Hehe ja, dat heb ik ook wel. Op een gegeven moment wil ik gewoon weer ordinair films kijken, games spelen en andere Westerse verworvenheden praktiserenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:31 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dergelijke dromen heb ik ook wel eens, waarna ik ontwaak en mezelf afvraag hoe snel ik mezelf zou gaan vervelen![]()
nee hoor zelf samengesteld, alwetend brein dat je pretendeerd te zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n lijstje dat McCarthy heeft gekopieerd, en waarop hij blind zijn eigen mening op afstemt.
Eerst wil ik weten wat je er mee gaat doen. Heb je een speciale rol voor de VS in dit lijstje uitgekozen?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:32 schreef McCarthy het volgende:
geef nou maar je voorkeurslijstje
praten we later wel verder
Maar waarom deze landen? En als het geen copypaste is, vanwaar de Engelstalige aanduiding?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:34 schreef McCarthy het volgende:
landen zijn redelijk uniform gekozen
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar waarom deze landen? En als het geen copypaste is, vanwaar de Engelstalige aanduiding?
Ik wil niks, ik vraag het aan McCarthy. Het zou wel zo eerlijk zijn om te zeggen waarom dit topic bestaansrecht heeft. Anders is het een ordinair opsomtopicquote:
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil niks, ik vraag het aan McCarthy. Het zou wel zo eerlijk zijn om te zeggen waarom dit topic bestaansrecht heeft. Anders is het een ordinair opsomtopic
omdat mcFarty altijd topics opent om links te bashen, dus ik ben benieuwt wat ie nou weer verzonnen heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?
Als hij toch alleen maar onzin verkoopt, waarom zou je dan niet gewoon antwoord geven. Je bent gewoon bang dat het hem lukt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat mcFarty altijd topics opent om links te bashen, dus ik ben benieuwt wat ie nou weer verzonnen heeft
Ik ben benieuwd wat hij ermee gaat doen. Zijn intentie bepaalt wel of ik zijn vraag beantwoordt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom heb jij die info nodig om antwoord te geven op zijn vraag? Verandert jouw mening door de intentie van het topic?
Goede vergelijking, zo'n appel en een peer. Daar had ik zelf niet op kunnen komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij ermee gaat doen. Zijn intentie bepaalt wel of ik zijn vraag beantwoordt.
Je geeft je pincode toch ook niet aan de melkboer?
Hoe meer lijstjes, hoe meer pincodes voor McCarthy's gebash.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goede vergelijking, zo'n appel en een peer. Daar had ik zelf niet op kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |