`quote:
Ik heb ook zoietsquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:
op mijn rug gekrabt worden!
In een brievenbus.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Oksel het volgende:
Met stip op 1;
- Pissen als je dronken bent. Dat is ZO lekker.
waar en hoe maakt niet zoveel uitquote:
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
goh wat een sex onderwerp is dit...![]()
ook wel in de rest van het forum hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
In PUB niet zo. Vandaar de schop.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ook wel in de rest van het forum hoor
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef Apekoek het volgende:
Ik schijt altijd in jou brievenbus.
Dat lijkt haast op een orgasmequote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Pilldriver het volgende:
ik ga ook voor pissen als je echt zo ontzettend hard moet dat je het gevoel hebt dat je blaas gaat knappen, heerlijk
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
Ik wil dit toch even finetunen: pissen als je dronken bent na het drinken van tig biertjes en eigenlijk al een uur moet, en al een halfuur door de stad waggelt op zoek naar een beschikbare muur, maar je voortdurend politieagenten ziet rondlopen op zoek naar overtreders van het verbod op wildplassen, en dan eíndelijk een achterafsteegje vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Oksel het volgende:
Met stip op 1;
- Pissen als je dronken bent. Dat is ZO lekker.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik kan helemaal niks bedenken. Worden allemaal wel lekkere dingen opgenoemd hier maar sex stijgt er voor mij ver bovenuit
die fascinatie van vrouwen voor chocola - of nog erger, van die figuren die winkelen vergelijken met sex - kan ik echt niet begrijpen.. ja tis lekker maar zo bijzonder is het toch niet..)
Beter dan sex?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:18 schreef Westlife-fan het volgende:
Een doelpunt of goed uitgevoerde panna bij voetbal.
Hij is een Westlife fan, en als anale seks niet je ding is kan ik me voorstellen dat een doelpunt dan bevredigender is dan seks.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Beter dan sex?
mag ik er dan vanuit gaan dat jij nog nooit sex gehad hebt?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt
Homo.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef innovative het volgende:
Tegen elkaar aan liggen na de seks, als hij me vast houdt en over mijn rug kriebelt... Voldaan en liefdevol...
Ik val inderdaad op mannen...quote:
Dat gebeurt je regelmatig?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
"mmwmmwmI mwmwmlove mwmwmwyour mwmwmwcock"
Laatst nog, het hele volkslied zonder tandafdrukken.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gebeurt je regelmatig?
Tsk, deze vraag heeft echt niets in SEX te zoeken. Het gaat niet over seks.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Timing is crucial, isn't it?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
kijk jij snapt het!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Cmon, er is niets lekkerder dan sex.
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.
Er is gewoon niets lekkerder!.
Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon überquote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Cmon, er is niets lekkerder dan sex.
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.
Er is gewoon niets lekkerder!.
helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über![]()
Ja, mee eens.. al kan weinig er aan tippen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef erodome het volgende:
Als je zo nodig moet plassen dat je buik er pijn van doet, je met je benen over elkaar naar de wc toe struikeld en dan kan plassen, dat is lekkerder dan seks
Zo nu en dan een heerlijke truffel, chocolade truffel wel te verstaan, dat is zoooooooooo lekker
Of als je jeuk hebt op dat nare plekje op je rug, net dat ene plekje waar je net niet goed genoeg bij kan om eens lekker te krabben en dat iemand dan even voor je krabt, ohhhhhhhh de heerlijkheid
heroine schijnt 1000en kerren beter te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef wilwilwel het volgende:
er is NIKS beters als sex .. alleen maar dingen die wel goed zijn .. maar zeker niet beter dan sex
idd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
[..]
helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!
(by the way, een orgasme van ca. 10 minuten is beter dan eentje van +/- 5 seconden
maar toegegeven, dat van ijskoffie en patat snap ik ook niet!)
Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über![]()
het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij benquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef anoukforza het volgende:
Een heerlijke nacht in de Westergasfabriek te Amsterdam op een goed technofeest vol met liefde, knuffels en xtc!
En nog een heleboel andere techno/electro whatever feesten op andere locatie's met hetzelfde toppubliek en vibe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij ben
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de showquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Die gevoelens zitten ontzettend diep en ik denk altijd met een huge smile en een verliefd hoofdje terug aan zulke nachten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Paxlie het volgende:
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de show
Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaarquote:hoop dus dat het lukt, anders moet ik dik lappen voor een 2e hands kaartje
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijk)
je vergeet nog 1 ding:quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef anoukforza het volgende:
[..]
+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansengillen bij een vette plaat, tof dansen met andere mensen, chemistry met andere mensen...duimpjes in de lucht..handjes in de lucht..knuffels kusjes..en uiteindelijk met alle brakke maar toch ongelofelijk gelukzalige lichaampjes nog 1 maal roepen om de laatste plaat en dan..opnieuw
EN IJSJES VAN ONBEKENDE TOFFE MENSEN KRIJGEN
(precies op het moment dat je het zo graag wil..)
[..]
Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaar![]()
nee, jij hebt nog nooit echt goed gesnowboardquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef Kamose het volgende:
Snowboarden beter dan sex? Wie dat zegt is niet goed bij z'n hoofd. Of maagd.
Nouja, jij had het over rijden in de sneeuw dus ik ging gelijk uit van snowboarden door de poederquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)
Ik heb nog nooit gesnowboard en ga het ook nooit doen want ik ben zo'n stuntel dat ik toch wel met mn hele lijf in het gips eindig, dat jullie het lekker vinden, okeej, dan duik ik 't bed iig weer in en wens ik jullie veel plezier
Ik beweer niet dat snowboarden per definitie beter is dan sex. Als de sneeuw kut is dan kan ik me ook leukere dingen voorstellen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef Kamose het volgende:
Snowboarden beter dan sex? Wie dat zegt is niet goed bij z'n hoofd. Of maagd.
Stijldansenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef kippiej het volgende:
Ja, moeilijke vraag, meestal is het dan ook iets echt iets bijzonders natuurlijk;
Datgene wat lekkerder is dan seks!
Eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
je komt erachter dat het meisje waar je helemaal compleet verliefd op bent ook verliefd is op jou. Je komt daar een bepaalde avond achter en die avond wordt heel erg gezellig samen. Daarna breng je haar netjes naar huis en nadat je afscheid genomen hebt moet jij nog een eindje verder...
Dat stuk alleen... dat eindje verder fietsen ...midden in de nacht...heldere sterrenhemel....jij helemaal vol vlinders en vreugde...wetende dat het helemaal goedkomt tussen jullie... dat gevoel is beter dan sex.
...komt helaas niet zo heel erg vaak voor
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
je komt erachter dat het meisje waar je helemaal compleet verliefd op bent ook verliefd is op jou. Je komt daar een bepaalde avond achter en die avond wordt heel erg gezellig samen. Daarna breng je haar netjes naar huis en nadat je afscheid genomen hebt moet jij nog een eindje verder...
Dat stuk alleen... dat eindje verder fietsen ...midden in de nacht...heldere sterrenhemel....jij helemaal vol vlinders en vreugde...wetende dat het helemaal goedkomt tussen jullie... dat gevoel is beter dan sex.
Het sigaretje erna.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef kippiej het volgende:
wat lekkerder is dan seks!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Als je echt ONWIJS nodig moet schijten... En EINDELIJK plaats neemt op die pot, en die drol heerlijk je anus uit voelt glijden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Als je echt ONWIJS nodig moet schijten... En EINDELIJK plaats neemt op die pot, en die drol heerlijk je anus uit voelt glijden
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Compleet ingepakt in een heuleboel dekens, lekker warm, langzaam wegdoezelen in de armen van een door jou geliefd persoon
Dit kan ik alleen maar beamen. Zelfde geldt voor urineren. Ik heb eens na het stappen in een bus gezeten waar ik ineens enorm moest pissen. Het was de laatste bus naar huis dus ik moest het wel ophouden. Op den duur voelde het alsof ik ging ontploffen, een vreselijk gevoel. Toen ik uitstapte heb ik direct een boom gezocht en heb ik (volgens mijn vrienden) echt 2 volle minuten staan wateren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik gevolgd word.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
nozem is lekkerder dan sex
Die kan je beter in een glazen kast stoppen en er de hele dag naar kijken
Stalk stalk
Daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik gevolgd word.
Ksst, wegwezen jij. Er is hier geen plaats voor maagden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kan je wel eens gelijk in hebben![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Ksst, wegwezen jij. Er is hier geen plaats voor maagden.![]()
We moeten het snowboarden eigenlijk helemaal niet zo promoten! word het veel te druk van op de bergquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, jij had het over rijden in de sneeuw dus ik ging gelijk uit van snowboarden door de poeder
[..]
Maar zoals al gezegd, ieder zijn passie natuurlijk
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Er is wel een heleboel lekkerder dan sex.
Blegh, dat ziet eruit als zo,n hamburger waar bij je ongeveer 2 uur na het eten van zo,n ding 20 minuten op de plee zit.quote:
Same here, niets is lekkerder dan het bed in duiken met een mooie partner naar keuze. Beetje mooie muziek erbij, soms wat eten, soms alcohol. Hey en als je dan toch zo'n ijsfreak bent, neem dan een bak schepijs het bed in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)
Ik heb nog nooit gesnowboard en ga het ook nooit doen want ik ben zo'n stuntel dat ik toch wel met mn hele lijf in het gips eindig, dat jullie het lekker vinden, okeej, dan duik ik 't bed iig weer in en wens ik jullie veel plezier
Daar kan idd geen neukbeurt tegen op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
slapen als je heeeel moe bent
Ben ik wel benieuwd waarom je dat vindt. Wat vind je er niet leuk/lekker aan dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 08:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef freija het volgende:
Een tantrische massage![]()
Als je dat een keer meegemaakt hebt...........![]()
Nou dat wordt je niet blij als de kleppen uit de motorkap vliegen hoor!! Ding kan maar 8200 toeren draaien aapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef H-blast het volgende:
een ferrari enzo @ 10000 toeren
Há, ik weet niet wat voor sex jij hebt gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.
jaaa dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:
op mijn rug gekrabt worden!
Hahaha, en dan afvegen met blaadjes?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef Mistix het volgende:
na 5 dagen niet gescheten hebben uitgebreid kakken in een maisveld in een of ander frans dorpje.
ik kan nogsteeds genieten
Jij houdt niet van sex?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:04 schreef lucienne2 het volgende:
- niezen
- gekriebelt worden
- plassen als je heel nodig moet
- chocola (uiteraard als ik ongesteld ben)
- beetje uitslapen, half wakker, half slapen, tussen veel te veel dekens in een warm bed
joehoe ik vroeg je watquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wat ook lekkerder is dan sex.
FOK! zonder downtime.![]()
baarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef Topmaat het volgende:
Voorspel...
Is dat lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Proberen te pissen met een (halve) stijve.
Of valt dat ook onder de noemer seks?
zeker geen man?quote:
Dat ie geen stijve kan krijgen, maar dat alleen denkt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef Sessy het volgende:
M'n vriend beweert te kunnen pissen met een stijve. Wat moet ik daar nu van denken?!
HAHAHAHAHAHAHA !!!!11111!!!!11!!!!!!11!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef yok het volgende:
Ben&Jerry's ijs is lekkerder haha
Nee hoor hij krijgt wel een stijve.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dat ie geen stijve kan krijgen, maar dat alleen denkt.
nou kan ik je als man natuurlijk vertellen hoe hij dat doet (ik kan dat zelf ook nl) maar dan moet ik je daarna vermoorden... dus sorry, my lips are sealedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Sessy het volgende:
Nee hoor hij krijgt wel een stijve.Dat heb ik zelf al heeeeeeel vaak gecontroleerd, en hij is niet m'n eerste vriend. En toch slaagt hij erin om er in een minuut tussenuit te glippen naar de wc, daar te pissen en terug te komen terwijl hij nog steeds stijf is. Al heb ik natuurlijk niet gecontroleerd of hij dan inderdaad pist, het zou kunnen dat hij water uit een flesje in de plee loopt te gieten, maar dat lijkt me niet.
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke gek.
IJs, chocola en schijten lekkerder dan sexquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke gek.
Ik zou haast denken dat jij mijn vriendin bent.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
Als mijn vriendje mij op mijn hoofd, rug, billen kriebelt val ik binnen 2 minuten in slaap omdat ik het zo lekker vind.
Dit topic geeft me toch een andere indruk hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef ijsmeis het volgende:
In PUB niet zo.
Het was ook niet geheel serieus . al moet ik zeggen dat ik van een intiem diner voor 2 enzo misschien idd soms wel meer kan genieten dan van sexquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Panthera1984 het volgende:
Dan zou je ademen nog lekkerder moeten vinden, dat doe je iedere minuut wel 40 keer ofzo.
Je beriekt toch niet die droomstaat verhoogd bewustzijn/onbewustzijn met eten?
In dat geval zou het halen van mijn rijbewijs A mij binnenkort veel meer voldoening geven dan sex (wat ik uiterst twijfelachtig vind)...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef Joene het volgende:
eten want dat doe ik wel 3x per dag.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
niets is lekkerder als sex iets lekkerders bestaat mniet!
Veel plezier met niet-lekkere dingen doen tot 3 november!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef RobbieRicardo het volgende:
mij persoonlijke regel is altijd dat ik niet sex heb met onder de 18. ik moet dus nog tot 3 november wachten maar ik ben bang dat ik mij niet in kan houden tot die tijd met deze dame steeds in huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |