ik nog geen zin heb om mama te worden...
ook niet van hem...
goede vrienden zijn belangrijker dan een relatie in mijn ogen op dit moment
Je hoeft geen mama te worden om een relatie te hebben toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
laten we het erop houden dat ik nog geen zin heb om mama te worden...
ook niet van een babieke van hem...
goede vrienden zijn belangrijker dan een relatie in mijn ogen op dit moment
Kijk eens Pheno, er meldt zich subiet een proefkonijn aan!quote:
En geen relatie om mama....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft geen mama te worden om een relatie te hebben toch?
Altijdquote:Op donderdag 29 september 2005 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prima avond gehad en goed geslapen, ik ben weer helemaal klaar voor een nieuwe dag!![]()
Jij lekker gegeten gisteravond?
Je hoeft ook geen relatie te hebben om mama te worden........quote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hoeft geen mama te worden om een relatie te hebben toch?
goed hequote:Op donderdag 29 september 2005 09:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vreemd antwoord, ynske, laat wel nog wat poorten open
Over matig gesproken,quote:Op donderdag 29 september 2005 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Aan de kassa staan: Dit is geen overval!!
Eerst weten voor cursus het is..... ik heb hier genoeg proefkonijnen rondlopen namelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk eens Pheno, er meldt zich subiet een proefkonijn aan!![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd
Iets te veel Whiskey alleen![]()
ook dat....quote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En geen relatie om mama....
Cursus versierenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Eerst weten voor cursus het is..... ik heb hier genoeg proefkonijnen rondlopen namelijk![]()
Roddelvoer is altijd intressant,quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ook dat....
maar laten we t eens oveer iets anders gaan hebben
ik ben niet interessant
nooit geweest, en zal t ook nooit worden
Eigenlijk vodkaquote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
Een whiskey drinker dus? Pffff... te sterk spul voor mij
Vodka en wijn is beter!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eigenlijk vodka
Maar dat hadden ze even niet.
Dus even whiskey. Normaal vodka en wijn![]()
Dan had je je moeten wassenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vodka en wijn is beter!![]()
Ben een keer in een whiskey distellerij geweest, stinken!!![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan had je je moeten wassen![]()
Maar vodka gaat er al te veel door heen![]()
Heftig!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
90% van de tijd puur uiteraard
MQquote:
lekker duidelijkquote:
Breezerquote:Op donderdag 29 september 2005 09:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heftig!
Kben zelf meer van de mixjes![]()
Dat heb ik wel gedronken jaquote:Op donderdag 29 september 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Breezer![]()
Gewoon vodka of vodka met ijs
Whiskey met ijs
Wijn (zonder ijs)
Geen cursisten, dus je gaat naar huis?quote:
Smirnoff Icequote:Op donderdag 29 september 2005 09:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedronken ja![]()
Maar tegenwoordig verslaafd aan Smirnoff Ice![]()
Verder wijn en -my favourite- champagne!![]()
Ik hou gewoon van zoetigheid, ook in drankquote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Smirnoff Ice![]()
Je bent echt een breezer![]()
Je tanden vallen uit je bek van ellende van die troep
er zit toch al voldoende alchol in om tandjes en tandvlees juist mooi te ontsmettenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:48 schreef Godlike02 het volgende:
Smirnoff Ice![]()
Je bent echt een breezer![]()
Je tanden vallen uit je bek van ellende van die troep
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van zoetigheid, ook in drank![]()
Nee hoor, dat hebben ze vast niet doorquote:Op donderdag 29 september 2005 08:18 schreef RATMEN het volgende:
Ow en hallow, denk je dat het opvalt Muuk, dat we elke keer psies na elkaar online komen.
Ik ben geen Breezah sletjequote:Op donderdag 29 september 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?
Post daar dan ff pics![]()
na een paar van die flesjes heb je geen tandjes meer overquote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zit toch al voldoende alchol in om tandjes en tandvlees juist mooi te ontsmetten![]()
smirnoff ice![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |