Komt haar wel iets te goed uit als je het mij vraagt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:02 schreef RobbieRicardo het volgende:
Il ken nu anderhalf week ene leuke dame ....
... ze heeft me eer gisteren gevraagt of ze bij me mag in trekken. ze houd van me zegt ze en ze moet haar huis waar ze nu woont snel uit en zoekt dus een goede plek
nee daar hebben wij het goed over gehad. het is niet de redequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:12 schreef Daviddude het volgende:
[..]
Komt haar wel iets te goed uit als je het mij vraagt.![]()
altijd dat gezeik over mn spelling kijk eens naar wat anders moet ik soms een bordje ophangen met Let niet op spelling? verder ben ik gewoon goed kijk nou naar wat belangrijk isquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:12 schreef rickyB het volgende:
En je schoenmaat is je I.Q.
Alleen je schrijfstijl al. Je draagt zeker petjes?
Maar hij houdt al van haar kind als was het zijn eigen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:17 schreef Nouk het volgende:
Ze heeft een kind van een neger en je kent er een week en je wilt er nu al in huis nemen. Ze heeft alleen een huis nodig, achterlijke teringmongool dat je d'r bent.
maar als ik nee zeg dan heb ik niet alleen n probleem zij ook eerst heb ik tegen dr gelogen en dan nog iets ze staat dan op straat wat moet ik dan? haar met een kind op straat laten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:18 schreef illusions het volgende:
Veel te snel... ik zou het nooit doen dus, helemaal niet nadat ze had gezegd dat ze haar eigen huis binnenkort uit moet. Na een week of 2, misschien wat langer.. kom je erachter dat ze het toch niet echt is en dan zit je met haar opgescheept en dan voel je je natuurlijk te lullig om haar op straat te zetten, en dan zit je minimaal een aantal maanden met haar opgescheept omdat het niet echt makkelijk is om een verblijfplek te vinden in dit landje.
Ik zou je voor gek verklaren als je het deed maar het is je eigen keus..
Dat is natuurlijk ook zo gebeurd in de misschien 3 a 4 keer dat ie dat kind heeft gezien... kinderen pakken je zo in he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hij houdt al van haar kind als was het zijn eigen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hij houdt al van haar kind als was het zijn eigen.
Je hebt niet gelogen, je hebt gewoon overhaast ja gezegd omdat je haar leuk vindt.. en bent later pas gaan nadenken. Het probleem is alleen dat van haar, JIJ laat haar niet op de straat staan.. dat doet ze zelf. Ze weet vantevoren wanneer ze haar huis uit moet en het is niet jouw verantwoordelijkheid. Als ze jou nou 2 weken later had ontmoet stond ze al op straat.. zou je dan hetzelfde denken? "Laat ik eens iets goeds doen... ik neem een zwerver in huis en laat haar in natura betalen." Yeah right.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
maar als ik nee zeg dan heb ik niet alleen n probleem zij ook eerst heb ik tegen dr gelogen en dan nog iets ze staat dan op straat wat moet ik dan? haar met een kind op straat laten?
Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is je nationale plicht om haar een dak boven het hoofd te biedenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
maar als ik nee zeg dan heb ik niet alleen n probleem zij ook eerst heb ik tegen dr gelogen en dan nog iets ze staat dan op straat wat moet ik dan? haar met een kind op straat laten?
ze moet juist vand r ouders het huis uit dus denk niet dat zij nog iets met haar te maken willen hebben en je kunt best gelijk hebben hor maar luister. als ik eerst zeg van Natuurlijk Ramona je mag bij mij wonen samen zullen we gelukkig zijn onder mij dak en een paar dagen later zeg ik van Nee ik vind te snel laten we nog even wachten ondetussen leef jij maar op straat met Jordy. jij zegt dat ze n hoer is dat ze me dan niet meer wil maar dat is niet waar ik heb haar dan gekwest. eerst iets beloven en dan terug krabbelen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt niet gelogen, je hebt gewoon overhaast ja gezegd omdat je haar leuk vindt.. en bent later pas gaan nadenken. Het probleem is alleen dat van haar, JIJ laat haar niet op de straat staan.. dat doet ze zelf. Ze weet vantevoren wanneer ze haar huis uit moet en het is niet jouw verantwoordelijkheid. Als ze jou nou 2 weken later had ontmoet stond ze al op straat.. zou je dan hetzelfde denken? "Laat ik eens iets goeds doen... ik neem een zwerver in huis en laat haar in natura betalen." Yeah right.
Anyway, ik begrijp dat ze bijna 18 is dus op straat komt ze niet te staan.. haar ouders zijn nog zoiezo 3 jaar financieel aansprakelijk voor haar. En als ze je niet meer wilt zien als je haar niet in huis neemt is het gewoon een goedkope hoer.
Ja precies. Je kan haar niet laten zitten. Dat zou compleet irrationeel zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ze moet juist vand r ouders het huis uit dus denk niet dat zij nog iets met haar te maken willen hebben en je kunt best gelijk hebben hor maar luister. als ik eerst zeg van Natuurlijk Ramona je mag bij mij wonen samen zullen we gelukkig zijn onder mij dak en een paar dagen later zeg ik van Nee ik vind te snel laten we nog even wachten ondetussen leef jij maar op straat met Jordy. jij zegt dat ze n hoer is dat ze me dan niet meer wil maar dat is niet waar ik heb haar dan gekwest. eerst iets beloven en dan terug krabbelen?
Mensen maken overhaaste beslissingen, dat is heel wat anders als liegen. Misschien kwets je haar maar je moet ook aan jezelf denken. Ik zeg niet dat het een hoer is, ik zeg dat ze een hoer is als ze je alleen wilt spreken als ze bij je mag wonen. Haar ouders dreigen haar misschien uit huis te trappen maar dat kan niet eens... ze zijn tot haar 21e financieel aansprakelijk, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ze moet juist vand r ouders het huis uit dus denk niet dat zij nog iets met haar te maken willen hebben en je kunt best gelijk hebben hor maar luister. als ik eerst zeg van Natuurlijk Ramona je mag bij mij wonen samen zullen we gelukkig zijn onder mij dak en een paar dagen later zeg ik van Nee ik vind te snel laten we nog even wachten ondetussen leef jij maar op straat met Jordy. jij zegt dat ze n hoer is dat ze me dan niet meer wil maar dat is niet waar ik heb haar dan gekwest. eerst iets beloven en dan terug krabbelen?
inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:29 schreef wadgem het volgende:
Waarom nemen mensen nog de moeite serieus te reageren hierop.
nee dat was ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:48 schreef kastanova het volgende:
Is dit niet dezelfde ..... die voor een paar duizend euro een stuk maan had gekocht en bloedserieus dacht dat hij daarmee miljonair zou worden?
Jupiter!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:48 schreef kastanova het volgende:
Is dit niet dezelfde mongool die voor een paar duizend euro een stuk maan had gekocht en bloedserieus dacht dat hij daarmee miljonair zou worden?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:59 schreef RobbieRicardo het volgende:
ik heb besloten dat ik mij veratwoordelijkheid ga nemen en haar in huis ga nemen. een man zijn woord en ik moet maar bewijzen dat ik een echte man ben en wat er later gebeurt zien we dan wel als ik haar nu op straat ga zetten dan kan ik niet met mezelf leven met dat idee. Dat kun je dom vinden maar ik denk nu dat het enige goede is als ji in mijn schoenen zou staan.
als jij denkt dat ik een grapje maak dan heb ik toch een ander beeld van jou copycat dan jij denkt. ik hou van een grapje maar van sommige dingen maak je geen lolletjequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jupiter!
Welke idioot gaat er immers stukken maan kopen?
Sorry RR, maar vind je het heel erg als ik jou verre van serieus kan nemen?
en nee, je hoeft geen topicreport te plaatsen met het aanbod mij eens serieus te nemen!
heej, je houd dit topic wel open he???quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:01 schreef Copycat het volgende:
Wat lul je nu toch onnozel met je 'ik hou van 'm als van mijn eigen kind'.
Je kent dat kind amper anderhalve week!
Hoe vaak heb je dat kind en haar kind in die tijd gezien?
een keer of drie? maar hoe kan jij nou niet houden van een kind kinderen doen niemand kwaad en stelen je hart?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:01 schreef Copycat het volgende:
Wat lul je nu toch onnozel met je 'ik hou van 'm als van mijn eigen kind'.
Je kent dat kind amper anderhalve week!
Hoe vaak heb je dat kind en haar kind in die tijd gezien?
Volgens mijn kalender is het zondagmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |