quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef McCarthy het volgende:
Vraagje. Stel je zou tot de armste 10% van een bevolking behoren. In welk land uit de onderstaande lijst zou je dat het liefst willen zijn?
2. Italy
5. Uruguay
6. USA
1. Ecuador
4. Turkey
7. Uzbekistan
3. Malawi
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef bacoman het volgende:
Doe mij maar de USA ga ik eerst drugs dealen en lui neer schieten en dan wordt ik gangsta rapper. vet cool
Dit is weer zo'n lijstje dat McCarthy heeft gekopieerd, en waarop hij blind zijn eigen mening op afstemt.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:33 schreef achterhetspoor het volgende:
Overigens waarom schrijf je die namen niet gewoon in het Nederlands? Of desnoods in hun eigen taal?
Binnenkort hier ookquote:Op donderdag 29 september 2005 12:33 schreef Floripas het volgende:
Nou, in Italie is het ook niet best, hoor. Daar is de zorg zo geliberaliseerd dat het niet leuk meer is. Het kwam er eens van dat ik eens met een vriendin naar het ziekenhuis moest (ze had een tetanusprik nodig), maar ze had een goedkope verzekering, dus we moesten naar het openbare ziekenhuis. Daar zat een jongetje van een jaar of 10 wel 3 uur te krijsen met een gebroken arm voordat hij geholpen werd.
Dat de VS rijker is dan Uzbekistan.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:28 schreef Vhiper het volgende:
Je hebt vast weer een leuk lijstje met hoe geweldig het er in sommige landen aan toe gaat met de 10% armste mensen?![]()
"Al least you got your health"quote:Op donderdag 29 september 2005 12:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het er maar warm is zodat je niet per se een huis nodig hebt elke ziekteverwekker en parasiet welig tiert.
De verdeling zal anders weinig voor Uzbekistan onderdoen:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat de VS rijker is dan Uzbekistan.
De vraag ging erover als je tot de 10% armsten zou behorenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef CeeJee het volgende:
USA natuurlijk, zie de cijfers hierboven.
En dan natuurlijk vet bitches playen, aaaaightquote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef bacoman het volgende:
Doe mij maar de USA ga ik eerst drugs dealen en lui neer schieten en dan wordt ik gangsta rapper. vet cool
Eensch.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tussen de bosnegers of Indianen diep in de tropische regenwouden van Z-Amerika.
Materialistisch heel arme mensen in onze ogen, maar denk dat je op een bepaalde manier, éen met de natuur en zelf voorzien in je eigen levensonderhoud toch wel heel gelukkig kan zijn daar.
Je bent eindelijk uit je ontkennigsfase!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eensch.Dat lijkt mij ook wel wat. En dan lekker in je nakie rondhuppelen.
Dan nog.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef Vhiper het volgende:
[..]
De vraag ging erover als je tot de 10% armsten zou behoren
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:08 schreef heiden6 het volgende:
Je bent eindelijk uit je ontkennigsfase!
Ach, eigenlijk zijn wij vreemd bezig met kleren aan enzo, meestal dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die mensen daar lopen allemáál in hun nakie. Dan kun je moeilijk van exhibitionisme spreken.
quote:179 tt-EEN 179 do 29 sep 10:06:03
buitenland
ZUIDELIJK AFRIKA HEEFT VOEDSEL NODIG
In zuidelijk Afrika hebben twaalf
miljoen mensen onmiddellijk voedselhulp
nodig om te overleven. Dat schrijft de
FAO, de landbouworganisatie van de
Verenigde Naties.
Vooral de inwoners van Malawi en
Zimbabwe zijn er erg aan toe.
In veel landen zijn de graanoogsten
mislukt en zijn de maïsprijzen fel
gestegen. Zuid-Afrika heeft dan weer
een recordoogst aan maïs.
De FAO raadt donorlanden aan om hun
voedselhulp daar te gaan kopen. In
totaal is meer dan drie miljoen ton
voedsel nodig om zo'n 30 miljoen mensen
in 24 landen te voeden.
We praten dan ook niet over een dorp, maar over een land met een paar honderd miljoen inwonersquote:Op donderdag 29 september 2005 16:08 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Dan nog.
Al die cijfers zeggen namelijk niks over hoe het met de armen is. Als Bill Gates bij mij in het dorp komt wonen neemt ineens de inkomensongelijkheid gigantisch toe, want iedereen behalve Bill komt onder het (nieuwe, veel hogere) gemiddelde uit. Maar niemand is er slechter van geworden, in tegendeel.
Dergelijke dromen heb ik ook wel eens, waarna ik ontwaak en mezelf afvraag hoe snel ik mezelf zou gaan vervelenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:20 schreef Pracissor het volgende:
Af en toe droom ik ervan om 'arm' te zijn. Ergens in een gebied aan de kust, met glooiende heuvels en bergen, maar natuurlijk ook landinwaarts wilde bossen met allerlei Lord Of The Rings achtige taferelen.
Dat ik daar dan lekker een stukje land heb waar ik wat gewassen verbouw, een geitje en een koe ergens heb grazen en elk weekend op jacht voor vlees. Zelf brood bakken, kruiden uit je tuintje, zelf werken voor je eten en dat het ook het directe resultaat is van de arbeid moet je zo'n voldoening geven.
Heerlijk.![]()
Hehe ja, dat heb ik ook wel. Op een gegeven moment wil ik gewoon weer ordinair films kijken, games spelen en andere Westerse verworvenheden praktiserenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dergelijke dromen heb ik ook wel eens, waarna ik ontwaak en mezelf afvraag hoe snel ik mezelf zou gaan vervelen![]()
nee hoor zelf samengesteld, alwetend brein dat je pretendeerd te zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n lijstje dat McCarthy heeft gekopieerd, en waarop hij blind zijn eigen mening op afstemt.
Eerst wil ik weten wat je er mee gaat doen. Heb je een speciale rol voor de VS in dit lijstje uitgekozen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef McCarthy het volgende:
geef nou maar je voorkeurslijstje
praten we later wel verder
Maar waarom deze landen? En als het geen copypaste is, vanwaar de Engelstalige aanduiding?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef McCarthy het volgende:
landen zijn redelijk uniform gekozen
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar waarom deze landen? En als het geen copypaste is, vanwaar de Engelstalige aanduiding?
Ik wil niks, ik vraag het aan McCarthy. Het zou wel zo eerlijk zijn om te zeggen waarom dit topic bestaansrecht heeft. Anders is het een ordinair opsomtopicquote:
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil niks, ik vraag het aan McCarthy. Het zou wel zo eerlijk zijn om te zeggen waarom dit topic bestaansrecht heeft. Anders is het een ordinair opsomtopic
omdat mcFarty altijd topics opent om links te bashen, dus ik ben benieuwt wat ie nou weer verzonnen heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?
Als hij toch alleen maar onzin verkoopt, waarom zou je dan niet gewoon antwoord geven. Je bent gewoon bang dat het hem lukt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat mcFarty altijd topics opent om links te bashen, dus ik ben benieuwt wat ie nou weer verzonnen heeft
Ik ben benieuwd wat hij ermee gaat doen. Zijn intentie bepaalt wel of ik zijn vraag beantwoordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?
Goede vergelijking, zo'n appel en een peer. Daar had ik zelf niet op kunnen komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij ermee gaat doen. Zijn intentie bepaalt wel of ik zijn vraag beantwoordt.
Je geeft je pincode toch ook niet aan de melkboer?
Hoe meer lijstjes, hoe meer pincodes voor McCarthy's gebash.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goede vergelijking, zo'n appel en een peer. Daar had ik zelf niet op kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |